LMV Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Pacjent to Jetta 2015 1.8 TSI, najprostsza wersja dostępna lokalnie. Po 20 minutach jazdy wieje z kratek co najwyżej ledwo ciepłym powietrzem przy ustawieniu na max. temperaturę... Czy to wygląda podejrzanie? Czy TTTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Aktualnie jeżdżę podobnym (zastępcze), ten typ tak nie ma, po paru minutach można podróżować w samej koszuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie wiem jak w noPb - wszystkie którymi jeździłem miały dogrzewanie - zaraz po uruchomieniu po przekręceniu ogrzewania słyszałem wręcz dźwięk przekaźnika i po chwili ciepełko... Tylko, że akurat samymi dieslami jeździłem, ale np. Golf TSI też mega szybko grzał więc albo mamy inne subiektywne odczucia ciepła/czasu albo coś nie jest ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Pacjent to Jetta 2015 1.8 TSI, najprostsza wersja dostępna lokalnie. Po 20 minutach jazdy wieje z kratek co najwyżej ledwo ciepłym powietrzem przy ustawieniu na max. temperaturę... Czy to wygląda podejrzanie? Czy TTTM? Zacznij od resetu klapek - trzeba przytrzymać jednocześnie AC albo ECON i nawiew na środkowe kratki. Climatronic rozpocznie autotest, może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Najprostsza wersja 1.8. Czyli nie ma Climatronic a jedynie pokrętła i parę przycisków. Dużo pomaga to, że choć siedzenia są zwykłe, materiałowe, to są podgrzewane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Najprostsza wersja 1.8. Czyli nie ma Climatronic a jedynie pokrętła i parę przycisków. Dużo pomaga to, że choć siedzenia są zwykłe, materiałowe, to są podgrzewane. Pierwsze co przychodzi na myśl to termostat (mimo, że auto świeże). Wskaźnik temeperatury cieczy pokazuje 90*? Niezależnie od tego podłączyć pod VAG i sprawdzić rzeczywistą temperaturę chłodziwa. Jeżeli nie masz dostępu to przed osiągnięciem 90* C na zegarach sprawdź dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły. @@Wojtucha Tak na marginesie jak juz przywołałeś diesle, jako ciekawostkę dodam (bo często użytkownicy nie wiedzą), żeby dogrzewanie działało klima nie może być w trybie ECON (dotyczy też Climatic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielo Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Tak na marginesie jak juz przywołałeś diesle, jako ciekawostkę dodam (bo często użytkownicy nie wiedzą), żeby dogrzewanie działało klima nie może być w trybie ECON (dotyczy też Climatic). Ta czynnosc zostala sprawdzona przez Ciebie? Czy tez info koncernu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Pierwsze co przychodzi na myśl to termostat (mimo, że auto świeże). Wskaźnik temeperatury cieczy pokazuje 90*? Niezależnie od tego podłączyć pod VAG i sprawdzić rzeczywistą temperaturę chłodziwa. Jeżeli nie masz dostępu to przed osiągnięciem 90* C na zegarach sprawdź dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły. @@Wojtucha Tak na marginesie jak juz przywołałeś diesle, jako ciekawostkę dodam (bo często użytkownicy nie wiedzą), żeby dogrzewanie działało klima nie może być w trybie ECON (dotyczy też Climatic). To prosta wersja bez wskaźnika temperatury cieczy (żadnego, nawet lampki). Mam tzw. Caristę, ale nie wiem, czy to czyta takie wskazania. Można było ustawić parę gadżetów, typu przejazd wskazówek na dzień dobry czy sygnał dźw. przy zamykaniu auta, nawet domykanie szyb. O! - błędy na pewno czyta i interpretuje. Dealer jest milę ode mnie, więc pewnie podjadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Ta czynnosc zostala sprawdzona przez Ciebie? Czy tez info koncernu? Właśnie chyba spróbuję się przyjrzeć tej opcji, choć ani Climatic'a ani (tym bardziej) Climatronic'a (chyba) nie mam. Po prostu włączę AC i zobaczę. Jednak gdy na dworze zimno a jest AC włączone + ogrzewanie => to daje efekt zaparowanych szyb za każdym razem, gdy "odpalam" auto po postoju. Wolę już jeździć bez AC, z kiepskim ogrzewaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Ta czynnosc zostala sprawdzona przez Ciebie? Czy tez info koncernu? Instrukcja + sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Właśnie chyba spróbuję się przyjrzeć tej opcji, choć ani Climatic'a ani (tym bardziej) Climatronic'a (chyba) nie mam. Po prostu włączę AC i zobaczę. Jednak gdy na dworze zimno a jest AC włączone + ogrzewanie => to daje efekt zaparowanych szyb za każdym razem, gdy "odpalam" auto po postoju. Wolę już jeździć bez AC, z kiepskim ogrzewaniem. Tylko w 1.8 TSI nie ma raczej dogrzewania (chyba, że masz wersję z ogrzewaniem postojowym). Problem w tym, że piszemy o wersjach US więc może wychodzą jakieś dziwne specyfikacje. To, że po włączeniu AC parują szyby jest dziwne bo powinno być na odwrót (klima osusza). Może w wersjach US zapalenie kontrolki AC świadczy o wyłączeniu klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 Tylko w 1.8 TSI nie ma raczej dogrzewania (chyba, że masz wersję z ogrzewaniem postojowym). Problem w tym, że piszemy o wersjach US więc może wychodzą jakieś dziwne specyfikacje. To, że po włączeniu AC parują szyby jest dziwne bo powinno być na odwrót (klima osusza). Może w wersjach US zapalenie kontrolki AC świadczy o wyłączeniu klimy Mechanizm jest taki: uruchamiam auto, jeśli jest włączona AC oraz pokrętło ogrzewania ustawione na cokolwiek innego, niż ZIĄB - to wówczas mam na jakiś czas zaparowane szyby... Podobnie miałem 11 lat temu w Lanosie. Da się z tym żyć, ale jeśli można tego uniknąć to by było super. Lampka na pewno świadczy o WŁączeniu AC. Jetta w USA jest autem tanim, więc pozbyli się z niej iluś tam rzeczy, które w EU są normą. Na przykład haczyk w bagażniku, siatki, systemy bagażowe, trójkąt, zasłonka podstawek pod kubki, włącznik świateł i pewnie parę innych. U mnie z "dodatków" mam pogrzewane siedzenia i był szyberdach bez dopłaty. Pewne rzeczy sobie z ebay'a czy Amazona dokupiłem, jak haczyk, siatki dwie małe, włącznik świateł właśnie (automat). W związku też z tym, że światła były tragicznie ciemne - założyłem żarówki ksenonowe zmodyfikowane przez deautokey. Działają, świeci to o niebo lepiej i nie oślepia. Przynajmniej wg amerykańskich standardów - jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 a spróbuj zrobić sobie taki test ogrzewania i ustawić pokrętło nawiewu w takie położenie aby nie było ze znaczkiem na szybę np.szyba, nogi-szyba, twarz -szyba, może masz tak jak w niektórych autach ,w moim też tak jest, a mianowicie jeśli chce włączyć klimę to wciskam guzik od klimy wtedy zapala się kontrolka informująca o działaniu klimy,ale jeśli przy wyłączonej klimie przekręcę pokrętło nawiewu na symbol ze znaczkiem szyby to klima automatycznie się uruchamia ale kontrolka o działaniu klimy nie zaświeca się, i wtedy ogrzewanie może być słabsze, bo zasysa zimne powietrze z zewnątrz które jest jeszcze schładzane przez parownik a następnie mieszane z ciepłym powietrzem z nagrzewnicy którego to przecież niema zaraz po uruchomieniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Pacjent to Jetta 2015 1.8 TSI, najprostsza wersja dostępna lokalnie. Po 20 minutach jazdy wieje z kratek co najwyżej ledwo ciepłym powietrzem przy ustawieniu na max. temperaturę... Czy to wygląda podejrzanie? Czy TTTM? Miałem Jette 2007 przez 9 lat i to w TDI-ku, gorąc robił się max po 800 metrach, aletnie już leciało po kilku/kilkunastu sekundach po uruchomieniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bragg_mario Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 A może jakieś cięgno się zablokowało lub zahaczyło i nie przesuwa w skrajne położenie klapy kierującej ogrzane powietrze do wnętrza auta? Czy kiedy obracasz pokrętłem temp. (na rozgrzanym silniku) zmienia się wogóle temp powietrza z nawiewu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Próbowałem paru rzeczy. Ale dzisiaj był ogólny problem, bo było dość ciepło, więc nie bardzo miałem okazję przetestować. Pewnie w najbliższym czasie udam się do serwisu... PS: Cały dzień poruszałem się z włączonym ogrzewaniem. A wieczorem przy wyjeździe z Manhattanu do Lincoln Tunnel po 20:00 włączyłem A/C. Nie ogarniam tych anomalii temperaturowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2015 Z tym ogrzewaniem to ponoć TTTM. Ale dzisiaj miałem ciekawy przypadek. Chciałem otworzyć okno w aucie, ale się nie dało. Wpadłem na pomysł, że się pewnie coś zawiesiło. Żadne okno nie chciało ruszyć! Potem wpadłem na drugi pomysł, że skoro stoję w korku, to mogę spróbować auto wyrzucić na P, wyłączyć, włączyć i ... voila! Szyby ruszyły. Wspaniała sprawa wiedzieć, że jak coś nie działa, to może warto cały system zrestartować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.