Skocz do zawartości

Fiat TIPO 2015


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

GP też ma 6 biegową skrzynie? Bo jak nie, to już wiadomo skąd te "rewelacyjne" osiągi Tipo :)

 

No mam GP 1.4 16V 95KM z 6-cio biegową. Zbiera się całkiem dobrze, ale trzeba ten silnik wysoko kręcić ;)

Katalogowe 11,4 s do setki w Punto jest dla wersji 6-cio biegowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Jakby ktos byl zainteresowany to na stronie fiata mozna znalezc inatrukcje obslugi tego efektu wloskiej mysli technologicznej ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos byl zainteresowany to na stronie fiata mozna znalezc inatrukcje obslugi tego efektu wloskiej mysli technologicznej ;]

o fajnie , poczytam sobie dane techniczne

 

no i poczytałem, takie przemyślenia , brak ksenonów w opcji , mały zbiornik paliwa 45l , szkoda że 1,6 pb  tylko z automatem , bo ciekawa jednostka może być , auto w miarę lekkie 1200-1300kg , te 1300kg to z najcięższym motorem 1,6 jtdm 120km , rozstaw osi 2636 mm czyli więcej niż w stilo (2600mm) sugeruje że może być duże ,wygodne  w środku auto ,  na tylnych fotelach powinno być wystarczająco miejsca ,

 

 

btw szkoda że nie dali 2.0 jtdm 170km  ;] , no i czekam na kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był już hatchback, teraz przyłapano na testach kombi:

http://passioneautoitaliane.blogspot.it/2016/01/scoop-fiat-tipo-station-wagon-2016.html

 to dobra wiadomość  :jem:  ,  ciekawe jaką bedzie miał pojemność w stosunku do stilo MW ,no i  nareszcie by było kombi  u fiata  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ale tylko z automatem i bez turbo. Czemu nie wpakują do tego T-Jeta? To jest świetny silnik

Nie ten target. To jednak bedzie hitem w Turcji, Rumunii i innych. Choc ja bym wsadzil 1.4T wtedy i w PL by sie sprzedawal. Swoja droga pytalem i nie dostalem odpowiedzi co to za automat. Jak to ten selspeed to dziekuje. A takto mozna rozwazyc zakup. Wolnossacy z automatem nie jest zlym polaczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjechał dzisiaj :jem:

powiem Wam, nawet fajne toto na żywo, ładne i wygodne

 

 

a to jest jakas 'lepsza' wersja? bo z zewnatrz to wyglada fajnie, ale srodek na zdjeciach to juz raczej jako tako :) 

 

nie wiesz bedzie moze cos na ksztalt wykonczenia wnetrza jak w pakiecie sport w NB? Bo nachodzi czas na zmiane   :piekna: bolidu i w sumie takie Tipo z jakims 'miejskim' silniczkiem by nawet dalo rade, ale kluczowy jest wyglad wnetrza :) i po pakiecie SPORT (dwukolorowa tapicerka, karbony, etc) w NB to ciezko moja ukochaną żone przekonac do czegos innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to obawiam sie ze, patrzac na wnetrze, to moja  :piekna: tez bedzie na nie... 

nie ma tragedii, ale fakt, szału też nie robi. 

Na modłę 500x, ale nieco mniej fikuśne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Selespeed na pewno nie ;]

salon za bardzo nie wie co mi odpowiedzieć :hehe: poza "sześciobiegowy"

 

jesli 'biegowy' to nie CVT, wiec albo hydraulik, albo dwusprzeglowa, albo zrobotyzowana... patrzac na to co mieli do tej pory to raczej jednak zrobotyzowana czyli selespeed albo jakis jej odpowiednik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tragedii, ale fakt, szału też nie robi. 

Na modłę 500x, ale nieco mniej fikuśne

 

500x i 500L zostalo skreslone za caloksztalt :) nawet do srodka nie wsiadała  :phi:

 

no nic, pewnie sie za pare dni przejade do Fiata i zobaczymy czy moze juz stoi i jak na zywo wyglada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie rozumiem narzekania - auto dopiero weszło na rynek. Są tanie proste silniki -> pewnie potem wejdą Multiair bo w każdym fiacie są dostępne.

 

Poza tym to jest konkurent dla C-elysee, 301, Logana i Fabii.

 

Ten 1.6 + automat to świetna oferta. Faktycznie ciekawe co do za automat - w 500L w stanach jest też 6 biegówka oferowana - AISIN AW60T - 6F25.

 

Ta sama jest użyta w 500 Abarth więc podejrzewam że w tipo będzie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie rozumiem narzekania - auto dopiero weszło na rynek. Są tanie proste silniki -> pewnie potem wejdą Multiair bo w każdym fiacie są dostępne.

 

Poza tym to jest konkurent dla C-elysee, 301, Logana i Fabii.

 

Ten 1.6 + automat to świetna oferta. Faktycznie ciekawe co do za automat - w 500L w stanach jest też 6 biegówka oferowana - AISIN AW60T - 6F25.

 

Ta sama jest użyta w 500 Abarth więc podejrzewam że w tipo będzie to samo.

 

Moim zdaniem się mylisz. Fabia to klasa B, 301 to też nie jest kompakt tylko klasa B plus bagażnik. Tipo to podobno kompakt. To nie jest tak jak Linea, Punto plus bagażnik.  Wskazują na to po pierwsze wymiary, ale po drugie też z testów, które na razie czytałem i oglądałem, wszyscy twierdzą, że to nie jest takie typowe tanie auto jak 301. Że wykonaniem, prowadzeniem i zawieszeniem dorównuje kompaktom. Tylko silnika brakuje. Ale przynajmniej ceny są przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem się mylisz. Fabia to klasa B, 301 to też nie jest kompakt tylko klasa B plus bagażnik. Tipo to podobno kompakt. To nie jest tak jak Linea, Punto plus bagażnik.  Wskazują na to po pierwsze wymiary, ale po drugie też z testów, które na razie czytałem i oglądałem, wszyscy twierdzą, że to nie jest takie typowe tanie auto jak 301. Że wykonaniem, prowadzeniem i zawieszeniem dorównuje kompaktom. Tylko silnika brakuje. Ale przynajmniej ceny są przyzwoite.

 

Widzę że wymiary większe - ale cenowo konkurent jakby nie patrzeć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie rozumiem narzekania - auto dopiero weszło na rynek. Są tanie proste silniki -> pewnie potem wejdą Multiair bo w każdym fiacie są dostępne.

 

Poza tym to jest konkurent dla C-elysee, 301, Logana i Fabii.

 

Ten 1.6 + automat to świetna oferta. Faktycznie ciekawe co do za automat - w 500L w stanach jest też 6 biegówka oferowana - AISIN AW60T - 6F25.

 

Ta sama jest użyta w 500 Abarth więc podejrzewam że w tipo będzie to samo.

Ale nie wiemy czy to bedzie automat czy jakas wolna wydumka fiata. Wiecej silnikow to bedzie ale w hb. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie rozumiem narzekania - auto dopiero weszło na rynek. Są tanie proste silniki -> pewnie potem wejdą Multiair bo w każdym fiacie są dostępne.

 

 

no ja też , inni producenci też maja tylko pierdółkowate silniki w swoich ofertach i nikt nie płacze , jakies 3 cylindrowe wynalazki , itp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to jest jakas 'lepsza' wersja? bo z zewnatrz to wyglada fajnie, ale srodek na zdjeciach to juz raczej jako tako :)

 

nie wiesz bedzie moze cos na ksztalt wykonczenia wnetrza jak w pakiecie sport w NB? Bo nachodzi czas na zmiane   :piekna: bolidu i w sumie takie Tipo z jakims 'miejskim' silniczkiem by nawet dalo rade, ale kluczowy jest wyglad wnetrza :) i po pakiecie SPORT (dwukolorowa tapicerka, karbony, etc) w NB to ciezko moja ukochaną żone przekonac do czegos innego :)

 

Podpisuję się pod tym. Jak by dali 1.4 140KM MultiAir i do tego pakiet Sport to całkiem fajne auto by z tego było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat szuka taniego rodzinnego auta, ale jednak z jakąś możliwie przystępną ilością miejsca z tyłu. Takie Tipo powinno pod tym względem nie ustępować Astrze czy Focusowi. A ile kosztuje ta wersje edition i dlaczego tak drogo ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat szuka taniego rodzinnego auta, ale jednak z jakąś możliwie przystępną ilością miejsca z tyłu. Takie Tipo powinno pod tym względem nie ustępować Astrze czy Focusowi. A ile kosztuje ta wersje edition i dlaczego tak drogo ? ;]

Jest wersja opening edition za 54 400 i opening edition plus za 56 400 :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No daj im postać ze 3 miesiące w salonach.. na starcie zawsze ceny wysokie, potem wchodzą rabaty ponad 10%.

 

Na zdjęciach srodek wyglada biedniej niz w Bravo.

Srodek cođ a la Siena. Nie podobaja mi sie te krągłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja też , inni producenci też maja tylko pierdółkowate silniki w swoich ofertach i nikt nie płacze , jakies 3 cylindrowe wynalazki , itp 

 

który producent w kompakcie ma ofertę silników benzynowych ograniczoną do dwóch o mocach poniżej 120KM? A taki trzycylindrowy wynalazek 1.0 Ecoboost np. forda bije na głowę elastycznością i komfortem jazdy to fiatowskie 1.4 95KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srodek cođ a la Siena. Nie podobaja mi sie te krągłości.

 

mnie też się ten samochód nie widzi, bo nie lubię sedanów i lubię silniki turbodoładowane ;]

Podoba mi się za to 500X.  Przymierzałem się do niego w salonie i sprawia wrażenie naprawdę fajnego autka. Przy jakiejś okazji się przejadę. Silnik 1.4 MA 140KM powinien dawać radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.