Skocz do zawartości

Fiat TIPO 2015


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

Gałka zmiany biegów rządzi  :hehe:  ;l . Panel z tabletem... Klawisze na srebrnej listwie... Kto i dla kogo to robi? Nie wiadomo gdzie palec wsadzić!  :pad:  :lol: . Stacyjka na kluczyk...  :facepalm:

Gałka była wygodna, a juz na pewno bardziej niż w c4. Klawisze moim zdaniem były dobrze rozmieszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiat zatoczyl krąg. Przypomniał sobie ze jego domeną są tanie auta. Stilo i Bravo miało aspiracje ale fiat fiatem będzie. Musieliby że dwie generacje dokładać do biznesu żeby zbudować prawdziwą markę za którą ktoś chętnie wyda kupę siana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównujcie to auto do odpowiedników- czyli P301 Citroen C-elysee - to nie jest kompakt i następca bravo- następca Linei i rozwinięcie tej linii

To jest kompakt. 301 jest mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie więcej zdjęć:

 

 

 

Myślę, że w tych cenach będzie hit sprzedaży.

 

jak na wystawie wygląd tak sobie zwyczajnie, to na drodze będzie jeszcze bardziej tak sobie. Ważne żeby cena była dobra, bo niczym innym to auto się chyba nie wyróżni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na wystawie wygląd tak sobie zwyczajnie, to na drodze będzie jeszcze bardziej tak sobie. Ważne żeby cena była dobra, bo niczym innym to auto się chyba nie wyróżni

Pewnie, że tak. Myślę, że dobry stosunek ceny do jakości, wyglądu i wielkości będzie napędzał sprzedaż.

Shamu by TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kompakt. 301 jest mniejsze.

 

o przynależności do danej klasy nie decydują tylko wymiary. Nie są nawet najważniejsze. Liczy się dużo rzeczy: prowadzenie, osiągi silnika, wygłuszenie, układ kierowniczy, skrzynia biegów, wyposażenie i tez wymiary i ilość miejsca. Ale to tylko jeden z czynników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gałka zmiany biegów rządzi  :hehe:  ;l . Panel z tabletem... Klawisze na srebrnej listwie... Kto i dla kogo to robi? Nie wiadomo gdzie palec wsadzić!  :pad:  :lol: . Stacyjka na kluczyk...  :facepalm:

 

gałka zmiany biegów to na tych zdjęciach element, który akurat mi się najbardziej podoba. Obecnie jest trend na robienie dużych gałek, nie okrągłych tylko takich bardziej podłużnych, niby wyprofilowanych, żeby lepiej leżały w dłoni (w Peugeocie 308 jest nawet taka z prawdziwego metalu, zimna w dotyku ;] ), ale w mojej dłoni żadna dobrze nie leży, poza zwykłą okrągłą. Taka jak w tym Tipo by była pewnie dla mnie dużo lepsza niż w wielu droższych autach, ale nie wiem czy będzie mi się chciało to sprawdzić i iść się przejechać tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety brzydkie jak noc listopadowa. Sedanowi jakoś uchodzi, bo porównując do 301/c-elysse to dużo nie potrzeba, żeby wyglądać lepiej, ale hb i kombi strasznie nieproporcjonalne mi się wydają - za wąskie i za wysokie. Bravo ładniejsze, pomimo tylu lat.

Widać że to ma udawać na siłę auto kompaktowe i nadal uważam, że to konkurencja dla rapida i 301 oraz dacii logan a nie dla astry czy focusa. No i OK, tylko niech nie udaje że jest lepsze niż jest, zwłaszcza ceną.

Cenowo nie powinny te samochody przekroczyć 50k na gotowo do wyjazdu z salonu, tak jak kiedyś lacetti, a przy wyprzedaży zejść poniżej 40k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podchodzi mi jakos klapa bagażnika, szczególnie kombi, ale w HB chyba identyczna "dziura na rejestracje jest" tylko foty pod innym katem.

Jak cena będzie dobra to się sprzeda.

Sam chętnie obejrze kombi z fabrycznym LPG, wymagan wielkich nie mam, jak podejdzie to czemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podchodzi mi jakos klapa bagażnika, szczególnie kombi, ale w HB chyba identyczna "dziura na rejestracje jest" tylko foty pod innym katem.

Jak cena będzie dobra to się sprzeda.

Sam chętnie obejrze kombi z fabrycznym LPG, wymagan wielkich nie mam, jak podejdzie to czemu nie.

 

Fabryczne LPG to się dobrze sprzeda... Ciekawe jak z homologacją na butle w takim aucie - będą wkładali zwykłą toroidalną czy pokombinują np. z dzielonym zbiornikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grogi, dnia 01 Marz 2016 - 11:10 PM, napisał:

Fabryczne LPG to się dobrze sprzeda... Ciekawe jak z homologacją na butle w takim aucie - będą wkładali zwykłą toroidalną czy pokombinują np. z dzielonym zbiornikiem?

 

Watpie by szli w jakies kombinacje.

Tanie auto, tanie, sprawdzone rozwiązania, toroid i jazda, oby o wnęce na zapas/toroid nie zapomnieli jak w Cruze kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam chętnie obejrze kombi z fabrycznym LPG,

Fabrycznego LPG nie będzie, fiat nie robi samochodów z LPG, co najwyżej na metan. LPG będą dodawać dilerzy sami albo na mocy podpisanych umów z autoryzowanym warsztatem - zapewne tartarini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie wiem czemu ale mi sie skojarzyl z tym

Dajcie spokój z oceną wyglądu. Tipo jest idealnie wpasowane w aktualny trend, wygląda jak rok 2015 i nie ma żadnych niedociągnięć czy dowodów pośpiechu.

Włosi uczą się na błędach. 15 lat temu pokazali kompakt, który swoim bogactwem i wypasem miał zmiażdżyć Golfa. No i miażdżyłby...gdyby postawić jednego na drugim. :hehe:  Teraz Fiat pokazał po swojemu. Skromny, elegancki z charakterem. Stawiam, że to się sprawdzi. Auto powinno być praktyczne i bezproblemowe. A na zarzut, że ma plastiki gorsze niż w Audi to Fiat będzie reagował tak :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznego LPG nie będzie, fiat nie robi samochodów z LPG, co najwyżej na metan. LPG będą dodawać dilerzy sami albo na mocy podpisanych umów z autoryzowanym warsztatem - zapewne tartarini.

 

Powtorzylem to co na www wyczytalem 120KM z fabrycznym LPG.

OK niech bedzie "fabryczne" w rozumieniu dokladane u dealera czy gdziekolwiek na umowie (innego i tak nie zakladalem), oby gwara podtrzymana byla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gałka zmiany biegów rządzi  :hehe:  ;l . Panel z tabletem... Klawisze na srebrnej listwie... Kto i dla kogo to robi? Nie wiadomo gdzie palec wsadzić!  :pad:  :lol: . Stacyjka na kluczyk...  :facepalm:

 

Klasyczne rozwiazania są najlepsze. Takie Tipo na pewno jest duzo lepsze niz Twoje Clio. Z tego oczywiscie co widzę po zdjęciach, nie jezdzilem ani jednym ani drugim, ale do Clio bym nie wsiadł (nie mógł bym patrzeć na zegary) , a do tego Tipo - mógłbym , auto jak auto, bardzo fajne sie wydaje po zdjeciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche tez oszukuja, bo tak wyposazonego golasa to chyba nigdzie jeszcze nie widzialem .. cud ze ma klime :D Policzylem na szybko niezbedne moim zdaniem pakiety czyli np. poduszki powietrzne :P i wyszlo +10kpln .. czyli juz nie tak cudownie ;) Ale najtansza wersja bedzie miala branie to fakt :)

 

E czekaj zle dodawalem pakiety, wyjdzie tylko 6tys wiecej .. czyli wyjdzie o 6tys wiecej niz kupilem Bravo. Oczywiscie to narazie ceny katalogowe, wiec beda rabaty ... ale nawet jesli dadza 10% to wyjdzie 61tys ... czyli tyle co za Bravo.. a wciaz Tipo zaoferuje gorsze wnetrze i przede wszystkim duuuuzo slabszy silnik. Czar pryska.. 

Ale nie ma konkurencji. Po wycofaniu Cruza nie ma taniego HB. Jak ktos nie potrzebuje wodotryskow to gdzie pojdzie? Nie ma co kupic. Kila/hyundai jest tak droga, ze nie wiem kto to kupuje. Dodatkowo brak sensownego silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oficjalne foty hatchback i kombi...

 

41ca19f5e778ce500830b8830967de45.jpeg

b57c22b9b031988f46ac04ac1e9289ac.jpeg
72c83f7bf57183d8c12f3dc63ebb0f2d.jpeg
fe38262e28b0c16269653e57e41180db.jpeg
3854b6971426f550bd85a807b37f72fb.jpeg

 

 

Podoba mi się kombi, to pojeżdżę jeszcze swoim ze 3 lata, w międzyczasie wyeliminują choroby wieku dziecięcego i idę do salonu po nowe  :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się kombi, to pojeżdżę jeszcze swoim ze 3 lata, w międzyczasie wyeliminują choroby wieku dziecięcego i idę do salonu po nowe  :skromny:

 

nie wiem czy to najlepszy pomysl... pierwsze wypusty zwykle maja sporo gratisow w okablowaniu i czesto wystarczy tylko pstryknac opcje albo dolozyc manetke... kolejne sa juz ograbione przez ksiegowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to najlepszy pomysl... pierwsze wypusty zwykle maja sporo gratisow w okablowaniu i czesto wystarczy tylko pstryknac opcje albo dolozyc manetke... kolejne sa juz ograbione przez ksiegowych ;)

 

nie takie rzeczy się dokładało :oki:  bez okablowania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie takie rzeczy się dokładało :oki:  bez okablowania....

 

przeciez wiem ;) widzialem i podziwialem Twoje dokonania... ale musisz przyznac ze akurat w NB wiele problemow wieku dzieciecego nie bylo, a z drugiej strony pierwsze wypusty mialy polozone wiele 'zbednych'' kabli ktore znacznie ulatwiaja pofabryczne usprawnianie egzemplarza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ten hatchback bardzo mi się widzi - pomijając tablet we wnętrzu - to wszystko idealnie tak jak powinno być, bez bajerów i klasycznie :ok:

No nie jest brzydki, chociaż najlepiej to oglądać na żywo i wtedy wyrobić sobie zdanie.

Shamu by TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtorzylem to co na www wyczytalem 120KM z fabrycznym LPG.

OK niech bedzie "fabryczne" w rozumieniu dokladane u dealera czy gdziekolwiek na umowie (innego i tak nie zakladalem), oby gwara podtrzymana byla.

 

Dziwi mnie to o tyle, że w Italii stacji LPG (GPL jak oni je tam nazywają) jest od groma...

 

Kto jak kto, ale to własnie Makarony mogliby robić fabryczne LPG, bo u nich jest na to rynek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też HB przypomina 308 :)

 

Mam wrażenie, że może wypełnić lukę po starej Octavii 1.6 MPI. Duże kombi z fabrycznym gazem. Czemu miało by się nie sprzedać? Sam jestem ciekaw tego auta na żywo... Chyba dali ledy w lampach z przodu? Ciekawe czemu różne deski (na szczęście zmiana na plus w HB i kombi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, jak kupowaliśmy auto dla żony - chciała Grande Punto. W salonie wsiadła i "nieee! :facepalm: "  :hehe: . Obok stała Panda, zapytała tylko "a co to jest?"  :phi:  i po tygodniu wyjechałem nowym czarnym samochodem  ;] .

 

Te, Mazak - Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni? :phi:  :phi:  :phi:

 

 

Clio też radzę skreślić! Straszna tandeta  :facepalm: . Fakt - ładny samochód, ale blaszano plasticzana wydmuszka :no: . Lanos po 10-ciu latach i 130 tys. km. był bardziej "fabryczny" niż Clio po dwóch i niecałych 20 tys.  :sciana:  :beksa: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem strasznie  :phi:  ciekawy tego hatchbacka. Ale jak teraz na niego patrzę, to mam wrażenie że Fiat spóźnił się na rynek o jakieś 10 lat  :facepalm: . Sedan jak na tanie auto dla ludu jeszcze jakoś wygląda, ale HB i kombi są 10 lat za Europą i jedną generację modeli za Koreą  :hehe: . Tył Astry 3  :facepalm: , a trzeci słupek w kombi to już  :ooniee:  :lol:  :sciana: .

 

OCB z tym "trzecim słupkiem"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie to o tyle, że w Italii stacji LPG (GPL jak oni je tam nazywają) jest od groma...

 

Kto jak kto, ale to własnie Makarony mogliby robić fabryczne LPG, bo u nich jest na to rynek...

 

Według informacji prasowej ma być fabryczna:

 

W przeciwieństwie do „przystosowywania" silników w after-market, silnik 1.4 LPG Turbo 120 KM został oryginalnie zaprojektowany pod kątem zasilania z instalacji LPG, a więc z użyciem odpowiednich materiałów, komponentów i technologii, co oznacza, że jest  fabrycznie dostosowany (zawory i gniazda zaworowe) do spalania LPG i wyposażony w specjalny kolektor dolotowy oraz wszelkie dodatkowe wiązki elektryczne. Oczywiście, w celu zapewnienia maksymalnej jakości i niezawodności, instalacja LPG jest montowana bezpośrednio w fabryce, a każdy samochód przechodzi odbiór techniczny i jest certyfikowany przez Fiata.

 

Źródło: http://www.fiatpress.pl/press/detail/857

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według informacji prasowej ma być fabryczna:

 

 

Źródło: http://www.fiatpress.pl/press/detail/857

 

A do tego: Skrzynia biegów może być manualna, automatyczna z podwójnym sprzęgłem i automatyczna z konwerterem momentu.

 

Niestety, automaty tylko do 1.6 110KM (na konwerterze) i do 1.6 MJ 120 (dwusprzegłowa)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się kombi, to pojeżdżę jeszcze swoim ze 3 lata, w międzyczasie wyeliminują choroby wieku dziecięcego i idę do salonu po nowe  :skromny:

ja tak samo , pojeżdżę jeszcze moim stilo z 2 lata , i trzeba będzie kupić tipo   ;)

 

nie wiem czy to najlepszy pomysl... pierwsze wypusty zwykle maja sporo gratisow w okablowaniu i czesto wystarczy tylko pstryknac opcje albo dolozyc manetke... kolejne sa juz ograbione przez ksiegowych ;)

spoko , dopiero po lifcie i pod koniec produkcji obcinają wszystko , np stilo weszło na rynek  w 2001r , ja mam stilo 2003r i wciąż full wypas , wiązki kabli wszędzie ida , nawet mógłbym ksenony podłączyć , bo wszystko jest , dopiero po lifcie pod koniec produkcji stilo to były bidule , w bravo II było podobnie , to i w tipo tak będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o przynależności do danej klasy nie decydują tylko wymiary. Nie są nawet najważniejsze. Liczy się dużo rzeczy: prowadzenie, osiągi silnika, wygłuszenie, układ kierowniczy, skrzynia biegów, wyposażenie i tez wymiary i ilość miejsca. Ale to tylko jeden z czynników

Totalna bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznego LPG nie będzie, fiat nie robi samochodów z LPG, co najwyżej na metan. LPG będą dodawać dilerzy sami albo na mocy podpisanych umów z autoryzowanym warsztatem - zapewne tartarini.

Robi robi fabryczne (dedykowane przewody wodne, wiązki, komputer, zestaw wskaźników, przełączniki, wsporniki, ect -nie ma druciarstwa) ale nie jest to sprzedawane w Polsce bo nie było by chętnych ze względu na koszty - warsztat zrobi to za pól ceny. Dlatego w Polsce oferują Tartarini a nie fabrykę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A do tego: Skrzynia biegów może być manualna, automatyczna z podwójnym sprzęgłem i automatyczna z konwerterem momentu.

 

Niestety, automaty tylko do 1.6 110KM (na konwerterze) i do 1.6 MJ 120 (dwusprzegłowa)...

No to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była już podobna dyskusja jakiś czas temu. Okazało się, że Mercedes C-Klasse to segment D. :hmm:

No niestety z markami Premium jest jakos dziwnie. Z drugiej strony ciezko wrzucić eklasse do worka z i40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.