Skocz do zawartości

Różnice w T-jet 120-180KM Swap Panda


RUFF

Rekomendowane odpowiedzi

Elo, jako że na forum pandy jacyś mało techniczni. Mam misje swapować pandę 100HP. Czy słupki T-jet się czymś różnią? moce są bodajże 120-180KM na te chwile. Interesuje mnie opcja najmocniejsza ale najmniej zbajerowana. Tak żeby jakoś szło to ożenić z elektryką pandy, jak najwięcej podzespołów ma być seryjnych - auto do miasta nie na 1/4. Jakieś konkretne modele? Evo/GP/Brava/Linea/500/Mito najchętniej kupie całe auto na dawce. Czy pompa paliwa z 1.4 da radę do powiedzmy 180KM? dodam że Panda jest na LPG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był przed chwilą wątek o różnicach...

https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/410148-14-16v-vs-14-t-jet-na/

 

kupujesz słupek, wkładasz odpowiednie wałki, dajesz odpowiednią turbinę i żenisz to z odpowiednią skrzynią :)

No i odpowiednio trzeba wysterować... chyba wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z magistralą CAN w pandzie, ale jest na forum kolega ktory wystroił t-jeta na kompie z 1.2 z tym że na LPG.

I to by była najlepsza opcja, wystroić na kompie od KME tylko na LPG, a z tego co wiemy to w pandzie podtlenek już jest ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za dublowaniu tematów, ale nie doszedłem po tytule wątku w czym jest problem. Kolga gdybał sobie między 1.4 a T-jetem. Ja pytam konkretnie Kupowć GP (najtaniej) z 120KM dać wałki (tanie) z 85? lub może z 80? na KiciKici mi szkoda kasy. Turbo miło by było gdyby coś oryginalnego pod ten silnik ale wiadomo z mocniejszych wersji - tyle że one już mają jakiś sterowania elektroniczne. Wiązka Ma być z pandy lub 500 coś co prosto da się połączyć z budą. Na te chwile Ecu master odpada. Jeśli będzie trzeba to się założy, ale dodam auto o mocy max 180KM do jazdy codziennej min 30km. Spalania typu 15-25/100 mnie nie interesują tyle to Maluch bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tyle że one już mają jakiś sterowania elektroniczne.

 

Wszystkie t-jety mają praktycznie wszystko sterowane elektronicznie, łącznie z BOVem, o turbinie i WG już nie wspominając, i wszystkie używają tego samego kompa z różnymi wersjami softu. Niezależnie od tego, który weźmiesz, tak samo się urobisz. Również, jeżeli dobrze czytam, to chcesz ożenić ori. kompa od t-jeta i jego wiązkę z resztą instalacji w Pandzie. Ja się tam słabo znam, ale ujmę to tak - jeżeli Ci się uda, to masz u mnie piwo  :ok: (uwaga jest tylko po części sarkastyczna - osobiście mi się wydaje, że teoretycznie jest to możliwe). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wiązki to myślałem o 500 i przełożeniu praktycznie wszystkiego Bsi, Ecu, Pedał Gazu, i co on tam jeszcze potrzebuje. Jak się nie da to trudno zrobię na Det-cie. Te wałki z powiedzmy 180 jak sie mają do 80/85 bo kiedyś był bum właśnie na 85. Czy przy ewentualnej konwersji gazu na linkę reszta elektroniki nie zgłupieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli wstępnie, słupek min 150KM do tego turbina hybryda lub coś męskiego :). Wałki? ma być z ogólno dostępnych P1 85? czy po prostu olać. St sprężania zostawiam serie. Przepustnica elektryczna. Sterowanie Det III da rade czy w przedbiegach odpuścić. Jeśli Emu to powiem że trochę kosztownie się robi. Sama Panda to już naście tyś... Lpg jest BRC MY07 - oczywiście wypad. Co dać Stag ISAII + Hana/Keihin Reduktor?? Podkreślam, auto reklama firmy przebieg roczny ok 15tyśKm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.