czarli123456 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Witam potrzebuje pomocy pacjent SC 1.1 SPI + LPG. Ogrzewanie raz grzeje wmiare ale szału nie ma. Ujade z 20km i przestanie grzać. Termostat raczej ok dziś patrzyłem na postoju po rozruchu i pracy ok 5-7 minut wąż od termostatu zimny więc zawieszony raczej nie jest. Wentylator załącza sie. Wcześniej wydaje mi się że częściej się wlączał. Czujnik wentyla wymieniany dwa lata temu a wentyl roczny. Woda z odpowietrznika nagrzewnicy leci raczej zimna. Z odpowietrznika przy prawym reflektorze idą ciągle bąbelki powietrza trochę płynu poleci i za kawałek znowu bąbelki płyn leci ciepły. Dzisiaj zauważyłem że spod korka w zbiorniczku wywala trochę płyn chłodzący i nie wiem co jest grane. Ostatnio też patrzyłem na bagnet oliwy i jakoś minimum się zrobiło ale nie kopci ani nic nigdzie raczej nie cieknie. Proszę o pomoc w Was ostatnia nadzieja :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Znając życie uszczelka pod głowicą. Miałem to samo w swoim SC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Luke16 możesz zdradzić koszty takiej "imprezy" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Mnie kosztowało to z tego co pamiętam ok. 500zł... Ale było to ponad 2 lata temu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 UPG lub reduktor puszcza lpg do układu chłodzenia. Zakręć zawór na butli, wypal lpg i pojeździj na PB czy problem dalej istnieje. Możesz też zrobić test na obecność CO^2 w płynie chłodniczym, jak pozytywny to UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Dobra myśl :-) jutro sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Po zakreceniu lpg problem pozostał :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Po zakręceniu lpg problem pozostał :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Czyli UPG będzie na 99% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 No to już wiesz co Cie czeka, ściagaj czape i do "roboty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Upg wymieniona nagrzewnica razem z zaworem też jest lepiej ale szała nie ma :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Upg wymieniona nagrzewnica razem z zaworem też jest lepiej ale szała nie ma :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Wymien korek zbiorniczka wyrownawczego...moze nie trzyma cisnienia... Moze byc tez pompa wody - wirnk slizga sie na osce Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Pompa wody nowa zobacze jeszcze ten korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Korek wymieniony nadal szała nie ma kurcze już nie wiem co z tym dalej robić. Kiedyś grzał że trza było mu w trasie ogrzewanie przekręcać a teraz na full i to wszystko :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Odpowietrzyłeś go dobrze i nagrzewnica jest wyczyszczona?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Odpowietrzyc dobrze wentyl sie wlacza normalnie czy juz jak sie gotuje. Mozliwe ze czujnik do dupska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 dawiddawidowski nagrzewnica jest nowa. Od powietrzałem go ze trzy razy dla pewności. Wentylator chłodnicy włącza się normalnie. Najlepiej grzeje z kratek środkowego nawiewu jak dmuchawa jest wyłączona i się jedzie :-) podszybie w czasie jazdy do d... i na postoju na jedynce dmuchawa i kratki i podszybie do d... chyba że tak na 2000tys obr wejde to coś tam próbuje grzać. Nie wiem co dalej :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 mi to na pompe wyglada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Pompa nowa wym razem z rozrzadem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Wez zacisk stolarski i zacisnij przewody grzewcze do parownika lpg i sprawdz wtedy. W swoim byly sc mialem tak, ze po zainstalowaniu lpg gubilo sie ogrzewanie na wolnych obrotach. Pompa wody byla ricambi a i tak nie byla w stanie odpowiednio pocisnac plynu i na wolnych nie docieral do nagrzewnicy bo wszystko lecialo przez parownik. Rozwiazalem to wstawiajac kryze chyba 5mm w przewod za parownikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Dziś sprawdze wieczorem napisze. A Wojtala o co kaman z tymi krami co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 mialo byc "kryze" czyli reducje srednicy aby zmniejszyc przeplyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Patrzyłem zaciskalem bez różnicy raczej kurka lpg jest od początku w tym aucie czyli od 2000r i nigdy nie było problemu z ogrzewaniem pomału odpuszczam bo już mi się pomysły wyczerpują i swoje i wasze.UPG zrobione rozrząd z pompą wymienione bo już był czas i przy okazji zrobiłem nagrzewnica nowa razem z zaworem. Najlepsze jest to że przewody do nagrzewnicy idą gorące, z odpowietrznika przy lampie kapie gorący płyn a z odpowietrznika nagrzewnicy zimny... chyba coś jest nie tak? Czy tak piwinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 A sama nagrzewnica jest goraca, moze klapka cieplego powietrza nie otwiera sie do konca. Moze pokretko przeskoczylo o pare zebow i nie otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2016 Otwiera wszystko ok a nadal lipa z ciepłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.