Skocz do zawartości

Vectra B - z czym to się je? :)


MalibooWLKP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów:

- automat,

- klimatyzacja.

 

Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest Vectra B.

Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi.

 

Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami?

Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy)

Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle?

Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu?

 

Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Szkoda, ze nie od razu za Insignią  :hehe:

 

C w Polsce z kierą po lewej stronie poniżej 10 już kupi.

Stare silniki 2,2 ładnie gazują się i ładnie jeżdżą.

Mój młody teraz sprowadził C z kierą po prawej stronie - 2,2 automat i jeździ - koszt poniżej 3000 zł.

Mają już 2 sztuki C - z tym, że druga pewnie będzie dawcą części, bo ubezpieczenie drogie, gdy kiera po prawej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C w Polsce z kierą po lewej stronie poniżej 10 już kupi.

Stare silniki 2,2 ładnie gazują się i ładnie jeżdżą.

Mój młody teraz sprowadził C z kierą po prawej stronie - 2,2 automat i jeździ - koszt poniżej 3000 zł.

Mają już 2 sztuki C - z tym, że druga pewnie będzie dawcą części, bo ubezpieczenie drogie, gdy kiera po prawej ;]

 

Pewnie, ze da się kupić. 

Ostatnio jak jezdziłem z kumplem za passatem to widziałem kilka takich po 10-12tys.

Własnie w wiekszosci były to 2,2 do opłat, doliczając do tego wyższą akcyzę i gaz jakby nie patrzył wychodzi 15tys. Nie licząc dodatkowych wydatków.

Reszta to były 2.0DTI w wersji bieda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kupowałem VB w czerwcu, ogólnie dużo egzemplarzy w stanie kiepskim, ciężko znaleźć samochód z działającą klimą niezniszczony i nie skorodowany...mnie się w końcu udało - co prawda z silnikiem 1.6 ale dramatu nie ma jeśli chodzi o osiągi, spodziewałem się że będzie gorzej, zakupiłem model z rocznika 2000 - czerwiec, z polskiego salonu z historią serwisową (rozrząd itp), książką serwisową, fakturą zakupu na 70 tyś zł, dwoma kompletami kluczy, cała w oryginale, wnętrze jak nowe, TID nie wypalony, klima sprawna i pięknie chłodzi, brak wycieków dałem 5000 ale kończył się przegląd i OC - po zakupie jedynie wymieniłem łącznik stabilizatora za 40 zł i prześmigałem juz ponad 10 tyś , teraz zbliża się wymiana rozrządu i zaczyna pukać zawieszenie z tyłu ale tylko na nierównościach poprzecznych - trzeba zajrzeć po zimie. Przed zakupem polecam sprawdzić:

 

- korozja - nadkola tył, doły drzwi - również od strony wewnętrznej

- podwozie gdyż masa egzemplarzy jest skorodowana i dla picu popryskana barankiem - polecam mieć w kieszeni mały śrubokręt  ;)

- odchylić dokładki progów i zerknąć (polift)

- wyświetlacz tid  czy nie wypalone piksele

- stan klocków i tarcz z tyłu

- obowiązkowo stan przewodów hamulcowych gdyż lubiały korodować.

- luzy w tylnym i przednim zawieszeniu

 

ogólnie polecam wycieczkę na najbliższą SKP i wejście do kanału z diagnostą :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w 2014r kupiłem vb z 97r. na chwilę obecną samochód ma 19 lat, jedyna rdza jest na rantach tylnych błotników, podłoga, progi itd bez oznak rdzy (fabryczne zabezpieczenie bez dodatkowych baranów) generalnie ciężko będzie znaleźć vectrę bez większej rudej ale nie jest to niemożliwe, trzeba być cierpliwym i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj musze sie zgodzić z technixem, VB z konca produkcji za 3tys bez widocznej na pierwszy rzut oka rdzy to nie ma co cudów sie spodziewac. Jak jezdzi i skreca, nie zostawia za sobą plam oleju, czy zasłony dymnej to brac.

 

A jak jestes detalistą, to jeszcze tłumik wygląda, że jest załozony tanszy z wersji 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.