Skocz do zawartości

Alfa będzie jednak Fiatem


Rekomendowane odpowiedzi

Kultowy symbol japońskiej motoryzacji - Mazda MX-5 - podzieliła się genami z Europą, ale nie będzie to Alfa Romeo Spider.

Będzie to Fiat 124 Spider:

fiat-124-a-0108.jpg

2017-fiat-124-spider-00.jpg

Fiat_Spider_2016_620.jpg

 

ff8fe59c21c96607cd487a4d421522b8.jpg

Brum, brum...

 

Ile lat czekaliśmy, żeby powiedzieć "fantastyczny Fiat"? 25? Całe pokolenie chyba minęło. Włosi naprawdę zaczynają pokazywać, że mają :serce:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnetrze to wierna kopia MX5 a i na zewnatrz tez cos nie tak..

Zapewne nie bedzie lepszy od Mazdy. Ani gorszy. I to chyba najwiekszy problem. Nie wyjdzie z cienia oryginalu.

 

Kultowy symbol japońskiej motoryzacji - Mazda MX-5 - podzieliła się genami z Europą, ale nie będzie to Alfa Romeo Spider.

Będzie to Fiat 124 Spider:

 

 

Ile lat czekaliśmy, żeby powiedzieć "fantastyczny Fiat"? 25? Całe pokolenie chyba minęło. Włosi naprawdę zaczynają pokazywać, że mają :serce:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wnetrze to wierna kopia MX5 a i na zewnatrz tez cos nie tak..
Zapewne nie bedzie lepszy od Mazdy. Ani gorszy. I to chyba najwiekszy problem. Nie wyjdzie z cienia oryginalu.

Liczyć można na to, że Fiat będzie miał włoskie silniki turbo (1.4 Multiair 140 KM), a Mazda swoje wolnossaki.

Rożnica będzie zatem większa niż między BRZ i GT86.

A jak się za Spidera weźmie Abarth to może włoży 1.75 200 KM? :)

Fajnie, fajnie... :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile to będzie kosztować?

 

update:

 

znalazłem "  Mazda verlangt für die Einstiegsversion seines MX-5 knapp 23.000 Euro. Die Italiener wollen den Spider ein Stück höher positionieren, statten ihn umfangreicher aus und legen viel Wert auf handwerkliche Qualitätsanmutung. Mit rund 25.000 Euro sollte man also mindestens rechnen"

 

 

szkoda...nie pojeżdżę ;]:hehe::(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydaloby sie przebudzenie mocy. Mazda silnikami rozczarowuje. Niby "SkyFreedom" a potencjal ograniczony w stosunku do popularnej 3 i 6. 

 

 

 

Liczyć można na to, że Fiat będzie miał włoskie silniki turbo (1.4 Multiair 140 KM), a Mazda swoje wolnossaki.

Rożnica będzie zatem większa niż między BRZ i GT86.

A jak się za Spidera weźmie Abarth to może włoży 1.75 200 KM? :)

Fajnie, fajnie... :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny MX5 w PL sa genialne. Nie ma drugiego takiego funcara za stowe. I jestem tego pewny, mimo, ze najnowszym jeszcze nie jezdzilem.  ;]

 

 

ile to będzie kosztować?

 

update:

 

znalazłem "  Mazda verlangt für die Einstiegsversion seines MX-5 knapp 23.000 Euro. Die Italiener wollen den Spider ein Stück höher positionieren, statten ihn umfangreicher aus und legen viel Wert auf handwerkliche Qualitätsanmutung. Mit rund 25.000 Euro sollte man also mindestens rechnen"

 

 

szkoda...nie pojeżdżę ;]:hehe::(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydaloby sie przebudzenie mocy. Mazda silnikami rozczarowuje. Niby "SkyFreedom" a potencjal ograniczony w stosunku do popularnej 3 i 6. 

chyba nie rozumiesz idei MX5. Tu nie chodzi o moc i sprawnosc na prostej ale o prostote i radosc z jazdy ktora w MX mozna miec na wiele sposobow i wazne jest by czerpac ja jak najdluzej. Duza moc przeszkadza, latwiej sobie i autu krzywde zrobic ;]

 

Aczkolwiek ja tez nie pojmuje dlaczego Skyactive 2.0 w MX5 ma 160KM a w M3 i M6 - 165, w MX powinno byc raczej 170-175 :jem:  . Choc nalezy przyznac ze i przy tych 160ciu KM ND jest szybsza od NC w kazdych warunkach, o starszych MXach NA i NB nie wspominajac. Chlopaki w klubie juz maja problem ze trzeba bedzie stworzyc nowe klasy w serii pojezdzawek MMC :hehe:

 

Z silnikiem 1.5 jest z kolei odwrotnie - w MX5 ma wieksza moc (wysoko osiagane 130KM :oki: ) niz w M3 (100KM). Trudno nadazyc za logika producenta :hehe:

 

Wracajac do tematu Fiata - wizualnie ma paskudny tyl, w szczegolnosci lampy. Tak jakby wlochom nagle skonczyl sie zapas kreatywnosci albo Francesca z ksiegowosci wpadla i powiedziala "bambini - basta!" ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


chyba nie rozumiesz idei MX5. Tu nie chodzi o moc i sprawnosc na prostej ale o prostote i radosc z jazdy ktora w MX mozna miec na wiele sposobow i wazne jest by czerpac ja jak najdluzej. Duza moc przeszkadza, latwiej sobie i autu krzywde zrobic.

 

Wg tej naciaganej i powtarzanej bezmyslnie teorii to wersja 1.5 bedzie bardziej na miejscu niz 2.0. Ale co kto lubi. 

 

 

Wracajac do tematu Fiata - wizualnie ma paskudny tyl, w szczegolnosci lampy. Tak jakby wlochom nagle skonczyl sie zapas kreatywnosci albo Francesca z ksiegowosci wpadla i powiedziala "bambini - basta!"

 

A co z Alfa? Sprawa nieaktualna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.