p i p p Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Kultowy symbol japońskiej motoryzacji - Mazda MX-5 - podzieliła się genami z Europą, ale nie będzie to Alfa Romeo Spider. Będzie to Fiat 124 Spider: Brum, brum... Ile lat czekaliśmy, żeby powiedzieć "fantastyczny Fiat"? 25? Całe pokolenie chyba minęło. Włosi naprawdę zaczynają pokazywać, że mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Brum, brum... to ten TwinAir tak mruczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Było :D konik na mk wrzucał klaptaptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Ale to juz od dawna bylo wiadome ze bedzie Fiat 124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Wnetrze to wierna kopia MX5 a i na zewnatrz tez cos nie tak.. Zapewne nie bedzie lepszy od Mazdy. Ani gorszy. I to chyba najwiekszy problem. Nie wyjdzie z cienia oryginalu. Kultowy symbol japońskiej motoryzacji - Mazda MX-5 - podzieliła się genami z Europą, ale nie będzie to Alfa Romeo Spider. Będzie to Fiat 124 Spider: Ile lat czekaliśmy, żeby powiedzieć "fantastyczny Fiat"? 25? Całe pokolenie chyba minęło. Włosi naprawdę zaczynają pokazywać, że mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Wnetrze to wierna kopia MX5 a i na zewnatrz tez cos nie tak..Zapewne nie bedzie lepszy od Mazdy. Ani gorszy. I to chyba najwiekszy problem. Nie wyjdzie z cienia oryginalu. Liczyć można na to, że Fiat będzie miał włoskie silniki turbo (1.4 Multiair 140 KM), a Mazda swoje wolnossaki. Rożnica będzie zatem większa niż między BRZ i GT86. A jak się za Spidera weźmie Abarth to może włoży 1.75 200 KM? Fajnie, fajnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 ile to będzie kosztować? update: znalazłem " Mazda verlangt für die Einstiegsversion seines MX-5 knapp 23.000 Euro. Die Italiener wollen den Spider ein Stück höher positionieren, statten ihn umfangreicher aus und legen viel Wert auf handwerkliche Qualitätsanmutung. Mit rund 25.000 Euro sollte man also mindestens rechnen" szkoda...nie pojeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Przydaloby sie przebudzenie mocy. Mazda silnikami rozczarowuje. Niby "SkyFreedom" a potencjal ograniczony w stosunku do popularnej 3 i 6. Liczyć można na to, że Fiat będzie miał włoskie silniki turbo (1.4 Multiair 140 KM), a Mazda swoje wolnossaki. Rożnica będzie zatem większa niż między BRZ i GT86. A jak się za Spidera weźmie Abarth to może włoży 1.75 200 KM? Fajnie, fajnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Ceny MX5 w PL sa genialne. Nie ma drugiego takiego funcara za stowe. I jestem tego pewny, mimo, ze najnowszym jeszcze nie jezdzilem. ile to będzie kosztować? update: znalazłem " Mazda verlangt für die Einstiegsversion seines MX-5 knapp 23.000 Euro. Die Italiener wollen den Spider ein Stück höher positionieren, statten ihn umfangreicher aus und legen viel Wert auf handwerkliche Qualitätsanmutung. Mit rund 25.000 Euro sollte man also mindestens rechnen" szkoda...nie pojeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Przydaloby sie przebudzenie mocy. Mazda silnikami rozczarowuje. Niby "SkyFreedom" a potencjal ograniczony w stosunku do popularnej 3 i 6. chyba nie rozumiesz idei MX5. Tu nie chodzi o moc i sprawnosc na prostej ale o prostote i radosc z jazdy ktora w MX mozna miec na wiele sposobow i wazne jest by czerpac ja jak najdluzej. Duza moc przeszkadza, latwiej sobie i autu krzywde zrobic Aczkolwiek ja tez nie pojmuje dlaczego Skyactive 2.0 w MX5 ma 160KM a w M3 i M6 - 165, w MX powinno byc raczej 170-175 . Choc nalezy przyznac ze i przy tych 160ciu KM ND jest szybsza od NC w kazdych warunkach, o starszych MXach NA i NB nie wspominajac. Chlopaki w klubie juz maja problem ze trzeba bedzie stworzyc nowe klasy w serii pojezdzawek MMC Z silnikiem 1.5 jest z kolei odwrotnie - w MX5 ma wieksza moc (wysoko osiagane 130KM ) niz w M3 (100KM). Trudno nadazyc za logika producenta Wracajac do tematu Fiata - wizualnie ma paskudny tyl, w szczegolnosci lampy. Tak jakby wlochom nagle skonczyl sie zapas kreatywnosci albo Francesca z ksiegowosci wpadla i powiedziala "bambini - basta!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Fiat 124 bedzie tez w wersji abarth i to moze byc bardzo ciekawe o ile nie przesadza z cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 chyba nie rozumiesz idei MX5. Tu nie chodzi o moc i sprawnosc na prostej ale o prostote i radosc z jazdy ktora w MX mozna miec na wiele sposobow i wazne jest by czerpac ja jak najdluzej. Duza moc przeszkadza, latwiej sobie i autu krzywde zrobic. Wg tej naciaganej i powtarzanej bezmyslnie teorii to wersja 1.5 bedzie bardziej na miejscu niz 2.0. Ale co kto lubi. Wracajac do tematu Fiata - wizualnie ma paskudny tyl, w szczegolnosci lampy. Tak jakby wlochom nagle skonczyl sie zapas kreatywnosci albo Francesca z ksiegowosci wpadla i powiedziala "bambini - basta!" A co z Alfa? Sprawa nieaktualna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.