Skocz do zawartości

Bravo do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam w nowym Roku :)

Wiem ze forum to nie szklana kula ale może kącikowa Brać czegoś się dopatrzy w tym egzemplarzu http://moto.gratka.pl/tresc/19748685.html Mam 650 w jedną strone a nie chce tracić czasu :(

Auto jako czysto miejski Doopowóz także grunt ze ma klime:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w nowym Roku :)

Wiem ze forum to nie szklana kula ale może kącikowa Brać czegoś się dopatrzy w tym egzemplarzu http://moto.gratka.pl/tresc/19748685.html Mam 650 w jedną strone a nie chce tracić czasu :(

Auto jako czysto miejski Doopowóz także grunt ze ma klime:)

Pozdrawiam

 

Nie podoba mi się kierownica w tym egzemplarzu - IMO powinna wyglądać tak, jak w tym ogłoszeniu:

http://moto.gratka.pl/tresc/fiat-bravo-ii-1-4-16v-krajowy-bezwypadkowy-19598196.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się kierownica w tym egzemplarzu - IMO powinna wyglądać tak, jak w tym ogłoszeniu:

http://moto.gratka.pl/tresc/fiat-bravo-ii-1-4-16v-krajowy-bezwypadkowy-19598196.html

Nawet nie pomyślałem o kierownicy bo mam w swoim skórzana i myślałem ze ta jest normalna z biedy wersji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem taka brazowa sztuka.  Nie polecam.  Ten silnik to jest nieporozumienie do tego samochodu.  Ten kolor to wogole porazka.  Nie mowie ze brzydki czy jakis nie estetyczny bo jak zaczalem sie przygladac samochodom to wiele marek ma w palecie braz - wiec to chyba jakas moda na tego typu barwe. Ale do rzeczy -  tyle razy ile udalo mi sie uniknac wypadku nie z mojej winy to chyba rekord wszechczasow.  Z autem wytrzymalem niespelna pol roku bo ludzie najnormalniej w swiecie mnie nie widzieli.   Tyle wymuszen , tyle wyjazdow pod kola to nigdy w zadnym aucie nie doswiadczylem. 

 

Co do kierownicy -  to auto to absolutna bieda wersja.  Kiera plastik, klamki czarne,  brak halogenow.  Na miejskie auto - za duze , na ten silnik za duze,  tanio bylo na lpg ale nie bylo bagaznika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem taka brazowa sztuka.  Nie polecam.  Ten silnik to jest nieporozumienie do tego samochodu.  Ten kolor to wogole porazka.  Nie mowie ze brzydki czy jakis nie estetyczny bo jak zaczalem sie przygladac samochodom to wiele marek ma w palecie braz - wiec to chyba jakas moda na tego typu barwe. Ale do rzeczy -  tyle razy ile udalo mi sie uniknac wypadku nie z mojej winy to chyba rekord wszechczasow.  Z autem wytrzymalem niespelna pol roku bo ludzie najnormalniej w swiecie mnie nie widzieli.   Tyle wymuszen , tyle wyjazdow pod kola to nigdy w zadnym aucie nie doswiadczylem. 

 

Co do kierownicy -  to auto to absolutna bieda wersja.  Kiera plastik, klamki czarne,  brak halogenow.  Na miejskie auto - za duze , na ten silnik za duze,  tanio bylo na lpg ale nie bylo bagaznika. 

Jednym słowem odpuścić dziada i wrócić do dawnych czasów i szukać zdrowej sztuki stilo 3d :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem odpuścić dziada i wrócić do dawnych czasów i szukać zdrowej sztuki stilo 3d :)

IMO nie ma sensu kupować takiego auta w wersji "zaślepka" i bez silnika, no ale ja ogólnie lubię mieć jakieś wyposażenie. A jako auto typowo miejskie, to zgadzam się z some1 - jest to samochód niepraktyczny - za szeroki (ponad 2m z lusterkami), beznadziejna widoczność do tyłu (tylna szyba służy tylko do sprawdzania we wstecznym lusterku, co za nami jedzie, a zupełnie nie nadaje się do manewrowania - zwłaszcza po narożnikach - tylne słupki zasłaniają wszystko), bardzo długi przedni zwis (problem z wjazdem i zjazdem z krawężników no i z manewrami na parkingach - fakt, ja miałem wersję Sport, która była nieco niższa niż standard) no i wreszcie ogólna "obłość" auta, która fajne wygląda, ale praktycznie uniemożliwia manewry na cm.

 

EDIT: Dobra, widzę teraz, że bez sensu piszę to właścicielowi Bravo :P Też miałem 1.9 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nie ma sensu kupować takiego auta w wersji "zaślepka" i bez silnika, no ale ja ogólnie lubię mieć jakieś wyposażenie. A jako auto typowo miejskie, to zgadzam się z some1 - jest to samochód niepraktyczny - za szeroki (ponad 2m z lusterkami), beznadziejna widoczność do tyłu (tylna szyba służy tylko do sprawdzania we wstecznym lusterku, co za nami jedzie, a zupełnie nie nadaje się do manewrowania - zwłaszcza po narożnikach - tylne słupki zasłaniają wszystko), bardzo długi przedni zwis (problem z wjazdem i zjazdem z krawężników no i z manewrami na parkingach - fakt, ja miałem wersję Sport, która była nieco niższa niż standard) no i wreszcie ogólna "obłość" auta, która fajne wygląda, ale praktycznie uniemożliwia manewry na cm.

 

EDIT: Dobra, widzę teraz, że bez sensu piszę to właścicielowi Bravo :P Też miałem 1.9 :P

Jedno Bravo w domu mamy  1.9 w dynamicu i pakiecie sport , ale seicento powoli się konczy i w sumie na tamtego złego słowa nie mogę powiedzieć, gabaryty nas nie przerazają na także chyba jakiegoś t-jeta trzeba zorganizować:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno Bravo w domu mamy  1.9 w dynamicu i pakiecie sport , ale seicento powoli się konczy i w sumie na tamtego złego słowa nie mogę powiedzieć, gabaryty nas nie przerazają na także chyba jakiegoś t-jeta trzeba zorganizować :)

 

Zauważyłem już po napisaniu poprzedniego posta :P Również miło wspominam auto, a zwłaszcza ten silnik, który w połączeniu ze skrzynią i w ogóle z całym autem przyspieszał bardzo przyjemnie od samego dołu (mimo, że miałem 16V) i dawał super elastyczność. Jeśli chodzi o T-Jeta, to weź pod uwagę problem z łożyskami w skrzyni. A jeśli chodzi o auto stricte miejskie, to szukałbym czegoś mniejszego. Bo jeśli chodzi o parkowanie, to SC wciśniesz wszędzie, dla Bravo potrzebujesz już pełnowymiarowego miejsca, a i średnica zawracania jest nieporównywalna - wiem co mówię, przesiadłem się do Bravo z Matiza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem już po napisaniu poprzedniego posta :P Również miło wspominam auto, a zwłaszcza ten silnik, który w połączeniu ze skrzynią i w ogóle z całym autem przyspieszał bardzo przyjemnie od samego dołu (mimo, że miałem 16V) i dawał super elastyczność. Jeśli chodzi o T-Jeta, to weź pod uwagę problem z łożyskami w skrzyni. A jeśli chodzi o auto stricte miejskie, to szukałbym czegoś mniejszego. Bo jeśli chodzi o parkowanie, to SC wciśniesz wszędzie, dla Bravo potrzebujesz już pełnowymiarowego miejsca, a i średnica zawracania jest nieporównywalna - wiem co mówię, przesiadłem się do Bravo z Matiza :P

Gabaryt się przeżyje zwykle pomykam MANem TGX :) wiec kazda osobówka to maleństwo ale racja może bardziej za grande będziemy patrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko rozumiem, ale MANem TGX nie parkujesz na parkingu pod marketem ;p

Oj czasem byś się zdziwił  gdzie się parkuje:)   Ale jest to racja bo to małe cento połowe tego co bravo potrzebuje do parkowania. Myślałem tylko ze takiej tragedii nie ma w jeździe bo miałem stilo 1.4 i miło go wspominam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim takie zestawienie rocznika 2007, ceny i wyposażenia to jednak moim zdaniem słaba oferta. Za te pieniądze (albo niewiele więcej) znajdziesz krajowego Tjeta 120KM z jakimś minimum wyposażenia. Tylko jak już pisał mdyrka uwaga na skrzynie.

 

Co prawda ja za ten rocznik dałem sporo więcej, ale to Sport 1.9 16v z alu 18" i dość małym przebiegiem jak na diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim takie zestawienie rocznika 2007, ceny i wyposażenia to jednak moim zdaniem słaba oferta. Za te pieniądze znajdziesz krajowego Tjeta 120KM z jakimś minimum wyposażenia. Tylko jak już pisał mdyrka uwaga na skrzynie.

 

Co prawda ja za ten rocznik dałem sporo więcej, ale to Sport 1.9 16v z alu 18" i dość małym przebiegiem jak na diesla.

Szczerze jak patrze po allegro Olx gratka to szału nie ma z cenami powiedziałbym ze jak na fiata to trzymają cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jak patrze po allegro Olx gratka to szału nie ma z cenami powiedziałbym ze jak na fiata to trzymają cenę.

Pewnie to zasługa udanego silnika t-benzynowego i możliwości wrzucenia LPG, co teraz się już rzadko zdarza ;)

Porównaj to chociażby do oferty Volkswagena z tych lat, takie 1.4 TSI raczej nie zachęca (co nie znaczy że nie trzymają ceny, magia znaczka...).

 

Ale myślę że coś by się znalazło, przykład:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5896845752#827473dcae

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie to zasługa udanego silnika t-benzynowego i możliwości wrzucenia LPG, co teraz się już rzadko zdarza ;)

Porównaj to chociażby do oferty Volkswagena z tych lat, takie 1.4 TSI raczej nie zachęca (co nie znaczy że nie trzymają ceny, magia znaczka...).

Ja tam mam uczulenie na Pancerwageny :)   Wole włoszczyznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie to zasługa udanego silnika t-benzynowego i możliwości wrzucenia LPG, co teraz się już rzadko zdarza ;)

Porównaj to chociażby do oferty Volkswagena z tych lat, takie 1.4 TSI raczej nie zachęca (co nie znaczy że nie trzymają ceny, magia znaczka...).

 

Ale myślę że coś by się znalazło, przykład:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5896845752#827473dcae

 

Szkoda, że ten T-Jet zespolony był z M32 (choć chyba po którymś roku wrócili do Getraga).

1.4 16V NA to bezproblemowa jednostka, może nie demon, ale do normalnej jazdy wystarczy. W Stilo starczał to i tutaj starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś liczy na kupno poniżej 20 tyś sprawnego i nie wymagającego inwestowania T-JET-a to życzę powodzenia. Miałem Bravo z tym silnikiem jak i T-JET- oba dobre do LPG ,a 1.4 16V do normalnego toczenia -wystarczy. Jeśli myślisz o GP to powiem tak- łatwiej wyczuć gabaryty w ...Bravo.

co do cen we wrześniu sprzedałem swojego T-JET-a z 2010 r. za 31900 z przelotem 100 tkm także dobry egz musi kosztować- to co na foto to wersja zaślepka ale ma co trzeba- wspomaganie jaśki klime fabryka radio a kierę w skórze czy halogeny, tempomat sam dorzucisz za grosze.

Jak bezwypadkowe i z udokumentowanym nalotem- dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Witam

 

Odgrzeje trochę wątek

Przymierzam się do zakupu Bravy do ok. 25-27 tysi (tak żeby po zagazowaniu w max 30 się zmieścić). Interesuje mnie 1.4 T-Jet 120KM (150 też nie pogardzę  ;) ) z przebiegiem do ok 110kkm. Tak realnie czego można się spodziewać w tych pieniążkach. Mam np. takie dwie na oku, ale nie wiem czy przypadkiem trochę nie za dużo sobie wołają...

 

http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-dynamic-alu-klimatronic-alcantara-parktronic-6-biegow-oryginal-ID6yr7sF.html#9e42166aec

http://allegro.pl/show_item.php?item=6380451933#ba3b5e9de7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Odgrzeje trochę wątek

Przymierzam się do zakupu Bravy do ok. 25-27 tysi (tak żeby po zagazowaniu w max 30 się zmieścić). Interesuje mnie 1.4 T-Jet 120KM (150 też nie pogardzę  ;) ) z przebiegiem do ok 110kkm. Tak realnie czego można się spodziewać w tych pieniążkach. Mam np. takie dwie na oku, ale nie wiem czy przypadkiem trochę nie za dużo sobie wołają...

 

http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-dynamic-alu-klimatronic-alcantara-parktronic-6-biegow-oryginal-ID6yr7sF.html#9e42166aec

http://allegro.pl/show_item.php?item=6380451933#ba3b5e9de7

 

tych samochodów trochę się nowych sprzedało w Polsce. Czemu chcesz kupić jakieś sprowadzone, od handlarzy i jeszcze bardzo drogie jak na swój rocznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam przewrotnie - a dlaczego nie Delta? całkowicie przykładowy egzemplarz

 

Stoi u mnie pod blokiem identyczne Delta i jakoś stylistyka Bravo bardziej mi odpowiada.

 

 

 

 

tych samochodów trochę się nowych sprzedało w Polsce. Czemu chcesz kupić jakieś sprowadzone, od handlarzy i jeszcze bardzo drogie jak na swój rocznik?

 

Chcesz nie chcesz, to jedyne co znalazłem "w okolicy" co wygląda sensownie, ma nie pordzewiałe śruby pod maską, itd.

Sprowadzoną kupowałem swoją astrę i nie można się było do niczego przyczepić jeżeli chodzi o stan techniczny. Nalatane km miała, ale zawiecha i cała reszta była igła, nie wyklepana po dziurach. Te nasze krajówki to kurcze różnie bywa.

No właśnie też trochę drogo mi się wydaje. Ile powinien ten rocznik w takim wypasie kosztować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się kupić zadbanego Tjeta za 20 tys., a w wersji Sport to już tym bardziej.

 

Zdaję sobie z tego sprawę (zresztą to dotyczy każdego auta), dlatego właśnie pytam jak ma się ta cena do rzeczywistości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma nie pordzewiałe śruby pod maską

Tym bym się zupełnie nie sugerował, bo ja miałem pordzewiałe już chyba po 3ech latach, więc jeśli niepordzewiałe to bym typował, że wymienione.

 

Edit: Teraz spojrzałem i te co wrzuciłeś mają pordzewiałe śruby. Ten z otomoto ma na nawet pordzewiałe te, które u mnie nie rdzewiały (mocowanie tej poprzeczki przy reflektorze po stronie płynu chłodzącego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bym się zupełnie nie sugerował, bo ja miałem pordzewiałe już chyba po 3ech latach, więc jeśli niepordzewiałe to bym typował, że wymienione.

 

Edit: Teraz spojrzałem i te co wrzuciłeś mają pordzewiałe śruby. Ten z otomoto ma na nawet pordzewiałe te, które u mnie nie rdzewiały (mocowanie tej poprzeczki przy reflektorze po stronie płynu chłodzącego).

 

No właśnie te śruby mnie trochę zastanawiają w tym ogłoszeniu. Tym bardziej, że nie tak dawno sporo "pływaków" u niemców było. No ale skoro kolega mówi, że to normalny objaw w Bravach to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, miałbym prośbę do szanownych kolegów o ocenę dwóch modeli Bravosków. Jeden z tych modeli  to T-JET z 2011r jest dużo młodszy i z małym przebiegiem, ale cena wtedy dużo wyższa (ok.29 000zł) pod tym linkiem http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-ii-t-jet-5-drzwi-klimatyzacja-komputer-alufelgi-120-km-ID6yww0R.html#89c5b79a12

Drugi model z kolei jest starszy 2008r i w dieslu 1.9 MJ z wiadomo sporo większym przebiegiem, ale z kolei cena wynosi ok. 19 000 zł do sprawdzenia pod tym linkiem

http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-klimatronic-pierwszy-wlasciciel-ID6yw1YT.html#948e74a87f

Osobiście skłaniałbym się do pierwszego, bo nowszy, mniejszy przebieg i nie wyeksploatowany, no i dla mnie zaleta że w benzynie bo mało jeżdżę i głównie w mieście na krótkich dystansach. Ale kto wie może się to zmienić i wtedy diesel będzie jak znalazł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z tych modeli  to T-JET z 2011r jest dużo młodszy i z małym przebiegiem, ale cena wtedy dużo wyższa (ok.29 000zł)

 

Widziałem też to ogłoszenie. W tym roczniku i przebiegu powinien kosztować najmniej 35-37kPLN. Niech kolega sprawdzi sobie jakie są ceny za granicą chociażby na Scout24. Do tego trzeba jeszcze to auto przyprowadzić do kraju i opłacić - nie mówiąc o zarobku komisu. Też poszukuję Bravy w tym regionie i patrząc na ogłoszenia to za te pieniądze to maks 2009 rocznik z przelotem koło 100 kkm (zależy czy wersja sport czy normalna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile ten w benzynie przebieg może mieć autentyczny to ten drugi na 100% jest mocno cofnięty (obszyta kierownica i gałka). Tyle można z fotek wywnioskować. Oba samochody od handlarzy - osobiście takich unikam... Oni muszą zarobić więc samochody muszą mieć jakąś wadę ukrytą - za granicą samochodów za darmo nie oddają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi ćwieka zabiłeś. Wygrzebałem takiego

 

 

 

Ciut droższy, ale przebieg ładny i roczek młodszy. No i te Bravy do 2008 miały zdaje się kiepską skórę na kierze.

Jutro muszę tam temat wydzwonić i jak wsio będzie ok to się tam wybiorę

A tak prawdę mówiąc ta czerwona alcantara jest :ogien:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest oczywiste. Najlepszy przykład to sprowadzane diesle. Kiedyś masa ogłoszeń w okolicy 100tysi i 10 lat auta. Teraz Polacy są już "mądrzejsi" i 10 letni niemiecki diesel powinien mieć już ok. 170 kkm i kosztować prawie bezcen. Mówisz masz, ogłoszeń w pyte takich. A później płacz, że taka marka czy taka to szmelc bo już skarbonka, a taki mały przebieg.....

Jak mówiłem, można kupić auto z niskim przebiegiem, nie stare, ale nie za darmo. Dopóki tego ludzie nie zrozumieją to będzie jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie kolegów, dzięki za cenne informacje i wskazówki odnośnie moich pytań. A więc byłem w Oświęcimiu oglądać ten model BRAVO z 2011r. Ostatecznie po VIN i EPER okazało się, że nie jest z 2011r lecz z VI 2010r. A druga kwestia to musiał mieć jakąś konkretną przygodę, bo lewy błotnik w całości lakierowany, tył prawy również, no i przednia szyba wymieniona. Tak że finalnie przeszła mi ochota na  dokładne sprawdzanie, zwłaszcza że w Oświęcimiu nie ma ASO FIAT-a (najbliżej to do centrali: Tychy lub B-B ;) )W sumie dwa miesiące poszukiwań i dalej nic ciekawego się nie pojawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Ogólnie biedna wersja. Do tego handlarz nie wie, co sprzedaje, bo w tytule ogłoszenia jest Fiat Brava :D Cena dość niska, jak na ten rocznik, ale tłumacze to silnikiem i wersją wyposażenia. Bez oględzin na miejscu można powiedzieć tylko tyle, że na zdjęciu jest słabo wyposażone Bravo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.olx.pl/oferta/fiat-bravo-sport-xenon-panorama-dach-parktronic-1-4-150km-af-17-jedyny-CID5-IDhCcJp.html

Witajcie.

Korci mnie jechać po to auto, ale odległość sprawia, że mam spore wątpliwości...

Jak to wg Was jest?

Ps vin wiele nie powiedział...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie biedna wersja. Do tego handlarz nie wie, co sprzedaje, bo w tytule ogłoszenia jest Fiat Brava :D Cena dość niska, jak na ten rocznik, ale tłumacze to silnikiem i wersją wyposażenia. Bez oględzin na miejscu można powiedzieć tylko tyle, że na zdjęciu jest słabo wyposażone Bravo :P

 

Auto już po ogledzinach, miernik wskazał malowaną lewa stronę  i tylny błotnik po prawej.

Tragedii nie ma bo max pokazywał 800-900um

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.