Woockush Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Tragedii nie ma bo max pokazywał 800-900um Z brakiem tragedii to taki żarcik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Panowie w mojej sprawie nikt nic nie powie po ogłoszeniu? Bo jak coś jutro jadę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Tragedii nie ma bo max pokazywał 800-900um 800-900 to raczej sporo jak na samo malowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Panowie w mojej sprawie nikt nic nie powie po ogłoszeniu? Bo jak coś jutro jadę... Po zdjęciach nic nadzwyczajnego nie widać. Standardowo wypalone (czy tam zgnite) odbłyśniki w halogenach. Trochę za duża i nierówna szpara nad zderzakiem przednim. Ja bym chyba nie chciał tego otwieranego dachu Cena dość okazyjna jak na taką wersję, z racji tego że to handlarz to sprawdziłbym go dobrze pod kątem przeszłości blacharskiej. Co do opisu, felgi to 18" a nie 17". Poduszek oczywiście 6 a nie 10 (ew. 7 z kolanową). Nagłośnienia Bose nigdy w Bravo nie było, może mieć co najwyżej dodatkowe gwizdki z tyłu i sub w bagażniku. I pamiętaj że to ma skrzynię M32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Po zdjęciach nic nadzwyczajnego nie widać. Standardowo wypalone (czy tam zgnite) odbłyśniki w halogenach. Trochę za duża i nierówna szpara nad zderzakiem przednim. Ja bym chyba nie chciał tego otwieranego dachu Cena dość okazyjna jak na taką wersję, z racji tego że to handlarz to sprawdziłbym go dobrze pod kątem przeszłości blacharskiej. Co do opisu, felgi to 18" a nie 17". Poduszek oczywiście 6 a nie 10 (ew. 7 z kolanową). Nagłośnienia Bose nigdy w Bravo nie było, może mieć co najwyżej dodatkowe gwizdki z tyłu i sub w bagażniku. I pamiętaj że to ma skrzynię M32. Tzn tak: Auto jest nie przerejestrowane, więc cen powiedzmy rynkowa - pytanie co papierowo można udupić Czarne zegary - czy takie występowały w wersji sport? Skrzynia M32? Ok o tym nie słyszałem Dach... No właśnie pytanie czy to może się spierdzielić szybko? Menu niemieckie w kompie pokładowym, da się zmienić na polskie? Mam miernik to go prześwietlę pod kątem blacharki... Niedaleko jest SKP więc bym tam go ciągnął... 3 godziny drogi, ale wersji sport nie ma ogólnie za dużo w kraju, a zwłaszcza z polskiego salonu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 No fakt, auto do opłat i rejestracji to cena jednak normalna Czarne zegary - od któregoś momentu w 2008 już takie robili, tylko na początku były białe (słabo widoczne w dzień) Skrzynia - potrafią się sypać łożyska. Remont jakieś 2000 zł. Objaw - wycie, szum. Dach - nie wiem jak w praktyce, ale w teorii jedna rzecz więcej do spierdzielenia się Moje Bravo też jest niemieckie i nie ma do wyboru menu w naszym języku. Jedynie po angolsku i kilka innych typu włoski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 800-900 to raczej sporo jak na samo malowanie A co to jest ponad 0,5mm spachli, plus kolejne powłoki lakiernicze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 No fakt, auto do opłat i rejestracji to cena jednak normalna Czarne zegary - od któregoś momentu w 2008 już takie robili, tylko na początku były białe (słabo widoczne w dzień) Skrzynia - potrafią się sypać łożyska. Remont jakieś 2000 zł. Objaw - wycie, szum. Dach - nie wiem jak w praktyce, ale w teorii jedna rzecz więcej do spierdzielenia się Moje Bravo też jest niemieckie i nie ma do wyboru menu w naszym języku. Jedynie po angolsku i kilka innych typu włoski. No dobra pojade...Auto nie wisi chyba długo bo raptem tydzień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Lo Boże 800 900? To kiedy ją malowałem powtórnie błotnik CC przed malowaniem miał 180micr a po mojej robocie 400-500 micr wg mnie za dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 @@KotLarry autko ladne , dziwnie tanio , dach jak widac na moim avatarku fajna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 @@some1 byłem obejrzałem na kąciku wóz przewóz opisałem. Ps mnie ten dach jednak nie podniecił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Lo Boże 800 900? To kiedy ją malowałem powtórnie błotnik CC przed malowaniem miał 180micr a po mojej robocie 400-500 micr wg mnie za dużo...W Punto jak mi malowali klapę na gwarancji to wyszło 160-170. Oryginał pokazywał 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 W Punto jak mi malowali klapę na gwarancji to wyszło 160-170. Oryginał pokazywał 90 Bo nie szpachlowali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 @@KotLarry mowilem ze dziwnie tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 @@some1 21900 + 1000 opłat wydawało się ok Przyznam, ze właśnie chciałbym wydać koło 20+ kPLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Wg. mnie nie znajdziesz ładnego Sporta w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 To ile trzeba? Mogę jechać za granicę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Roczniki 2008-09 minimum 24-25 tys. Tjety 150 są zazwyczaj droższe niż diesle, bo jest ich mniej i są dosyć poszukiwane. Zobacz sobie ile kosztują takie auta w DE: http://www.mobile.de/pl/Samochod/Fiat-Bravo-1.4-16V-T-JET-Sport-Navi/vhc:car,ms1:8800_12_,frn:2008,frx:2010,ful:petrol,pwn:110/pg:vipcar/226674610.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Liczyłem wydać 23000... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Znajomy niedawno kupił Bravo 1.4 90KM z 2009 za 22 tys. zł. Tyle że z pakietem Sport i na alu 17". Szukał ponad 2 miesiące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Ja chętnie wezmę 2007 rok :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Pamiętaj że Tjet o ile ogólnie jest dobrym silnikiem to ma też swoje problemy. W wielu egzemplarzach pęka kolektor wydechowy oraz korpus turbiny. Poza tym ta nieszczęsna skrzynia M32... w dodatku sporo pali jak na taką pojemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Z tego co wiem turbina pada w 120 KM wersji przez kiepski program seryjny. M32, jak nie gwiżdże poprawie olej i winno być ok, spalanie... Wg mnie to jest tak ze auto zachęca do figli, a potem jest zdziwienie na stacji O kolektorach nie słyszałem... Jechałem w sobotę 150KM benzyna i zawijala mi powieki... Jechałem w niedzielę 150KM dieslem i ... Gdyby nie licznik nie czulbym prędkości ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 @KotLarry ja mam wspomnienia ze stilo ON 150 jak i bravo 150 LPG . Lepiej sie odczuwa moment obrotowy w dieslu ale jak przegonisz TJeta a on na stacji pokaze tylko 14 lpg to sie czlowiekowi geba smieje Tak normalnie to mi pali 9-11 podtlenku . Znaczy normalnie . Slask - dwupasmowki - srednia predkosc 50-55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 No to jakieś trefne były te diesle... Od 6 lat jeżdżę dieslami VAG i ... kurde no nie wiem... Dla mnie noPB targało lepiej... mimo faktycznie niższego momentu na papierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Jak mozesz porownywac benzyne do diesla. TJet 150 ledwo wypluwa 200 Nm gdzie topowy diesel robi ich 360 , czyli tyle ile zdrowe stilo na softwarowym koksie. To jest to miejsce gdzie opony 15'' zupelnie staja sie niejezdne i nadaja sie na 10-12 tys km https://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravo#Fiat_Bravo_IIorganoleptycznie stwierdzone i wielokrotnie zbadane sprzeglo i dwumas stilo przenosil 370 Nm wiec jak ktos dysponowal zdrowa bazą to mozna bylo krecic na 360 bez stresu ze sie przekreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 No właśnie! Jeździłem już dwoma dieslami i jedną benzyną... I tylko benzyna dawała poczucie przyspieszenia, diesle jechały jak samo jak golf którym jeżdżę na co dzień [105KM] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Pamiętaj że Tjet o ile ogólnie jest dobrym silnikiem to ma też swoje problemy. W wielu egzemplarzach pęka kolektor wydechowy oraz korpus turbiny. Poza tym ta nieszczęsna skrzynia M32... w dodatku sporo pali jak na taką pojemność dodam jeszcze, że zdarzaj się pady UPG. Tylko tu na forum słyszałem o dwóch takich przypadkach. Ale ogólnie silnik T-jet to najmocniejsza strona tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Z tego co wiem turbina pada w 120 KM wersji przez kiepski program seryjny. Nie słyszałem o czymś takim. Masz jakieś linki do tych newsów? Chętnie poczytam. U mnie T-Jet 120KM ma już 165 tys. przebiegu i na razie turbo ma się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Tak samo jeździ mnóstwo osób ze skrzyniami m32 i nie mają problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Cały bajer polega na tym że kolektory i turbiny pękają a auto jeździ dalej jakby nigdy nic, pytanie jak długo. Były niedawno 2 takie przypadki na forum NBK, wyszło to u Cinka podczas zmiany turbo na mocniejsze. Z tego co wiem Cinek po zrobieniu programu zapewnia że temp. spalin jest nawet o 100 stopni C niższa niż na serii pomimo większej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 2 przypadki to imho nie reguła... pytanie jak użytkowane było auto. Nie neguje że coś jest na rzexzy, Ale jeszcze nie bił bym na alarm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 @KotLarry to jakies zadlawione mieszczuchy albo uklad doladowania niesprawny . ludzie sie boja tych wezykow podcisnien zaworkow i czujnikow. Jezdzi to jezdzi.. A jak sie kto bedzie pytal to przeciez jest turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Tak sobie tłumaczcie Auto ma fabrycznie eko mapę silnika która nie sprzyja trwałości tych podzespołów, a do tego mogła tam być jakaś wada fabryczna bo w którymś roczniku były już pozmianowe kolektory wydechowe. Ja ogólnie Tjeta kupiłbym tylko ze skrzynią C635, czyli z koncówki 2010 roku i młodsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Cały bajer polega na tym że kolektory i turbiny pękają a auto jeździ dalej jakby nigdy nic, pytanie jak długo. Były niedawno 2 takie przypadki na forum NBK, wyszło to u Cinka podczas zmiany turbo na mocniejsze. Z tego co wiem Cinek po zrobieniu programu zapewnia że temp. spalin jest nawet o 100 stopni C niższa niż na serii pomimo większej mocy. O tym nie słyszałem, ale o wysokiej temp. w kolektorze owszem. I choćby dlatego warto zrobić modyfikację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Zwiały mi 2 fajne egzemplarze - niestety z dalekimi wyjazdami jestem ograniczony do weekendów Co sądzicie o śrubach na foto: https://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/839508781_8_1080x720_t-jet100-tys-przebiegu6-bieg150-konifull-opcjaz-niemiecorginal-.jpg ?? [Tak wiem znów podejrzany egzemplarz, ale postanowiłem, że od teraz obejrzę każde auto które dam radę w weekend, a skoro nie ma nic lepszego...] A jeszcze o co kaman z tymi kluczykami? Tak było oryginalnie, czy to jakaś ściema? https://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/839508781_9_1080x720_t-jet100-tys-przebiegu6-bieg150-konifull-opcjaz-niemiecorginal-.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 @KotLarry sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu Kluczyki - roznie. Czasami ten maly w fiacie jest do korka paliwowego. Te 100tys km w 8 letnim aucie to chyba kogos poniosl melanz przy pisaniu tego ogloszenia Strasznie popekana kierownica . Lewarek - zgoda sypią sie przedwczesnie, ale tak sciorana kierownica . Nie spotkalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 @KotLarry sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu Kluczyki - roznie. Czasami ten maly w fiacie jest do korka paliwowego. Te 100tys km w 8 letnim aucie to chyba kogos poniosl melanz przy pisaniu tego ogloszenia Strasznie popekana kierownica . Lewarek - zgoda sypią sie przedwczesnie, ale tak sciorana kierownica . Nie spotkalem. Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka? Przebieg to ja też wiem że 2x za mały... Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka? Przebieg to ja też wiem że 2x za mały... Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów? ot choćby Torque, ale jak wpiszesz obd w sklepie to Ci wyskoczy w uj tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 @@KotLarry sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu Może być spadnięta z tego samego powodu, co u mnie już się ledwo trzyma: bo ona się trzyma na plastikowym podszybiu i kawałku blachy pod tym podszybiem. U mnie ta blacha już rdzewieje i się kruszy, więc uszczelka nie ma się czego trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 kluczyki są dwa- jeden to tzw scyzoryk a drugi zwykły. co do uszczelki na podszybiu - lubi się zsuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka? Przebieg to ja też wiem że 2x za mały... Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów? AlfaOBD chyba najlepszy do Fiatów. Jest też wersja demo która działa normalnie, tylko jest ograniczona czasowo na jedną diagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 Nie wierzę! Sprzedał się! To jest jakaś masakra... Jutro oglądam 2.0 165KM MJET wersja SPORT. Nie powiem jaki to może nie zapeszę i się jednak uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 w twoim budzecie albo gruz albo juz go nie ma albo siegnales glebiej do kabony. 2.0 diesel trzyma cene jak t150 jak nie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 Kupiłem. Co z tego będzie czas pokaże, na przeglądzie nic nie wyniknęło złego, silnik pracuje równo, wnętrze niemal idealne, błędów nie ma. Auto miało robiony tylny prawy bok i oddzielnie maskę - człowiek bądź "sarenka" Ocena stanu wskazuje na powierzchowne utarczki aniżeli poważny dzwon. Zdecydowałem się, gdyż poza tym auto wygląda i sprawuje się świetnie, przynajmniej na razie. PS nie ma skrzyni M32 więc to dodatkowy + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 No i fajnie, jaki kolorek ? Też masz oplowską skrzynię, ale na szczęście lepszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 Czarny taki jak chcieliśmy... Cieszę się jak gowniarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 @KotLarry bez fotek sie nie liczy . Mam nadzieje ze nie sprowadzaka z czestochowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 Szwajcar z Radomia... Fotki bedom Może jutro wstawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 W sumie wygrzebałem jeszcze ogłoszenie: http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-2-0d-165km-wersja-sport-super-stan-ID6yz1BT.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.