Skocz do zawartości

Bravo do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie w mojej sprawie nikt nic nie powie po ogłoszeniu?

Bo jak coś jutro jadę...

Po zdjęciach nic nadzwyczajnego nie widać.

Standardowo wypalone (czy tam zgnite) odbłyśniki w halogenach.

Trochę za duża i nierówna szpara nad zderzakiem przednim.

Ja bym chyba nie chciał tego otwieranego dachu ;)

Cena dość okazyjna jak na taką wersję, z racji tego że to handlarz to sprawdziłbym go dobrze pod kątem przeszłości blacharskiej.

Co do opisu, felgi to 18" a nie 17". Poduszek oczywiście 6 a nie 10 (ew. 7 z kolanową). Nagłośnienia Bose nigdy w Bravo nie było, może mieć co najwyżej dodatkowe gwizdki z tyłu i sub w bagażniku.

I pamiętaj że to ma skrzynię M32.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach nic nadzwyczajnego nie widać.

Standardowo wypalone (czy tam zgnite) odbłyśniki w halogenach.

Trochę za duża i nierówna szpara nad zderzakiem przednim.

Ja bym chyba nie chciał tego otwieranego dachu ;)

Cena dość okazyjna jak na taką wersję, z racji tego że to handlarz to sprawdziłbym go dobrze pod kątem przeszłości blacharskiej.

Co do opisu, felgi to 18" a nie 17". Poduszek oczywiście 6 a nie 10 (ew. 7 z kolanową). Nagłośnienia Bose nigdy w Bravo nie było, może mieć co najwyżej dodatkowe gwizdki z tyłu i sub w bagażniku.

I pamiętaj że to ma skrzynię M32.

 

Tzn tak:

Auto jest nie przerejestrowane, więc cen powiedzmy rynkowa - pytanie co papierowo można udupić :(

Czarne zegary - czy takie występowały w wersji sport?

Skrzynia M32? Ok o tym nie słyszałem ;]

Dach... No właśnie pytanie czy to może się spierdzielić szybko?

Menu niemieckie w kompie pokładowym, da się zmienić na polskie?

Mam miernik to go prześwietlę pod kątem blacharki...

Niedaleko jest SKP więc bym tam go ciągnął...

3 godziny drogi, ale wersji sport nie ma ogólnie za dużo w kraju, a zwłaszcza z polskiego salonu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, auto do opłat i rejestracji to cena jednak normalna :)

Czarne zegary - od któregoś momentu w 2008 już takie robili, tylko na początku były białe (słabo widoczne w dzień)

Skrzynia - potrafią się sypać łożyska. Remont jakieś 2000 zł. Objaw - wycie, szum.

Dach - nie wiem jak w praktyce, ale w teorii jedna rzecz więcej do spierdzielenia się  ;]

Moje Bravo też jest niemieckie i nie ma do wyboru menu w naszym języku. Jedynie po angolsku i kilka innych typu włoski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, auto do opłat i rejestracji to cena jednak normalna :)

Czarne zegary - od któregoś momentu w 2008 już takie robili, tylko na początku były białe (słabo widoczne w dzień)

Skrzynia - potrafią się sypać łożyska. Remont jakieś 2000 zł. Objaw - wycie, szum.

Dach - nie wiem jak w praktyce, ale w teorii jedna rzecz więcej do spierdzielenia się  ;]

Moje Bravo też jest niemieckie i nie ma do wyboru menu w naszym języku. Jedynie po angolsku i kilka innych typu włoski.

 

No dobra pojade...Auto nie wisi chyba długo bo raptem tydzień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roczniki 2008-09 minimum 24-25 tys.

Tjety 150 są zazwyczaj droższe niż diesle, bo jest ich mniej i są dosyć poszukiwane.

 

Zobacz sobie ile kosztują takie auta w DE:

http://www.mobile.de/pl/Samochod/Fiat-Bravo-1.4-16V-T-JET-Sport-Navi/vhc:car,ms1:8800_12_,frn:2008,frx:2010,ful:petrol,pwn:110/pg:vipcar/226674610.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że Tjet o ile ogólnie jest dobrym silnikiem to ma też swoje problemy.

W wielu egzemplarzach pęka kolektor wydechowy oraz korpus turbiny. Poza tym ta nieszczęsna skrzynia M32... w dodatku sporo pali jak na taką pojemność  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem turbina pada w 120 KM wersji przez kiepski program seryjny.

M32, jak nie gwiżdże poprawie olej i winno być ok, spalanie...

Wg mnie to jest tak ze auto zachęca do figli, a potem jest zdziwienie na stacji :]

O kolektorach nie słyszałem...

Jechałem w sobotę 150KM benzyna i zawijala mi powieki...

Jechałem w niedzielę 150KM dieslem i ... Gdyby nie licznik nie czulbym prędkości ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KotLarry   ja mam wspomnienia ze stilo ON 150   jak i  bravo 150 LPG  .   Lepiej sie odczuwa moment obrotowy w dieslu ale  jak przegonisz TJeta a on na stacji pokaze tylko 14 lpg  to sie czlowiekowi geba smieje ;)  Tak normalnie to mi pali 9-11 podtlenku . Znaczy normalnie .  Slask - dwupasmowki -  srednia predkosc 50-55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mozesz porownywac benzyne do diesla.   TJet 150  ledwo wypluwa 200 Nm  gdzie   topowy diesel  robi ich 360 , czyli tyle ile zdrowe stilo na softwarowym koksie.  To jest to miejsce gdzie opony 15'' zupelnie staja sie niejezdne i nadaja sie na 10-12 tys km ;)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravo#Fiat_Bravo_II


organoleptycznie stwierdzone i wielokrotnie zbadane sprzeglo i dwumas stilo przenosil 370 Nm wiec jak ktos dysponowal zdrowa bazą to mozna bylo krecic na 360 bez stresu ze sie przekreci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że Tjet o ile ogólnie jest dobrym silnikiem to ma też swoje problemy.

W wielu egzemplarzach pęka kolektor wydechowy oraz korpus turbiny. Poza tym ta nieszczęsna skrzynia M32... w dodatku sporo pali jak na taką pojemność  :(

 

dodam jeszcze, że zdarzaj się pady UPG. Tylko tu na forum słyszałem o dwóch takich przypadkach. Ale ogólnie silnik T-jet to najmocniejsza strona tego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z tego co wiem turbina pada w 120 KM wersji przez kiepski program seryjny.

 

Nie słyszałem o czymś takim. Masz jakieś linki do tych newsów? Chętnie poczytam. U mnie T-Jet 120KM ma już 165 tys. przebiegu i na razie turbo ma się dobrze :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały bajer polega na tym że kolektory i turbiny pękają a auto jeździ dalej jakby nigdy nic, pytanie jak długo. Były niedawno 2 takie przypadki na forum NBK, wyszło to u Cinka podczas zmiany turbo na mocniejsze. Z tego co wiem Cinek po zrobieniu programu zapewnia że temp. spalin jest nawet o 100 stopni C niższa niż na serii pomimo większej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KotLarry   to jakies zadlawione mieszczuchy albo uklad doladowania niesprawny . ludzie sie boja tych wezykow podcisnien zaworkow i czujnikow. Jezdzi to jezdzi.. A jak sie kto bedzie pytal to przeciez jest turbo ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie tłumaczcie ;) Auto ma fabrycznie eko mapę silnika która nie sprzyja trwałości tych podzespołów, a do tego mogła tam być jakaś wada fabryczna bo w którymś roczniku były już pozmianowe kolektory wydechowe.

Ja ogólnie Tjeta kupiłbym tylko ze skrzynią C635, czyli z koncówki 2010 roku i młodsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cały bajer polega na tym że kolektory i turbiny pękają a auto jeździ dalej jakby nigdy nic, pytanie jak długo. Były niedawno 2 takie przypadki na forum NBK, wyszło to u Cinka podczas zmiany turbo na mocniejsze. Z tego co wiem Cinek po zrobieniu programu zapewnia że temp. spalin jest nawet o 100 stopni C niższa niż na serii pomimo większej mocy.

O tym nie słyszałem, ale o wysokiej temp.  w kolektorze owszem. I choćby dlatego warto zrobić modyfikację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiały mi 2 fajne egzemplarze - niestety z dalekimi wyjazdami jestem ograniczony do weekendów :(

 

Co sądzicie o śrubach na foto:

 

https://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/839508781_8_1080x720_t-jet100-tys-przebiegu6-bieg150-konifull-opcjaz-niemiecorginal-.jpg

 

??

 

[Tak wiem znów podejrzany egzemplarz, ale postanowiłem, że od teraz obejrzę każde auto które dam radę w weekend, a skoro nie ma nic lepszego...]

 

A jeszcze o co kaman z tymi kluczykami?

Tak było oryginalnie, czy to jakaś ściema?

 

https://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/839508781_9_1080x720_t-jet100-tys-przebiegu6-bieg150-konifull-opcjaz-niemiecorginal-.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KotLarry   sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu ;)     Kluczyki - roznie.  Czasami ten maly w fiacie jest do korka paliwowego.   Te 100tys km w 8 letnim aucie to chyba kogos poniosl melanz przy pisaniu tego ogloszenia ;)     Strasznie popekana kierownica .  Lewarek - zgoda  sypią sie przedwczesnie, ale tak sciorana kierownica . Nie spotkalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KotLarry sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu ;) Kluczyki - roznie. Czasami ten maly w fiacie jest do korka paliwowego. Te 100tys km w 8 letnim aucie to chyba kogos poniosl melanz przy pisaniu tego ogloszenia ;) Strasznie popekana kierownica . Lewarek - zgoda sypią sie przedwczesnie, ale tak sciorana kierownica . Nie spotkalem.

Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka?

Przebieg to ja też wiem że 2x za mały...

Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka?

Przebieg to ja też wiem że 2x za mały...

Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów?

ot choćby Torque, 

ale jak wpiszesz obd w sklepie to Ci wyskoczy w uj tego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@@KotLarry sruby jak sruby , pytanie czemu jest spadnieta uszczelka na podszybiu

 

Może być spadnięta z tego samego powodu, co u mnie już się ledwo trzyma: bo ona się trzyma na plastikowym podszybiu i kawałku blachy pod tym podszybiem. U mnie ta blacha już rdzewieje i się kruszy, więc uszczelka nie ma się czego trzymać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogólnie brakuje jeszcze jednego kluczyka?

Przebieg to ja też wiem że 2x za mały...

Ps są jakieś programy na androida do testowania błędów?

AlfaOBD chyba najlepszy do Fiatów. Jest też wersja demo która działa normalnie, tylko jest ograniczona czasowo na jedną diagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem.

Co z tego będzie czas pokaże, na przeglądzie nic nie wyniknęło złego,

silnik pracuje równo, wnętrze niemal idealne, błędów nie ma.

Auto miało robiony tylny prawy bok i oddzielnie maskę - człowiek bądź "sarenka" ;]

Ocena stanu wskazuje na powierzchowne utarczki aniżeli poważny dzwon.

Zdecydowałem się, gdyż poza tym auto wygląda i sprawuje się świetnie, przynajmniej na razie.

PS nie ma skrzyni M32 więc to dodatkowy +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.