JohnnyR Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 j/w, tematów na bank było milion, ale że z natury jestem leniwy, nie zamierzałem szukac bo zwyczajie mi sie nie chciało generalnie mam heble total seria + tył hamuje tylko jedno koło i to tez tak srednio. zostaje seryjna srednica tarcz + seria zaciski. na tył kupie kompletne nowe bebny z okladzinami itp itd. pytanie co do przodu - jakieś dziurawe mikody lepiej sie spiszą czy zostawic gładkie tarcze? jakie klocki? jest jakas roznica miedzy np klockami magneti marelli a np ferrodo racing ds2500 czy jakimis ebc? płyn hamulocowy najtanszy czy jakis troche lepszy? duza dadza przewody w oplocie? bo troche kosztuja i nie wiem czy gra warta swieczki. generalnie autko sobie smiga w kjs i jakis tam minimaxach i innych podobnych lokalnych imprezach. szczerze napisze, ze teraz jak sie rozpedze i depne w hebel to nie chce nawet kol zablokowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 przewody w oplocie to dobry pomysl, plyn dobry dot4.Poskładaliśmy kiedyś seja na tarczach ebc wierconych i klockach ebc green i hamowalo to naprawde dobrze.Mikode chyba bym odpuscil, jezeli nie chcesz isc w koszta to jakas dobra lita tarcze i miekki klocek. Wogole to trzeba zweryfikować stan zaciskow i pompy hamulcowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 700/900 mialy inna pompe hamlucowa jak 1.1? bo z ciekawosci patrze na allegro i np - nowa pompa deplhi, wg ich tabelki do cc700/900 i sc 900, o 1.1 zero wzmianki. pytam, bo u mnie 700 siedziało jeszcze niedawno a nigdy nie slyszalem zeby inne były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 taczej takie same są bo 700/900/1100 mają dokladnie takie same hamulce. jak chcesz to trzeba zaczac od "naprawy" tyłu, i wymiany całego plynu na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 naprawa tyłu to raz, ale chodzi mi czy na jakis markowych drozszych klockach i tarczach bedzie lepiej hamował niz na ori/ori zamiennikach, bo dolozyc 100zł do klocków mnie nie zbawi jak ma byc efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 naprawa tyłu to raz, ale chodzi mi czy na jakis markowych drozszych klockach i tarczach bedzie lepiej hamował niz na ori/ori zamiennikach, bo dolozyc 100zł do klocków mnie nie zbawi jak ma byc efekt Brembo+ Ferrodo DS performance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Brembo+ Ferrodo DS performance i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii? Jest mega roznica w porownaniu serii z Mikoda nawiercana/nacinana + DSperformance Ja czasem zakladalem ds3000 i jest ogien tyle, ze trzeba rozgrzewac klocek i piszczy jak pociag (idealne do KJS :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Jest mega roznica w porownaniu serii z Mikoda nawiercana/nacinana + DSperformance Ja czasem zakladalem ds3000 i jest ogien tyle, ze trzeba rozgrzewac klocek i piszczy jak pociag (idealne do KJS :-) a nie masz wrażnenia, że jak zmieniłeś pompe i serwo na puntowe, to dopiero jest różnica...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SirDuncan Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 A ja, gdy skończą mi się klocki, zmienię komplet na Brembo Maxy i OMP Road and Track. 1. Brembo Max, to sprawdzona konstrukcja, która teraz kosztuje 75 zł za sztukę, więc cena jest bardzo atrakcyjna. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że "teraz Brembo to już nie to Brembo co kiedyś i teraz to już tylko tania chińszczyzna i podróby", ale takimi opiami się nie przejmuję. Myślałem, też początkowo nad Mikodami nawiercanymi i rowkowanymi, ale na stronie http://www.rgarage.pl/index.php/modyfikacje/brakes/tarcze-wiercone-czy-nacinane przeczytałem, co przeczytałem o tarczach wierconych i zaufam autorowi tego tekstu. 2. OMP Road and Track. Firmowane są przez OMP, jednak nie wiem czy przypadkiem nie jest to produkt jakiejś innej firmy z logo OMP (takie opinie znalazłem na zagranicznych forach). Na produktach OMP jeżdżą Subaru i kierowcy sobie je chwalą. Ponadto z danych technicznych wynika, że współczynnik tarcia tych klocków to 0.42 (zwykłych około 0.28) czyli są to klocki skuteczniejsze niż zwykłe. Uważam też, że firma OMP, z racji tradycji, nie wypuszcza chłamu. Cena OMP to 130 zł czyli mniej niż konkurencji. I właśnie dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii? Jest szczególnie jeżeli pompa sprawna oryginał+ przewody oplot+ sprawny tył(co w sc/cc jest zawsze zaniedbane)+dobra opona do mocy 80-90km wystarcza-po przesiadce z sc seria z zaniedbanym tyłem to kosmas różnica, z ATE na DS po dotarciu też jest na Brembo do Fiatów to made in Poland lub made in italy, OMP nie wiem, co z tej firmy zostało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2016 przewody w oplocie sobie daruje, za drogie na tył juz kupiłem kompletne heble, został przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 przewody w oplocie sobie daruje, za drogie na tył juz kupiłem kompletne heble, został przód. sprawdź pompę ja u siebie nie zblokuje kół pompa i serwo od punto przód UNO T + ds2500 , tył seria ja obstawiam pompę, auto hamować hamuje ale o zblokowaniu kół zapomnij no chyba że na piachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 blokuje ale jedno tylne koło. zbieram fanty, na Torun wyjade hamujacym CC. edit: warto hydrołape zakładać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 blokuje ale jedno tylne koło. zbieram fanty, na Torun wyjade hamujacym CC. edit: warto hydrołape zakładać? poczekaj chwile to Ci powiem, bo leży w domu i czeka na założenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 Podłącze się pod temat. Jakie bębny do seryjnego SC/CC są teraz trendy? Szukałem na Allegro oryginałów i lipa. Jeden ze sprzedawców u którego zaopatrywałem się w oryginalne części napisał mi że ori są już niedostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Podłącze się pod temat. Jakie bębny do seryjnego SC/CC są teraz trendy? Szukałem na Allegro oryginałów i lipa. Jeden ze sprzedawców u którego zaopatrywałem się w oryginalne części napisał mi że ori są już niedostępne Bosch jest dobrze wyważony i szybko się układa/dociera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jumpman Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Przód: Brembo max + DS Performance Tył: seria, sprawna, nowa seria Przewody mogą być seria, ale nowe, szczególnie gumowe przód, stare puchną. Płyn: Ferodo Racing o podwyższonej temperaturze wrzenia Będziesz więcej niż zadowolony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2018 Szybkie pytanie bo mam już klocki zamówione fds925 i czekają na wysyłkę A nie jestem pewien czy będą pasować. Napisze w czym rzecz. Na aukcjach jak i niektórych sklepach napisane jest że klocek fds925 pasuje do cieniasa a wg katalogu tylko fds749. Czy ktoś zakładał fds925 do cieniasa i czy to na bank pasuje czy musze jednak kupić fds749. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.