Skocz do zawartości
JohnnyR

heble do cienizny

Rekomendowane odpowiedzi

j/w, tematów na bank było milion, ale że z natury jestem leniwy, nie zamierzałem szukac bo zwyczajie mi sie nie chciało  ;]

 

generalnie mam heble total seria + tył hamuje tylko jedno koło i to tez tak srednio. zostaje seryjna srednica tarcz + seria zaciski.

na tył kupie kompletne nowe bebny z okladzinami itp itd. pytanie co do przodu -  jakieś dziurawe mikody lepiej sie spiszą czy zostawic gładkie tarcze? jakie klocki? jest jakas roznica miedzy np klockami magneti marelli a np ferrodo racing ds2500 czy jakimis ebc? płyn hamulocowy najtanszy czy jakis troche lepszy? duza dadza przewody w oplocie? bo troche kosztuja i nie wiem czy gra warta swieczki. generalnie autko sobie smiga w kjs i jakis tam minimaxach i innych podobnych lokalnych imprezach. szczerze napisze, ze teraz jak sie rozpedze i depne w hebel to nie chce nawet kol zablokowac  :phi:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przewody w oplocie to dobry pomysl, plyn dobry dot4.Poskładaliśmy kiedyś seja na tarczach ebc wierconych i klockach ebc green  i hamowalo to naprawde dobrze.
Mikode chyba bym odpuscil, jezeli nie chcesz isc w koszta to jakas dobra lita tarcze i miekki klocek. Wogole to trzeba zweryfikować stan zaciskow i pompy hamulcowej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

700/900 mialy inna pompe hamlucowa jak 1.1? bo z ciekawosci patrze na allegro i np - nowa pompa deplhi, wg ich tabelki do cc700/900 i sc 900, o 1.1 zero wzmianki. pytam, bo u mnie 700 siedziało jeszcze niedawno a nigdy nie slyszalem zeby inne były ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

taczej takie same są bo 700/900/1100 mają dokladnie takie same hamulce. 

jak chcesz to trzeba zaczac od "naprawy" tyłu, i wymiany całego plynu na nowy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

naprawa tyłu to raz, ale chodzi mi czy na jakis markowych drozszych klockach i tarczach bedzie lepiej hamował niz na ori/ori zamiennikach, bo dolozyc 100zł do klocków mnie nie zbawi jak ma byc efekt

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

naprawa tyłu to raz, ale chodzi mi czy na jakis markowych drozszych klockach i tarczach bedzie lepiej hamował niz na ori/ori zamiennikach, bo dolozyc 100zł do klocków mnie nie zbawi jak ma byc efekt

Brembo+ Ferrodo DS performance :ok:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Brembo+ Ferrodo DS performance :ok:

 

i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii?

Jest mega roznica w porownaniu serii z Mikoda nawiercana/nacinana + DSperformance

Ja czasem zakladalem ds3000 i jest ogien tyle, ze trzeba rozgrzewac klocek i piszczy jak pociag (idealne do KJS :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest mega roznica w porownaniu serii z Mikoda nawiercana/nacinana + DSperformance

Ja czasem zakladalem ds3000 i jest ogien tyle, ze trzeba rozgrzewac klocek i piszczy jak pociag (idealne do KJS :-)

 

a nie masz wrażnenia, że jak zmieniłeś pompe i serwo na puntowe, to dopiero jest różnica...?? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja, gdy skończą mi się klocki, zmienię komplet na Brembo Maxy i OMP Road and Track.

 

1. Brembo Max, to sprawdzona konstrukcja, która teraz kosztuje 75 zł za sztukę, więc cena jest bardzo atrakcyjna. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że "teraz Brembo to już nie to Brembo co kiedyś i teraz to już tylko tania chińszczyzna i podróby", ale takimi opiami się nie przejmuję. Myślałem, też początkowo nad Mikodami nawiercanymi i rowkowanymi, ale na stronie http://www.rgarage.pl/index.php/modyfikacje/brakes/tarcze-wiercone-czy-nacinane przeczytałem, co przeczytałem o tarczach wierconych i zaufam autorowi tego tekstu.

 

2. OMP Road and Track. Firmowane są przez OMP, jednak nie wiem czy przypadkiem nie jest to produkt jakiejś innej firmy z logo OMP (takie opinie znalazłem na zagranicznych forach). Na produktach OMP jeżdżą Subaru i kierowcy sobie je chwalą. Ponadto z danych technicznych wynika, że współczynnik tarcia tych klocków to 0.42 (zwykłych około 0.28) czyli są to klocki skuteczniejsze niż zwykłe. Uważam też, że firma OMP, z racji tradycji, nie wypuszcza chłamu. Cena OMP to 130 zł czyli mniej niż konkurencji.

 

I właśnie dlatego :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

i faktycznie jest roznica w porownaniu do serii?

Jest szczególnie jeżeli pompa sprawna oryginał+ przewody oplot+ sprawny tył(co w sc/cc jest zawsze zaniedbane)+dobra opona do mocy 80-90km :ok: wystarcza-po przesiadce z sc seria z zaniedbanym tyłem to kosmas różnica, z ATE na DS po dotarciu też jest na  :ok:

Brembo do Fiatów to made in Poland lub made in italy, OMP nie wiem, co z tej firmy zostało....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przewody w oplocie sobie daruje, za drogie  :phi:  na tył juz kupiłem kompletne heble, został przód.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przewody w oplocie sobie daruje, za drogie  :phi:  na tył juz kupiłem kompletne heble, został przód.

sprawdź pompę

ja u siebie nie zblokuje kół

pompa i serwo od punto

przód UNO T + ds2500 , tył seria

 

ja obstawiam pompę, auto hamować hamuje ale o zblokowaniu kół zapomnij no chyba że na piachu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

blokuje ale jedno tylne koło. zbieram fanty, na Torun wyjade hamujacym CC.

 

edit:

 

warto hydrołape zakładać?  :phi:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

blokuje ale jedno tylne koło. zbieram fanty, na Torun wyjade hamujacym CC.

 

edit:

 

warto hydrołape zakładać?  :phi:

poczekaj chwile to Ci powiem, bo leży w domu i czeka na założenie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat. Jakie bębny do seryjnego SC/CC są teraz trendy? Szukałem na Allegro oryginałów i lipa. Jeden ze sprzedawców u którego zaopatrywałem się w oryginalne części napisał mi że ori są już niedostępne :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat. Jakie bębny do seryjnego SC/CC są teraz trendy? Szukałem na Allegro oryginałów i lipa. Jeden ze sprzedawców u którego zaopatrywałem się w oryginalne części napisał mi że ori są już niedostępne :(

Bosch jest dobrze wyważony i szybko się układa/dociera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przód: Brembo max + DS Performance

Tył: seria, sprawna, nowa seria

 

Przewody mogą być seria, ale nowe, szczególnie gumowe przód, stare puchną.

 

Płyn: Ferodo Racing o podwyższonej temperaturze wrzenia

 

Będziesz więcej niż zadowolony.

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie bo mam już klocki zamówione fds925 i czekają na wysyłkę A nie jestem pewien czy będą pasować. Napisze w czym rzecz. Na aukcjach jak i niektórych sklepach napisane jest że klocek fds925 pasuje do cieniasa a wg katalogu tylko fds749. Czy ktoś zakładał fds925 do cieniasa i czy to na bank pasuje czy musze jednak kupić fds749.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.