Skocz do zawartości

Centralka zamka w seju-jak i gdzie?


MARIO704

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy później...
  • 11 miesięcy później...

Silowniki sterowane sa masa z tego co pamietam. Zeby nie psuc oryginalnej wiazki zrobilem to raz u siebie tak, ze dorobilem sobie wstawke z wtyczek ze starej wiazki pomiedzy wtyczke wiazki drzwi i reszty auta z tym, ze wstaweczka miala odejscie trzema przewodami do sterowania. Polecam sie wpiac w tamtym miejscu bo mozna centralke od pilota ukryc w okolicy skrzynki bezpiecznikow, mozna sie tez wlutowac we wtyczke od strony auta jak kto woli. Sa tam dwa grube kable od szyb, dwa od zasilania silownika i trzy do sterowania. W tych trzech jeden jest podlaczony do masy w karoserii a dwa steruja. Bierzesz przewod podlaczony gdzies do masy i testujesz na tych cienkich przewodach od sterowania, ktory zamyka, a ktory otwiera, podlaczasz i smigasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2017 o 14:58, bzyczek00 napisał:

Silowniki sterowane...

[ciach]

..., podlaczasz i smigasz.

Dziękuję za podpowiedź.

Mam jeszcze pytanie na temat elektrycznych szyb. Mianowicie dołożona centralka ma na wyjściu 10 sekundowy impuls, pojawiający się po zamknięciu centralnego zamka. Można ten impuls wykorzystać do domykania szyb. I teraz pytanie: czy mogę taki sygnał puścić bezpośrednio (oczywiście przez przekaźnik) na silniki, czy muszę wpinać się pod przyciski sterowania szyb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.