Skocz do zawartości

Subaru Impeza 2017 concept - Chicago Motor Show


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Wow, me like

Jesli bedzie concept vs rzeczywistosc jak Outback/Liberty/Legacy to znow Nie beda mogli tylu wyklepac I klient bedzie Czekal

39d281e75df5e77445093c297427f001.jpg

64cbb6f2fd4ba0b69c3a77de92c4e0ef.jpg

754bc7ba8c26f27be38df1b09bb46006.jpg

cb56c8a5e545448a7aa0a21697f200d8.jpg

6d2608fa46663517b05ec858b393c11b.jpg

4,400 x 1,880 x 1,440 mm

Trzeba by @@HanYs wyslac zeby popatrzyl

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, me like

Jesli bedzie concept vs rzeczywistosc jak Outback/Liberty/Legacy to znow Nie beda mogli tylu wyklepac I klient bedzie Czekal

39d281e75df5e77445093c297427f001.jpg

64cbb6f2fd4ba0b69c3a77de92c4e0ef.jpg

754bc7ba8c26f27be38df1b09bb46006.jpg

cb56c8a5e545448a7aa0a21697f200d8.jpg

6d2608fa46663517b05ec858b393c11b.jpg

4,400 x 1,880 x 1,440 mm

Trzeba by @@HanYs wyslac zeby popatrzyl

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hahaha, ile to już subaru pokazywało fajnych konceptów... A do produkcji potem i tak trafiają pokraki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, me like

Jesli bedzie concept vs rzeczywistosc jak Outback/Liberty/Legacy to znow Nie beda mogli tylu wyklepac I klient bedzie Czekal

Trzeba by @@HanYs wyslac zeby popatrzyl

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jutro idę na Chicago Auto Show to obmacam.  :swinka:  ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, me like

Jesli bedzie concept vs rzeczywistosc jak Outback/Liberty/Legacy to znow Nie beda mogli tylu wyklepac I klient bedzie Czekal

4,400 x 1,880 x 1,440 mm

Trzeba by @@HanYs wyslac zeby popatrzyl

Sent from my iPhone using Tapatalk

ja  to  juz  gdzieś widziałem.......

 

 

przod   nu  volno xc90 

bok mercedes A 

tył  renalut megane  

 

;]

 

ogolnie  ładnie  ale..... no nie  gada  

 

ot  kolejny  zwykły  kompakt  

 

 

z  tym  ze  to  concept i ze  zdjecia  -- bo  na  WRX też psioczyłem  a  jak  zobaczyłem  na  zywo  to  było  :totalszok:  ;/  :blagam:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha, ile to już subaru pokazywało fajnych konceptów... A do produkcji potem i tak tjeszcze blizejrafiają pokraki.

 

ale z liberty/outback ostatniej generacji juz bylo blizej ;] moze tym raz bedzie jeszcze blizej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....

ot  kolejny  zwykły  kompakt  

 

 

z  tym  ze  to  concept i ze  zdjecia  -- bo  na  WRX też psioczyłem  a  jak  zobaczyłem  na  zywo  to  było  :totalszok:  ;/  :blagam:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:  :cat:

 

 

zwykly compact tak, ale masz naped na 4 lapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA pewnie włożą jakiś beznadziejny napęd na 4 - mają coś takiego w pojemniku na części. Tylko wersja WRX i STi bedą miały prawidłowy.

Napęd na 4 koła subaru był czymś super w czasach kiedy praktycznie tylko Subaru umiało takie coś zrobić. Obecnie praktyczne każdy producent oferuje AWD, czasem lepsze od tego z Subaru. Jedynym znakiem rozpoznawczym firmy zostały silniki Boxer - ciekawe jak długo...

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zdjęcia! Ford GT rewelacja. Poza tym widać Renesans amerykańskiej motoryzacji - pełno ładnych samochodów.

Przede wszystkim Ford i Lincoln pokazały ostatnio sporo ciekawych samochodów. Ale GM tez daje sobie radę. Chrysler pod rządami Fiata niestety trochę odstaje od reszty - poza nowym vanem to za bardzo nic ciekawego nie mają.

Japończycy tak sobie - Acura pokazuje jakieś prototypy i NSX'a ale nadal nie umieją powtórzyć sukcesu Acury TL. Nowy Civicma niesamowicie przekombinowane światła + urósł bardzo - widziałem go wczoraj na ulicy i jest większy od Altimy. Właśnie - Nissan tez jakoś nic ciekawego nie pokazuje. Toyota i Lexus - LC500 jest ładny, ale czy ludzie bedą chcieli to kupić? Natomiast podobno NX sprzedaje sie jak ciepłe bułeczki - z jakiegoś powodu ludzie wola zapłacić 2x wiecej za RAV4 tylko po to żeby miec brzydki przód.

Z Europy Mercedes jest w ofensywie - nowy AMG GT jest genialny. C63AMG jako jedyny w klasie oferuje V8 i turbo. I dużo wiecej KM niż konkurencja (co akurat jest dość typowe). BMW jakoś nie pokazuje niczego ciekawego. Nowa trojka rozczarowuje i sprzedaje się średnio. Natomiast Volvo pokazuje coraz to ładniejsze samochody. Jak na markę która była na granicy upadku to nieźle się pozbierali.

Dla Europejczyka pewnie szokiem jest ilośc trucks na auto show - wszyscy maja coś w tej kategorii - Dodge, GM, Ford, Nissan, Toyota, Honda. Ciekawe ze nie ma "luksusowych" trucków - Lincoln kiedyś to próbował ale nic z tego nie wyszło jednak myśle ze potencjał jest i ludzie kupili by Lexusa truck z brzydką mordą.

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/,,]Obecnie praktyczne każdy producent oferuje AWD, czasem lepsze od tego z Subaru. Jedynym znakiem rozpoznawczym firmy zostały silniki Boxer - ciekawe jak długo...

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

 

ale popatrze ze nie robi, tanie male auta miejskie sa 2WD i jeszcze gorzej FWD ... :facepalm:   - a Subaru dalej fabryka kielbas AWD.

 

hqdefault.jpg

 

Jak to Khrushchev mowil, "nasze rakiety wychodza jak kielbasy" ;]  -  a dzis praktycznie masz tylko Subaru mowiace "nasze AWD wychodza jak kilebasy" - u reszty albo to dadatek, albo brak, albo kosztowna opcija :(:no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Nawet 1.5 105KM miało AWD... 

 

no patrz ;]

1.8 w wersji FWD wychodzila rowniez na rynek amerykanski w latach bodajze 92-93 (lub 4 ). Mam taki egzemplaz, malo tego w dodatku w automacie, wiec nie jest to subaru tylko polowa subaru: gulgota jak boxer i na drzwi bez ramek:))) I oczywiscie 16" technomagnezzio (z gt)....

na tym samym forum twierdza tez ze 1.6 tez byly fwd :hmm: czyli  userzy  z  forum SIP  sie  mylą  :ok:;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym większości ludzi napęd na 4 koła w małym kompakcie ze słabym silnikiem jest zupełnie niepotrzebny a tylko niepotrzebnie podnosi zużycie paliwa.

 

Nie zgodzę się.

Ostatnio jechałem za szwagierką. Ona CRV 2.0 z napędem na 4 koła. Ja swoim 1,8 z napędem na przód.

Na krętych, mazurskich drogach nie byłem w stanie za nią nadążyć. CRV pokonywało zakręty jak przyklejone do asfaltu i znikało z moich oczu :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się.

Ostatnio jechałem za szwagierką. Ona CRV 2.0 z napędem na 4 koła. Ja swoim 1,8 z napędem na przód.

Na krętych, mazurskich drogach nie byłem w stanie za nią nadążyć. CRV pokonywało zakręty jak przyklejone do asfaltu i znikało z moich oczu :ok:

 

A tam jest stale 4x4?

Bo jesli nie to mozliwe, ze ona tez miala FWD ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam jest stale 4x4?

Bo jesli nie to mozliwe, ze ona tez miala FWD ;]

 

Nawet jeśli auto było 4x4 to i tak jechało używając wyłącznie napędu na przód. Akurat w CRV jest on tak skonstruowany, że załączenie napędu w zakręcie obserwator poznaje po tym, że auto wylądowało w rowie.

:hehe:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli auto było 4x4 to i tak jechało używając wyłącznie napędu na przód. Akurat w CRV jest on tak skonstruowany, że załączenie napędu w zakręcie obserwator poznaje po tym, że auto wylądowało w rowie.

:hehe:

 

Do tego wlasnie zmierzalem, taki dolaczany naped to raczej nie pomaga przy szybkiej jezdzie po zakretach ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli auto było 4x4 to i tak jechało używając wyłącznie napędu na przód. Akurat w CRV jest on tak skonstruowany, że załączenie napędu w zakręcie obserwator poznaje po tym, że auto wylądowało w rowie.

:hehe:

W najnowszych chyba już jest lepiej, bo widząc to CRV przed sobą, powinna wypaść z drogi, a nie wypadła   :)

W salonie Hondy szwagrostwo zostało przekonane, ze CRV ma lepszy napęd 4x4 od RAV4 :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W najnowszych chyba już jest lepiej, bo widząc to CRV przed sobą, powinna wypaść z drogi, a nie wypadła  

 

Nowe auto, nowy zawias (i nie tylko ze kilometrow malo, ale konstrukcyjnie swiezy). CRV jak na taka bude prowadzi sie dobrze.

 


W salonie Hondy szwagrostwo zostało przekonane, ze CRV ma lepszy napęd 4x4 od RAV4

 

Chłyt materkindody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W najnowszych chyba już jest lepiej, bo widząc to CRV przed sobą, powinna wypaść z drogi, a nie wypadła  

 

Na 100% jechała w trybie 2WD.  ;)

 


W salonie Hondy szwagrostwo zostało przekonane, ze CRV ma lepszy napęd 4x4 od RAV4

 

Być może RAV ma jeszcze gorszy (nie wiem ale wątpię), bo napęd w CRV nie jest w niczym "lepszy" od żadnego innego napędu.

Ale najprawdopodobniej po prostu ten z salonu ściemniał. Widziałem napęd CRV w akcji - to się do niczego nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się.

Ostatnio jechałem za szwagierką. Ona CRV 2.0 z napędem na 4 koła. Ja swoim 1,8 z napędem na przód.

Na krętych, mazurskich drogach nie byłem w stanie za nią nadążyć. CRV pokonywało zakręty jak przyklejone do asfaltu i znikało z moich oczu :ok:

 

Pewnie kierowca był lepszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, me like

Jesli bedzie concept vs rzeczywistosc jak Outback/Liberty/Legacy to znow Nie beda mogli tylu wyklepac I klient bedzie Czekal

4,400 x 1,880 x 1,440 mm

Trzeba by @@HanYs wyslac zeby popatrzyl

Sent from my iPhone using Tapatalk

wyglada zupelnie... jak kazdy inny kompakt. kia, a klasa - wybieraj :)

= szału nie ma. smutne czasy w motoryzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się.

Ostatnio jechałem za szwagierką. Ona CRV 2.0 z napędem na 4 koła. Ja swoim 1,8 z napędem na przód.

Na krętych, mazurskich drogach nie byłem w stanie za nią nadążyć. CRV pokonywało zakręty jak przyklejone do asfaltu i znikało z moich oczu :ok:

Może jej się gaz zaciął  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padnie bezpiecznik i bedziesz sobie tam siedział. ;]

Jest cała procedura otwierania ręcznego od wewnątrz i z zewnątrz - od wewnątrz jest prosto - jest rączka/linka do otwierania pod siedzeniem. Sięgasz, szarpiesz i gotowe. Od zewnątrz jest trochę śmieszniej - trzeba najpierw otworzyć bagażnik przez użycie kluczyka nad tablicą rejestracyjną. A potem w bagażniku jest rączka i linka do otwierania drzwi kierowcy.

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zdjęcia! Ford GT rewelacja. Poza tym widać Renesans amerykańskiej motoryzacji - pełno ładnych samochodów.

Przede wszystkim Ford i Lincoln pokazały ostatnio sporo ciekawych samochodów. Ale GM tez daje sobie radę. Chrysler pod rządami Fiata niestety trochę odstaje od reszty - poza nowym vanem to za bardzo nic ciekawego nie mają.

Japończycy tak sobie - Acura pokazuje jakieś prototypy i NSX'a ale nadal nie umieją powtórzyć sukcesu Acury TL. Nowy Civicma niesamowicie przekombinowane światła + urósł bardzo - widziałem go wczoraj na ulicy i jest większy od Altimy. Właśnie - Nissan tez jakoś nic ciekawego nie pokazuje. Toyota i Lexus - LC500 jest ładny, ale czy ludzie bedą chcieli to kupić? Natomiast podobno NX sprzedaje sie jak ciepłe bułeczki - z jakiegoś powodu ludzie wola zapłacić 2x wiecej za RAV4 tylko po to żeby miec brzydki przód.

Z Europy Mercedes jest w ofensywie - nowy AMG GT jest genialny. C63AMG jako jedyny w klasie oferuje V8 i turbo. I dużo wiecej KM niż konkurencja (co akurat jest dość typowe). BMW jakoś nie pokazuje niczego ciekawego. Nowa trojka rozczarowuje i sprzedaje się średnio. Natomiast Volvo pokazuje coraz to ładniejsze samochody. Jak na markę która była na granicy upadku to nieźle się pozbierali.

Dla Europejczyka pewnie szokiem jest ilośc trucks na auto show - wszyscy maja coś w tej kategorii - Dodge, GM, Ford, Nissan, Toyota, Honda. Ciekawe ze nie ma "luksusowych" trucków - Lincoln kiedyś to próbował ale nic z tego nie wyszło jednak myśle ze potencjał jest i ludzie kupili by Lexusa truck z brzydką mordą.

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

za to światła tylne tego Lincolna jak w Talismanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA pewnie włożą jakiś beznadziejny napęd na 4 - mają coś takiego w pojemniku na części. Tylko wersja WRX i STi bedą miały prawidłowy.

Napęd na 4 koła subaru był czymś super w czasach kiedy praktycznie tylko Subaru umiało takie coś zrobić. Obecnie praktyczne każdy producent oferuje AWD, czasem lepsze od tego z Subaru. Jedynym znakiem rozpoznawczym firmy zostały silniki Boxer - ciekawe jak długo...

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

 

 A obecne w Legacy maja wlasnie ten beznadziejny o ktorym mowisz? Z opisu wynika ze to stary dobry symetryczny od dawien dawna taki sam. Ale w sumie to ja nigdy sie na tym za bardzo nie znałem..

Bo ja wlasnie sie powoli przymierzam do legacy 2015 lub 2016.

Ewentualnie accrod albo camry ale poki co wlasnie legacy mi sie najbardziej podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim klimacie AWD by sie przydało a ani Camry ani Accord tego nie oferuja. Jednak Subaru ma jakieś antyczne silniki. Gdybym z tych trzech wybierał to pewnie wziął bym Accorda albo przyjrzał się Passatowi - ten amerykański nie ma nic wspólnego z europejskim. Tyle ze w Passacie nie masz za bardzo wyboru silnika - 1.8T jest za mały a 3.6VR6 jest za drogi. Silnikowo najlepsza jest Honda - czterocylindrowiec ma najwiecej mocy a V6 nie kosztuje duzo wiecej. Do tego Honda jest łatwiejsza w kupowaniu - nie ma jakichś opcji i duperelek - jest wersja i koniec.

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim klimacie AWD by sie przydało a ani Camry ani Accord tego nie oferuja. Jednak Subaru ma jakieś antyczne silniki. Gdybym z tych trzech wybierał to pewnie wziął bym Accorda albo przyjrzał się Passatowi - ten amerykański nie ma nic wspólnego z europejskim. Tyle ze w Passacie nie masz za bardzo wyboru silnika - 1.8T jest za mały a 3.6VR6 jest za drogi. Silnikowo najlepsza jest Honda - czterocylindrowiec ma najwiecej mocy a V6 nie kosztuje duzo wiecej. Do tego Honda jest łatwiejsza w kupowaniu - nie ma jakichś opcji i duperelek - jest wersja i koniec.

Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini!

 

Wlasnie siedze od dwoch godzin i czytam porownania i szala troche sie przechylila wlasnie w strone accorda. 

Naped na 4 kola w sumie fajny w zimie ale z drugiej strony tutaj zima nie gorsza niz w Polsce. A w Polsce przez ponad dziesiec lat jezdzilem przednio napędowcami i jakoś nigdy się nie zakopałem ani nie stanąłem pod górkę. Podstawa to dobre opony zimowe i nawet w góry się śmigało w środku zimy bez problemu. 

 

Subaru mnie ujęło swoim wnętrzem. Ostatnio jak serwisowałem Tribecę to posiedziałem trochę w legacy. No jest po prostu super. Brak tandety i tanich plastików. Bardzo komfortowo. Ale może jak wsiądę to nowego/rocznego accorda to będę miał podobne odczucia (accorda znam tylko z fotek póki co). 

 

Camry miałem kiedyś na kilka godzin i było przyjemnie ale nie powaliło mnie tak jak w legacy. A i też jakoś słabo się to auto zbierało (2.5L).

 

Troche jeszcze nie wiem co robić z nawigacją. W Tribece mam ale użwam od wielkiego dzwona bo mimo że jest z 2008 to wygląda jak z 2001 roku i zbiera mi sie na wymioty. Z tego co widzę w internetach to te 'nowoczesne' nawigacje w sumie też nie wyglądają zbyt ładnie oraz reakcje na dotyk są dość ... powolne. Więc boje się że i tak będę używał smartfona z google/apple mapsem  (Tak jak robie teraz w tribece) a co za tym idzie szkoda kasę wywalać. 

 

Chociaż Accord z 2016 ma carplay ... kusi mnie cholera ale trochę może być mi szkoda kasy na nówkę. Niestety wersja 2015 mimo ze wygląda identycznie, ma chyba inną wersje hardware-u i nie wystarczy programowy upgrade by mieć carplay :(

 

decisions, decisions, decisions 

 

Trzeba będzie pojedzić po salonach i podotykać trochę te auta.

 

a na passata nawet nie patrze zupelnie mi sie nie podobaja i zawsze mi sie zle kojarzyly

 

edit: spojrzalem wlasnie ... toz to od przodu wyglada jak auto z lat 90 tych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.