gala Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Ale nędzne zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Ale nędzne zegary Zegarami się nie jeździ Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... Grtulacje, i oby tak dalej Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Nieźle Pokaz doły drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Ale nędzne zegary nędzne to masz tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Nieźle Pokaz doły drzwi serio chcesz to oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... który rocznik ? max z podpisu ma 170kkm w sumie jak u Ciebie jednak rdza go chrupie tu i tam, zwłaszcza tam, tzn gdzie był robiony robiłeś coś w zawieszeniu ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Będę wrozyl : łożyska tył, wahacz przód i łączniki, tuleje tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Będę wrozyl : łożyska tył, wahacz przód i łączniki, tuleje tył łożyska to chyba wszystkie wymieniłem, pierwsze sypnęły się przed 100kkm w tylnym tuleje przy 140kkm teraz amory tył bo podciekały i bałwanki, jakieś łączniki i tuleje z przodu i tyłu - ponad 1000zł poszło - przy 170kkm tak to jest jak się używa auta w mieście/na prowincji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Łożyska? U mnie chyba żadne nie było wymieniane. Tydzień temu wymieniłem amory z przodu, (jeden pociekł) tylne były wymienione przy około 120tkm. Jeszcze kilka razy łączniki z przodu i tyle. Poza tym trzyma się kupy i jeździ jak po stole Aha, aktualnie ponad 218tkm Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... no, nareszcie się dotarł jaki silnik? 1.8? kolejnych, bezawaryjnych 200 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Ale nędzne zegary nie wiem, ja tak blisko nie widzę, nie przeszkadza mi więc bo i tak nie widzę co tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Nieźle Pokaz doły drzwi a kufa pokarzę, ale leć już po browara, w weekend umyję grata to jak Ci pokażę a Ty wtedy zobaczysz, serio: ruda nie gryzie furtek w przeciwieństwie do MDO MK3 co mi żarło aż słychać było, MK2 drzwi miałem całe, tylne błotniki gniły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 który rocznik ? max z podpisu ma 170kkm w sumie jak u Ciebie jednak rdza go chrupie tu i tam, zwłaszcza tam, tzn gdzie był robiony robiłeś coś w zawieszeniu ? 2006, jakoś chyba czerwiec. Ma 2, słownie DWA ogniska korozji, a w zasadzie miał bo zabezpieczyłem. Jak już pisałem to auto jest poflotowe. Wybierałem z kilku sztuk na parkingu. Były tam 2 z 2007 z lakierowanymi klamkami i lusterkami oraz ładniejszymi zegarami za to w brzydszym stanie. Przebiegi zbliżone. Stany niekoniecznie. Ale wszystkie kombiaki miały wykwity przy łączeniu rantu błotnika z tylnym zderzakiem. Tak jakoś kulawo to zaprojektowane, że tam zawsze mokro jest. Po zakupie swojego postawiłem na klocki, wypierniczyłem nadkola, wypucowałem wszystko, ogniska korozji wyczyściłem porządnie, potem zabiezpieczyłem okrętówką, i na koniec jakimś czarnym goofnem typu bitex czy coś. W profile zamknięte typu drzwi, klapy zawsze latem wpryskuję wosk do profili zamkniętych w sprayu - takie zabezpieczenie. Póki co Rudej nie widać. Może dlatego, że nie był walony - dysponuję pełną historyją tego grata. Tył zawiechy nie ruszałem, ostatnio w listopadzie na przeglądzie u znajomego - wytarmosił go porządnie i stwierdził, że wszystko jest OK. Na tyle wymieniłem łożysko koła z prawej strony. Z przodu wylał jeden amor więc wymieniłem oba, po zakupie - 153kkm wymieniłem:końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahaczy przód, łączniki stabilizatora, - w sumie nie było potrzeby bo tylko jeden sworzeń miał lekki luz ale autem miała powozić szanowana małżonka i miała wozić młodego więc zrobiłem wszystko aby mieć z bani. Aha regenerowłem przekłądnie kierowniczą - podczas szukania stuku... niepotrzebnie jak się okazało , stukał amor Po za tym auto stało sporo w garażu, zona używała go do jazdy kilka km tygodniwo. Przez ostatnie pótorej roku śmiga pn-pt minimum 100 km dziennie. Można powiedzieć, że w zasadzie tankuję i zapitalam. Jak dla mnie, odpukać, świetne auto, mimo 90 KM radzi sobie nieźle, dość pojemne, pali stosunkowo niedużo. Chyba w okolicach wakacji chyba zamienię na to samo ale trochę młodsze - znajomy co opycha te graty po flocie wspominał, że na lato szykuje się znów częściowa wymiana floty więc się rozważy. Generalnie się nie znam, ale to mój 4 ford, nie widzę powodu aby zmieniać markę, tylko bardziej pasowałby mi minivan, ale floty na c-maxach nie śmigają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 no, nareszcie się dotarł jaki silnik? 1.8? kolejnych, bezawaryjnych 200 kkm 1.6 tdci 90KM dzięki a gdyby się tak porządnie zastanowić to myślę, że następne 100 kkm powinien pyknąć bez zająknięcia. Dwumas OK, silnik OK, olej zmieniam co 10 kkm. Kto wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cbr Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Ale wszystkie kombiaki miały wykwity przy łączeniu rantu błotnika z tylnym zderzakiem. Tak jakoś kulawo to zaprojektowane, że tam zawsze mokro jest. To jest właściwie normalna sprawa w Mk2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 @@cbr To jest właśnie mój plan na wiosne, choć nie ma tam nawet odprysku to muszę to jeszcze lepiej zabezpieczyć jakimiś mazidłami żeby dalej się trzymało dobrze. BTW raz widziałem 4 letniego focusa już z rdzą poważą w tym miejscu, czasem można mieć pecha i jak się nie dba to tylko przyspieszy rudą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nubirski Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Jakiś miesiąc temu pyknęło 200 000 km. Grat ma się świetnie, jeździ, trąbi, grzeje, na głowę nie kapie, nie obróciła się panewka, nie chrupie go ruda tak się chciałem pożalić... Rozrząd robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2016 Rozrząd robiłeś? Tak, rozrzad z pompq wody zrobilem na 165 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Jakie koszty w 1.6? U mnie faktura za komplet góra + dól + pompa wody 1903 zł. 1.8 TDCi oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Co masz na mysli gora dol? Kasete z tylu? Robilem tylko przod: pasek, pompa wody i napinacz, kosztowalo cos 650-700 pln prawie 3 lata wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 mi dzisiaj stuknelo w mondeo mk2 1997 1.8 16V z gazem 230 kkm i smiga az milo;) nawet nie rdzewieje bardzo;), zawieszenie, skrzynia, sprzeglo, klocki, tarcze nowe;) i nie mam sie zamiaru go pozbyc, mega przyjemnie sie tym smiga;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Mialem mdo mk2 z 99r. 1.8 16v,sprzedalem z nalotem 255 kkm, swietne auto, super sie nim jezdzilo, milo wspominam tamtego grata, gdyby je produkowali kupillbym sobie nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Co masz na mysli gora dol? Kasete z tylu? Robilem tylko przod: pasek, pompa wody i napinacz, kosztowalo cos 650-700 pln prawie 3 lata wstecz Odpisuje ... po czasie W 1.8 TDCi jest standardowy rozrząd + kaseta do napędu pompy wtryskowej czy coś tam innego Ona najbardziej podbija koszt, przed liftem był łańcuch, ale konstruktorzy zrobili Lift Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 2006, jakoś chyba czerwiec. Ma 2, słownie DWA ogniska korozji, a w zasadzie miał bo zabezpieczyłem. Jak już pisałem to auto jest poflotowe. Wybierałem z kilku sztuk na parkingu. Były tam 2 z 2007 z lakierowanymi klamkami i lusterkami oraz ładniejszymi zegarami za to w brzydszym stanie. Przebiegi zbliżone. Stany niekoniecznie. Ale wszystkie kombiaki miały wykwity przy łączeniu rantu błotnika z tylnym zderzakiem. Tak jakoś kulawo to zaprojektowane, że tam zawsze mokro jest. Po zakupie swojego postawiłem na klocki, wypierniczyłem nadkola, wypucowałem wszystko, ogniska korozji wyczyściłem porządnie, potem zabiezpieczyłem okrętówką, i na koniec jakimś czarnym goofnem typu bitex czy coś. W profile zamknięte typu drzwi, klapy zawsze latem wpryskuję wosk do profili zamkniętych w sprayu - takie zabezpieczenie. Póki co Rudej nie widać. Może dlatego, że nie był walony - dysponuję pełną historyją tego grata. Tył zawiechy nie ruszałem, ostatnio w listopadzie na przeglądzie u znajomego - wytarmosił go porządnie i stwierdził, że wszystko jest OK. Na tyle wymieniłem łożysko koła z prawej strony. Z przodu wylał jeden amor więc wymieniłem oba, po zakupie - 153kkm wymieniłem:końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahaczy przód, łączniki stabilizatora, - w sumie nie było potrzeby bo tylko jeden sworzeń miał lekki luz ale autem miała powozić szanowana małżonka i miała wozić młodego więc zrobiłem wszystko aby mieć z bani. Aha regenerowłem przekłądnie kierowniczą - podczas szukania stuku... niepotrzebnie jak się okazało , stukał amor Po za tym auto stało sporo w garażu, zona używała go do jazdy kilka km tygodniwo. Przez ostatnie pótorej roku śmiga pn-pt minimum 100 km dziennie. Można powiedzieć, że w zasadzie tankuję i zapitalam. Jak dla mnie, odpukać, świetne auto, mimo 90 KM radzi sobie nieźle, dość pojemne, pali stosunkowo niedużo. Chyba w okolicach wakacji chyba zamienię na to samo ale trochę młodsze - znajomy co opycha te graty po flocie wspominał, że na lato szykuje się znów częściowa wymiana floty więc się rozważy. Generalnie się nie znam, ale to mój 4 ford, nie widzę powodu aby zmieniać markę, tylko bardziej pasowałby mi minivan, ale floty na c-maxach nie śmigają Normalnie jak w fso. Co roku poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Normalnie jak w fso. Co roku poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego inaczej miałbym już komplet dziurek o durszlaka w drzwiach - obawiam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.