badzid Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 witam Pytanko jakie polecacie wtryski do Turbo mam silnik mpi 1.1, turbo TD04 teraz mam wtryski z opla omegi 2.0 numeru wtrysków nie znam pamiętam ze jakieś fioletowe. Myślę nad wtryskami z Saaba 2,3 T (0280156023 BOSCH). Plan na ten sezon to 1.5 bara żeby dmuchał pompa paliwa jakas 6 barowa, teraz tez nie wiem jaki regulator paliwa założyć czy 3 barowy czy 3,5 barowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 ja miałem 0280155831 wydajniejsze od tych co podałeś. Można tez załozyc od vag szukal pod hasłem bosch green zielone albo takie czarne "z rurką" z 1.8t BAM (czarne lub ewentualnie szare) Jest trochę opcji do wyboru, regulator na początek 3.5 a jak będzie ciut mało to mozesz nawet 4.0 zapodać z vag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 oka będę szukał w tym internecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Z Saaba będą ok , sam kupiłem ale jeszcze nie założyłem , mają coś około 400 przy 3 bar. Jak będziesz chciał to numery Ci spisze bo w garażu leżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Wtryski 0-280-156-023 Mają 373,1 CC/MIN przy 3Bar A 0-280-155-831 mają 334,2 CC/MIN przy 3,8Bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Hmm... wydaje mi się, że dla takiej typowej niedrogiej pompy 255l/h i 6bar to 400ccm@4+1.5bar jest już blisko granicy jej możliwości. A inna sprawa to na co takie wielkie wtryski? Tyle to powinno wystarczyć na 250KM, yyy... na 1.1 ?!? Chyba mało widziałem jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 No tak już ludziska mają Nie czytają, że najlepiej jest mieć tak dobrane, żeby przy największym obciążeniu były blisko duty cycle dla osiągnięcia bardziej równomiernej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 No tak już ludziska mają Nie czytają, że najlepiej jest mieć tak dobrane, żeby przy największym obciążeniu były blisko duty cycle dla osiągnięcia bardziej równomiernej mieszanki to jakie wtryski polecasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Trzeba se policzyć. Ja w 1.2 miałem 250 ccm na seryjnum regulatorze 2.5 bara (czyli efektywnie jakieś 210 ccm) i wystarczały na styk dokładnie do 120 koni. Zależność jest mniej więcej liniowa. Z tym, że były za małe, bo nie mogłem sobie potem podnieść doładowania o 0.2 bara do końca obrotów, jakiś mały zapas warto mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 ja w swoim 1.1 16v T miałem z t-jeta. i bodajże 4 barowy regulator + pompa 6 bar i wystarczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Trzeba se policzyć. Ja w 1.2 miałem 250 ccm na seryjnum regulatorze 2.5 bara (czyli efektywnie jakieś 210 ccm) i wystarczały na styk dokładnie do 120 koni. Zależność jest mniej więcej liniowa. Z tym, że były za małe, bo nie mogłem sobie potem podnieść doładowania o 0.2 bara do końca obrotów, jakiś mały zapas warto mieć to te co pisałem z saaba lub te co lesiu podesłał będą dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Myślę, że okolice 300ccm to max co potrzebujesz, Pewnie te 250 by nieźle dały radę na 3bary ewentualnie potem podnieść do 3.5 bar. Mówię o mocy do 150KM. Tak jak Woj76 pisze warto mieć blisko maksymalnego otwarcia przy mocy maksymalnej ale też i druga strona jest warta uwagi. Kiedy masz za duży wtryskiwacz nie masz dostatecznej rozdzielczości czasowej, żeby dobrze regulować dawkę na wolnych obrotach, większy ma też dłuższy czas otwarcia i zamknięcia. Ale można jeździć tylko z butem w podłodze to wtedy nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.