Skocz do zawartości

Jakie wtryski do 1.1 T


badzid

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Pytanko jakie polecacie wtryski do Turbo mam silnik mpi 1.1, turbo TD04 teraz mam wtryski z opla omegi 2.0 numeru wtrysków nie znam pamiętam ze jakieś fioletowe. Myślę nad wtryskami z Saaba 2,3 T (0280156023 BOSCH). Plan na ten sezon to 1.5 bara żeby dmuchał pompa paliwa jakas 6 barowa, teraz tez nie wiem jaki regulator paliwa założyć czy 3 barowy czy 3,5 barowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 0280155831 wydajniejsze od tych co podałeś. Można tez załozyc od vag szukal pod hasłem bosch green zielone albo takie czarne "z rurką" z 1.8t BAM (czarne lub ewentualnie szare) Jest trochę opcji do wyboru, regulator na początek 3.5 a jak będzie ciut mało to mozesz nawet 4.0 zapodać z vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Saaba będą ok , sam kupiłem ale jeszcze nie założyłem , mają coś około 400 przy 3 bar. Jak będziesz chciał to numery Ci spisze bo w garażu leżą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... wydaje mi się, że dla takiej typowej niedrogiej pompy 255l/h i 6bar to 400ccm@4+1.5bar jest już blisko granicy jej możliwości. A inna sprawa to na co takie wielkie wtryski? Tyle to powinno wystarczyć na 250KM, yyy... na 1.1 ?!? Chyba mało widziałem jeszcze :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak już ludziska mają ;) Nie czytają, że najlepiej jest mieć tak dobrane, żeby przy największym obciążeniu były blisko duty cycle dla osiągnięcia bardziej równomiernej mieszanki  :oki:

to jakie wtryski polecasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba se policzyć. Ja w 1.2 miałem 250 ccm na seryjnum regulatorze 2.5 bara (czyli efektywnie jakieś 210 ccm) i wystarczały na styk dokładnie do 120 koni. Zależność jest mniej więcej liniowa. Z tym, że były za małe, bo nie mogłem sobie potem podnieść doładowania o 0.2 bara do końca obrotów, jakiś mały zapas warto mieć  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba se policzyć. Ja w 1.2 miałem 250 ccm na seryjnum regulatorze 2.5 bara (czyli efektywnie jakieś 210 ccm) i wystarczały na styk dokładnie do 120 koni. Zależność jest mniej więcej liniowa. Z tym, że były za małe, bo nie mogłem sobie potem podnieść doładowania o 0.2 bara do końca obrotów, jakiś mały zapas warto mieć  :oki:

to te co pisałem z saaba lub te co lesiu podesłał będą dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że okolice 300ccm to max co potrzebujesz, Pewnie te 250 by nieźle dały radę na 3bary ewentualnie potem podnieść do 3.5 bar. Mówię o mocy do 150KM. Tak jak Woj76 pisze warto mieć blisko maksymalnego otwarcia przy mocy maksymalnej ale też i druga strona jest warta uwagi. Kiedy masz za duży wtryskiwacz nie masz dostatecznej rozdzielczości czasowej, żeby dobrze regulować dawkę na wolnych obrotach, większy ma też dłuższy czas otwarcia i zamknięcia. Ale można jeździć tylko z butem w podłodze to wtedy nie ma znaczenia :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.