mihcio Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Hej, jeździ ktoś na tym ustrojstwie, zdarzyły się jakieś awarie? zastanawiam się czy warsztaty nie mają problemu z naprawą takiego koła po za tym by były same plusy no może cena jakieś 15% wyższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Hej, jeździ ktoś na tym ustrojstwie, zdarzyły się jakieś awarie? zastanawiam się czy warsztaty nie mają problemu z naprawą takiego koła po za tym by były same plusy no może cena jakieś 15% wyższa. Opona waży więcej, co przy dużych rozmiarach może mieć wpływ na osiągi, spalanie. Napraw na bieżniku się nie wykonuje, jak gwóźdź wejdzie na barku, albo boczne przebicie, można naprawiać, o ile łata nie będzie zachodzić na część bieżnikową. Zwykłe gwoździe i wkręty na bieżniku wyciąga się i jedzie dalej. Sens dopłaty do tych opon widzę tylko wtedy, gdy jeździ się gdzieś po budowach itp. Nakręciłem w życiu jakieś 350 kkm i dwa gwoździe zaliczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.