NaczelnyFilozof Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam! Mam komputer od 1.2 8v siena IAW 18F.b4. Nie mam do niego kluczyka imobilajzera, ale poprzedni wlasciel twierdzi że imo może być zdjęte bo kiedyś coś dłubali w tym komputerze. Faktycznie, dekiel był ściągany i sklejony silikonem z obudową. Patrzyłem do wewnątrz ale od góry płytki nie widać śladów grzebania. Co ten imo odcina? Wtryskiwacze czy cykl cewek? Nie mam jak sprawdzić czy blokada jest czy nie. Obecnie w seacie mam podobny wymiarowo komputer magneti marelli IAW 6F nawet wtyczka jest taka sama płaska. Problem w tym że u mnie w silniku komputer obsługuje cewki bo fabrycznie jest to gaźmik z sondą lambda i kontrolką mieszanki. Gdyby w tym sienowskim nie było imobilajzera to czy po wpieciu go tylko kablami podstawowymi (masa, +, +stac, cewki2szt, sygnał wału) to by silnik zagadał? Oczywiście kąty wyprzedzenia zaplonu mogą być diamatralnie inne i silnik moglby szarpac, gasnąć, pracowac na granoicy gaśnięcia ale by niby szedł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Witam! Mam komputer od 1.2 8v siena IAW 18F.b4. Nie mam do niego kluczyka imobilajzera, ale poprzedni wlasciel twierdzi że imo może być zdjęte bo kiedyś coś dłubali w tym komputerze. Faktycznie, dekiel był ściągany i sklejony silikonem z obudową. Patrzyłem do wewnątrz ale od góry płytki nie widać śladów grzebania. Co ten imo odcina? Wtryskiwacze czy cykl cewek? Nie mam jak sprawdzić czy blokada jest czy nie. Obecnie w seacie mam podobny wymiarowo komputer magneti marelli IAW 6F nawet wtyczka jest taka sama płaska. Problem w tym że u mnie w silniku komputer obsługuje cewki bo fabrycznie jest to gaźmik z sondą lambda i kontrolką mieszanki. Gdyby w tym sienowskim nie było imobilajzera to czy po wpieciu go tylko kablami podstawowymi (masa, +, +stac, cewki2szt, sygnał wału) to by silnik zagadał? Oczywiście kąty wyprzedzenia zaplonu mogą być diamatralnie inne i silnik moglby szarpac, gasnąć, pracowac na granoicy gaśnięcia ale by niby szedł? Nigdy nie pamiętam co który IAW odcina, jedne tylko wtryski / iskrę, inne cały przekaźnik paliwowy. Ale jeżeli masz jakiekolwiek auto, do którego możesz to ECU podłączyć, to diagnoza (IAW ECU Scan) ci prawdę nt. immo powie bez jakichkolwiek prób odpalania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barcu2 Napisano 25 Marca 2016 Udostępnij Napisano 25 Marca 2016 Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu to mogę Ci go wyczyścić odezwij się na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.