NaczelnyFilozof Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Jako że kupiłem sinik ze sieny na swapa postanowilem go jakoś sprawdzić w garażu. Tak leżący luzem. Nie wiadomo jaki ma przebieg naprawdę bo ponoc 140 lub 170 tys. A ile był krecony to nikt nie wie. 1,2 mpi 2000r. Wykrecilem swiece. Napsikalem wd40 aby na sciankach cos było, no bo jak silnik rok nie palony to szkoda metalem szorowac o metal. Poobracalem wałem. Zamontowalem rozrusznik i akumulator z kawalkiem kabla. No i na zimnym silniku wartosci w kg/cos 12,8 13,1 13,0 12,8 Nie wiem jaki wplyw moze miec wd40. Duzo to tam tego nie bylo. Bo olej to by napewno podniósł wynik pomiaru. Dla porównania zimny silnik seata 0.9 pompuje pierwszy cylinder na 9,7. Popsikanie wd40 nie podnosi wskazania pomiaru. Bo ten silnik na swap kupilem przypadkowo a mialem z amiar kupić kompletne auto jezdzace bo to mozna posluchac jak chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Zdrowa motorownia, wszystko w normie Otwierałeś przepustnicę przy kręceniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Zdrowa motorownia, wszystko w normie Otwierałeś przepustnicę przy kręceniu? Nie bo zdemontowana leży w czeluściach garażu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.