maaster Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Witam. Planuję na dniach wymienić w Seiko tylną (środkową) poduszkę skrzyni biegów. Nie mam kanału, autko będzie tylko podlewarowane przodem. Proszę Was o jakieś porady , co mnie może spotkać podczas pracy, na co uważać no i czy dam radę sam bez specjalnego sprzętu. Wszystkie wskazówki mile widziane. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Ale tu nie są potrzebne żadne porady naprawdę robota latwa prosta i przyjemna, jak dobrze pamiętam potrzebne są 2 klucze tylko i lewarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Ale tu nie są potrzebne żadne porady naprawdę robota latwa prosta i przyjemna, jak dobrze pamiętam potrzebne są 2 klucze tylko i lewarek Ja przeprasza za gupie pytania ale Seiko jest w rodzinie od niedawna i dopiero poznaję jego budowę. Hamulce ogarnięte , bak nowy, przewody hamulcowe wymienione, przednie lampy też. Na przeglądzie wyszło że owa poduszka dała ciała . Czeka mnie jeszcze wymiana silent bloków w tylnych wahaczach ale to już głęboką wiosną. Dziękuję za odzew pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Ja przeprasza za gupie pytania ale Seiko jest w rodzinie od niedawna i dopiero poznaję jego budowę. Hamulce ogarnięte , bak nowy, przewody hamulcowe wymienione, przednie lampy też. Na przeglądzie wyszło że owa poduszka dała ciała . Czeka mnie jeszcze wymiana silent bloków w tylnych wahaczach ale to już głęboką wiosną. Dziękuję za odzew pzdr spenetruj dobrze jakimś środkiem śruby wkręcone w budę. Tam są nakrętki przyłapane tylko że tak powiem między podłogą a spodem (jest tam tajemnicza przerwa) i jak ten spaw puści nakrętka będzie się kręcić w kolo razem ze śrubą i trzeba będzie drzeć tapicerkę i wycinać okno w podłodze żeby dostać się do felernej nakrętki. Mi na szczęście się odkręciły (ale moje cc jest ze mną od wyjazdu z salonu i wiem co i w jakim stanie może być:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 spenetruj dobrze jakimś środkiem śruby wkręcone w budę. Tam są nakrętki przyłapane tylko że tak powiem między podłogą a spodem (jest tam tajemnicza przerwa) i jak ten spaw puści nakrętka będzie się kręcić w kolo razem ze śrubą i trzeba będzie drzeć tapicerkę i wycinać okno w podłodze żeby dostać się do felernej nakrętki. Mi na szczęście się odkręciły (ale moje cc jest ze mną od wyjazdu z salonu i wiem co i w jakim stanie może być:D) Prędzej ukręci się ta śruba niż urwie spaw od tych nakrętek, nigdy się z tym nie spotkałem przy odkręcaniu tylnej poduchy żeby coś się urywało - co innego przy odkręcaniu wahaczy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Cio & SteffanAutko jest z 1999 więc tu zarówno śruba jak i spoina może się poddać ze starości. Zadam na gwinty jakiegoś Siuwaxa pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 od gory nic nie trzeba wycinac jak sie urwie ta sruba. Ja mam szczescie i zawsze te sruby M8 mi sie ukrecaja. Rozwiercanie zbyt dlug otrwa wiec zawsze wierce obok i robie szpilki od gory wkrecone w bude. Potem poduszka troche bokiem i trzyma sie bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.