BoRuCh Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Wymienione drążki kierownicze, wymienione końcówki, brak luzów na sworzniach i tulejach, a auto ciągnie w lewo przy przyspieszaniu, kierownica wówczas ucieka lekko w prawo. Wymieniać maglownice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Rozumiem że zbieżność i ciśnienie w kołach ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Wymienione drążki kierownicze, wymienione końcówki, brak luzów na sworzniach i tulejach, a auto ciągnie w lewo przy przyspieszaniu, kierownica wówczas ucieka lekko w prawo. Wymieniać maglownice ? sprawdzic geometrie, szczegolnie pochylenie kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Rozumiem że zbieżność i ciśnienie w kołach ok? Wszystko ustawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 sprawdzic geometrie, szczegolnie pochylenie kola Prawe i lewe kolo delikatnie pochylone, ale to wystapilo po zmianie silnika na cięższy, wczesniej pochylenie kol nie miało wpływu na ściąganie. Ostatnio zaczelo stukać cos w zawiasie, okazalo sie ze padl lewy drążek - luz na przegubie, profilaktycznie wymienione oba z końcówkami oraz lozyska na mcpersonie, po zmianie i ustawieniu auto w czasie przyspieszania ciągnie w lewo, gdy wysprzegle badz jadę na luzie lub hamuje nic nie ściąga, auto zachowuje sie jak powinno, opon nie ścina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Prawe i lewe kolo delikatnie pochylone, ale to wystapilo po zmianie silnika na cięższy, wczesniej pochylenie kol nie miało wpływu na ściąganie. Ostatnio zaczelo stukać cos w zawiasie, okazalo sie ze padl lewy drążek - luz na przegubie, profilaktycznie wymienione oba z końcówkami oraz lozyska na mcpersonie, po zmianie i ustawieniu auto w czasie przyspieszania ciągnie w lewo, gdy wysprzegle badz jadę na luzie lub hamuje nic nie ściąga, auto zachowuje sie jak powinno, opon nie ścina. Wazne zeby oba kola byly pochylone rowno, tyle ile kaze producent.Jak ruszales lozysko McPersona to warto zmierzyc katy zawieszenia. Ja robie to na stacji diagnostycznej na ktorej w warsztacie obok jest chlopak ktoremu chce sie takie rzeczy robic. Koszt 50zl lacznie z ustawieniem. Co ciekawe, nawet w aucie gdzie pochylenie zwrotnicy jest teoretycznie nieustawialne, trzeba bylo je poprawic - wystarczylo wypilowac "fasolki" na laczeniu kolumny McPersona ze zwrotnica. A inna mozliwosc to luzy na tulejach gumowych, szczegolnie jesli ciagnie przy przyspieszaniu. We fiacie po tysiacu roznych ustawien itp sciagac przestal po wymianie wahaczy przednich - gumy byly na tyle miekkie ze nie jechal prosto ale nie bylo tego za bardzo widac na szarpakach jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Prawe i lewe kolo delikatnie pochylone, ale to wystapilo po zmianie silnika na cięższy, wczesniej pochylenie kol nie miało wpływu na ściąganie. Ostatnio zaczelo stukać cos w zawiasie, okazalo sie ze padl lewy drążek - luz na przegubie, profilaktycznie wymienione oba z końcówkami oraz lozyska na mcpersonie, po zmianie i ustawieniu auto w czasie przyspieszania ciągnie w lewo, gdy wysprzegle badz jadę na luzie lub hamuje nic nie ściąga, auto zachowuje sie jak powinno, opon nie ścina. Silnik pewnie mocniejszy ? https://en.wikipedia.org/wiki/Torque_steering http://www.aa1car.com/library/torque_steer.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizelo Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Silnik pewnie mocniejszy ? https://en.wikipedia.org/wiki/Torque_steering http://www.aa1car.com/library/torque_steer.htm Wymienione drążki kierownicze, wymienione końcówki, brak luzów na sworzniach i tulejach, a auto ciągnie w lewo przy przyspieszaniu, kierownica wówczas ucieka lekko w prawo. Wymieniać maglownice ? Zbyt miekkie gumy tulei w wahaczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Zbyt miekkie gumy tulei w wahaczach. wsadzone pełne gumy od seata cupry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Wazne zeby oba kola byly pochylone rowno, tyle ile kaze producent.Jak ruszales lozysko McPersona to warto zmierzyc katy zawieszenia. Ja robie to na stacji diagnostycznej na ktorej w warsztacie obok jest chlopak ktoremu chce sie takie rzeczy robic. Koszt 50zl lacznie z ustawieniem. Co ciekawe, nawet w aucie gdzie pochylenie zwrotnicy jest teoretycznie nieustawialne, trzeba bylo je poprawic - wystarczylo wypilowac "fasolki" na laczeniu kolumny McPersona ze zwrotnica. A inna mozliwosc to luzy na tulejach gumowych, szczegolnie jesli ciagnie przy przyspieszaniu. We fiacie po tysiacu roznych ustawien itp sciagac przestal po wymianie wahaczy przednich - gumy byly na tyle miekkie ze nie jechal prosto ale nie bylo tego za bardzo widac na szarpakach jeszcze. tak to wygląda, może z tym lekkim pochyleniem przesadziłem, ale ani tragicznie to nie wygląda na zasadzie /--\, jak również nie ścina opon po wewnętrzenej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Co ciekawe, nawet w aucie gdzie pochylenie zwrotnicy jest teoretycznie nieustawialne, trzeba bylo je poprawic - wystarczylo wypilowac "fasolki" na laczeniu kolumny McPersona ze zwrotnica. robiąc tam fasolki to tylko kąt pochylenia koła można zmienić - jeśli chcesz pomagać to pisz dokładnie i fachowo. Żeby zmienić kąt pochylenia sworznia zwrotnicy trzeba przesunąć dolny lub górny punkt obrotu zwrotnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.