Michaswawa Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Panowie jak odprężacie swoje silniki t-jet i nie tylko ?? 1.Dwie uszczelki i przekładka w środek ? 2. Jedna uszczelka rozwarstwiona i w środek przekładka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Rozwarstwiasz uszczelkę i przekładka w środek. Tak jest prawilnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Również mam rozwarstwioną i w środek przekładka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 A dla jakich ciśnień/mocy odprężacie i ile? Co rusz czytam informacje, że nie odprężonymi jeżdżą i żyją i już nie wiem gdzie jest granica prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 A jakiej grubości przekladke zastosowaliscie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Ja odprężyłem przy okazji wymiany ukruszonego tłoka, tak na przyszłość, zapobiegawczo. Nie pamiętam już jaka grubość, leżała to założyłem, nie było to liczone pod żadne moce, wcześniej było dmuchane 0,8bar, dwa lata temu 1,2bar a w ostatnim roku 1,7bar i silnik jeszcze żyje Krawędź przekładki chyba w którymś miejscu wystaje więc mogę zmierzyć co tam siedzi chociaż nie wiem co to zmieni bo tak jak pisałem... nie było to liczone pod żadne moce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.