ar2rek Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Zakładał ktoś czapkę 1.2/1.4 16v na metalowej uszczelce z tjeta? wykonalne to? duzo trzeba wyfrezować tłoki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 chyba cos takiego Ahi robił w jakimś projekcie chyba białe sc miało dół od 1.2 a czapa od 1.4 t-jet ale mogę sie mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Ale na dół od 8V czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Miałem u siebie coś podobnego; głowica zjechana do rozsądnego minimum i uszczelka metalowa taka jak do kanapek przy odprężaniu pod turbo, frezowane nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Marca 2016 Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 Ja przepraszam, ale o czym Wy piszecie?Co to za "kombinacje"?Jakie uszczelki do kanapek?Przecież są oryginalne metalowe UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 dół oryginał, od 16v seryjna uszczelka w 1.2 16v nie jest metalowa, wielowarstwowa ok. 2mm, dlatego zapytałem czy da się czapkę posadzić deko niżej bez spotkania tłok/zawór tjetowa jest metalowa i sporo cieńsza, jestem ciekaw czy nie będzie za nisko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Marca 2016 Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 Tjet ma 3 warstwy. Miałem taką roznitowaną i zamiast środkowej przekładkę.W n/a miałem zwykłą, 2warstwową metalową uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 chyba nie wszyscy kumają o co zapytałem... grubość seryjnej UPG: 1,65mm grubość z tjetowej UPG: 0,72mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Marca 2016 Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 Dodatkowe informacje katalogowe Grubość [mm]0,49Średnica [mm]72,4dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)ZKS: 111.590Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową Zastosowanie w pojeździe - [sTILO (192) - 1.4 16V] od roku prod.FIAT - 2006.05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reset1981 Napisano 17 Marca 2016 Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 ja mam upg ze stilo 1.2 16v metalową grubosci 0,49mm, głowica tylko zabielona. siadło elegancko nic z tłokami nie było robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 17 Marca 2016 Udostępnij Napisano 17 Marca 2016 więc ja napisze tak miałem PII 1.2 16v rok 01 wtedy byłe jeszcze zakładane upg te grube, do niczego bo szybko się wypaliła między tłokami więc postanowiłem założyć już tą metalową sporo cieńszą bo miała 0,49mm. Takie były zakładane już seryjnie po 2002 roku w 16v. Oczywiście głowice dałem do planowania (wyrównania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 ja mam upg ze stilo 1.2 16v metalową grubosci 0,49mm, głowica tylko zabielona. siadło elegancko nic z tłokami nie było robione. więc ja napisze tak miałem PII 1.2 16v rok 01 wtedy byłe jeszcze zakładane upg te grube, do niczego bo szybko się wypaliła między tłokami więc postanowiłem założyć już tą metalową sporo cieńszą bo miała 0,49mm. Takie były zakładane już seryjnie po 2002 roku w 16v. Oczywiście głowice dałem do planowania (wyrównania) Dzięki o takie odpowiedzi mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 A co by było jakby założyć czapkę 1.2 16V na dół z 1.2 8V? Jak wysoki stopień sprężania by z tego wyszedł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 A co by było jakby założyć czapkę 1.2 16V na dół z 1.2 8V? Jak wysoki stopień sprężania by z tego wyszedł? wypatrzone z innego forum http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=118406&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 wolnossace 1.1 16 idzie równo łeb w łeb z 1.2 16, zmierzone na niemieckiej autostradzie kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 wypatrzone z innego forum http://www.racingfor...pic=118406&st=0 Dzięki, czyli ma to sens Mam dwa silniki 1.2 8V, oraz rozwiercony dół 1.1 pod tłoki z 1.2, dokupiłbym czapkę z 16V i coś by się złożyło z tego wolnossace 1.1 16 idzie równo łeb w łeb z 1.2 16, zmierzone na niemieckiej autostradzie kilka razy Twoje 1.1 to seryjny dół czy z tłokami od 1.2? Jeśli z tłokami to od 8V czy 16V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 dół 1.1, tłoki 1.1, z tym ze wyfrezowane miejca na zaworki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Ja miałem przekładkę 2mm tłoki nie frezowane w tym 1.1 16vT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Ja miałem przekładkę 2mm tłoki nie frezowane w tym 1.1 16vT To w sumie i tak spory stopień sprężania wyszedł z taką przekładką. 11,7:1 przy tym stopniu konieczne już jest lanie Pb98? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 czy konieczne? :D, ja zawsze lałem 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.