Wyro76 Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Jak dla mnie to tylko Grand Espace 4. Z tego samego zestawu wybrałem przed liftowe krótkie E 4 2.2 DCi. Można go określić jako mały autobus. Krótki ma symboliczny przy zamontowanych 7-dmiu fotelach. Wersja Grand jest trochę dłuższa i sporo pojemniejsza. Po lifcie silniki 2.0 dci są trwalsze od poprzedników 1,9 i 2,2 DCi. Z benzynowych chwalone są 2,0. Duża ilość schowków, możliwość indywidualnego ustawienia każdego fotela są dużymi atutami. Miałem zamontowane 2 foteliki z tyłu i zostawało miejsce dla żony. Zmieniłem pracę i posiadanie "klekota" straciło sens. Nigdy nie złapał temp roboczej. Robię odcinki 5 - max 20 km. Czasem wypad 100 km. W planach na przyszłość mam powrót do E 4 tym razem grand po filcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Coś tam zaczynam oglądać, póki co w okolicy Sharany i Galaxy się tylko trafiły. Mam pytanie odnośnie silników, czy diesel naturalny wybór przy takiej masie i gabarytach nie będzie zbyt kłopotliwy przy takiej eksploatacji (dpf) ok. 20-30 km z kilkoma przystankami (szkoła, przedszkole, sklep) i rzadko trasa, autostrada może kilka razy do roku max. Może lepiej szukać benzyny? Od razu mówię ze auto jeździ w małym miasteczku oraz ruchu około wioskowym wiec przyśpieszenia, prędkość max nie mają żadnego znaczenia. Galaxy bywa z wolnossakiem 2.0 145KM, Sharan 1.4Tsi 150KM. Wracając do tego zapytania, i uszczegóławiając -codzienna jazda 8km do pracy w jedną stronę z pitstopem szkoła/przedszkole + max.2x/miesiac trasa drogami lokalnymi 100km- czy diesel'em da radę tak jeździć? czy ukł. oczyszczania spalin nie da żyć? Czy jest szansa na ciepłe powietrze w zimie (może jest dogrzewacz elektryczny)? Czy są marki/silniki bardziej odporne na takie jazdy? Proszę o opinie użytkowników współczesnych diesli. Tutaj rozważany zakup z roczników 2010-2012 więc Euro4/5. Ja mam od zawsze benzynę we krwi więc znam temat problemów z dieslem tylko z opowieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 na takie trasy raczej benzyna diesel z dpf czy fap predzej czy pozniej sie zbuntuje i bedzie prosil o dopalenie a jaki jest wogole budzet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 na takie trasy raczej benzyna diesel z dpf czy fap predzej czy pozniej sie zbuntuje i bedzie prosil o dopalenie a jaki jest wogole budzet ? Budżet tak +/- 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 a S-max ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 dolozyc 5 kPLN i kupic nowego nv200 coprawda bida wersja ale gwarancja, przesuwane drzwi, klima, elektryka i nie do zabicia ale leniwe 1.6 benzyna jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 a S-max ? pisałem o Galaxy bo bagaznik trochę większy, reszta to jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 dolozyc 5 kPLN i kupic nowego nv200 coprawda bida wersja ale gwarancja, przesuwane drzwi, klima, elektryka i nie do zabicia ale leniwe 1.6 benzyna jest Nowy 2016 ponad 70k, dodatkowo trzeci rząd siedzeń 3k i pewno nazbiera się pod 80k, za co by nie mówić puszkę w wersji osobowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 69,5 + 3 = 72,5kPLN za nowe auto w pelni 7osobowe z 2x przesuwnymi drziwami jak ma byc to dla rodziny do jazdy wokolo komina w/g nic sensowniejszego sie nie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 69,5 + 3 = 72,5kPLN za nowe auto w pelni 7osobowe z 2x przesuwnymi drziwami jak ma byc to dla rodziny do jazdy wokolo komina w/g nic sensowniejszego sie nie znajdzie Przecież to jest dostawcze, słabe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 440 cm bez jaj to ma 150cm w srodku @@Bartłomiej jakis nv200 czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Wracając do tego zapytania, i uszczegóławiając -codzienna jazda 8km do pracy w jedną stronę z pitstopem szkoła/przedszkole + max.2x/miesiac trasa drogami lokalnymi 100km- czy diesel'em da radę tak jeździć? czy ukł. oczyszczania spalin nie da żyć? Czy jest szansa na ciepłe powietrze w zimie (może jest dogrzewacz elektryczny)? Czy są marki/silniki bardziej odporne na takie jazdy? Proszę o opinie użytkowników współczesnych diesli. Tutaj rozważany zakup z roczników 2010-2012 więc Euro4/5. Ja mam od zawsze benzynę we krwi więc znam temat problemów z dieslem tylko z opowieści. Filtr cząstek prędzej czy później powie że ma dość i trzeba będzie coś z tym fantem zrobić. Bliźniaki z PSA z silnikiem diesla mają w serii Webasto o mocy 5Kw. Problemu z nagrzaniem nie ma nawet przy -20C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.