Skocz do zawartości

Duży Van.


lnk

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to tylko Grand Espace 4. Z tego samego zestawu wybrałem przed liftowe krótkie E 4 2.2 DCi. Można go określić jako mały autobus. Krótki ma symboliczny przy zamontowanych 7-dmiu fotelach. Wersja Grand jest trochę dłuższa i sporo pojemniejsza. Po lifcie silniki 2.0 dci są trwalsze od poprzedników 1,9 i 2,2 DCi. Z benzynowych chwalone są 2,0. Duża ilość schowków, możliwość indywidualnego ustawienia każdego fotela są dużymi atutami. Miałem zamontowane 2 foteliki z tyłu i zostawało miejsce dla żony. 

Zmieniłem pracę i posiadanie "klekota" straciło sens. Nigdy nie złapał temp roboczej. Robię odcinki 5 - max 20 km. Czasem wypad 100 km. W planach na przyszłość mam powrót do E 4 tym razem grand po filcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam zaczynam oglądać, póki co w okolicy  Sharany i Galaxy się tylko trafiły. Mam pytanie odnośnie silników, czy diesel naturalny wybór przy takiej masie i gabarytach nie będzie zbyt kłopotliwy przy takiej eksploatacji (dpf) ok. 20-30 km z kilkoma przystankami (szkoła, przedszkole, sklep) i rzadko trasa, autostrada może kilka razy do roku max.  Może lepiej szukać benzyny? Od razu mówię ze auto jeździ w małym miasteczku oraz ruchu około wioskowym wiec przyśpieszenia, prędkość max nie mają żadnego znaczenia. Galaxy bywa z wolnossakiem 2.0 145KM, Sharan 1.4Tsi 150KM. 

 

Wracając do tego zapytania, i uszczegóławiając -codzienna jazda 8km do pracy w jedną stronę z pitstopem szkoła/przedszkole + max.2x/miesiac trasa drogami lokalnymi 100km- czy diesel'em da radę tak jeździć? czy ukł. oczyszczania spalin nie da żyć? Czy jest szansa na ciepłe powietrze w zimie (może jest dogrzewacz elektryczny)? Czy są marki/silniki bardziej  odporne na takie jazdy?

Proszę o opinie użytkowników współczesnych diesli. Tutaj rozważany zakup z  roczników 2010-2012 więc Euro4/5. Ja mam od zawsze benzynę we krwi więc znam temat problemów z dieslem tylko z opowieści. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolozyc 5 kPLN i kupic nowego nv200

 

coprawda bida wersja ale gwarancja, przesuwane drzwi, klima, elektryka i nie do zabicia ale leniwe 1.6 benzyna jest

Nowy 2016 ponad 70k, dodatkowo trzeci rząd siedzeń 3k i pewno nazbiera się pod 80k, za  co by nie mówić puszkę w wersji osobowej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

69,5 + 3 = 72,5kPLN za nowe auto w pelni 7osobowe z 2x przesuwnymi drziwami

jak ma byc to dla rodziny do jazdy wokolo komina w/g nic sensowniejszego sie nie znajdzie

Przecież to jest dostawcze, słabe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tego zapytania, i uszczegóławiając -codzienna jazda 8km do pracy w jedną stronę z pitstopem szkoła/przedszkole + max.2x/miesiac trasa drogami lokalnymi 100km- czy diesel'em da radę tak jeździć? czy ukł. oczyszczania spalin nie da żyć? Czy jest szansa na ciepłe powietrze w zimie (może jest dogrzewacz elektryczny)? Czy są marki/silniki bardziej  odporne na takie jazdy?

Proszę o opinie użytkowników współczesnych diesli. Tutaj rozważany zakup z  roczników 2010-2012 więc Euro4/5. Ja mam od zawsze benzynę we krwi więc znam temat problemów z dieslem tylko z opowieści. 

Filtr cząstek prędzej czy później powie że ma dość i trzeba będzie coś z tym fantem zrobić. Bliźniaki z PSA z silnikiem diesla mają w serii Webasto o mocy 5Kw. Problemu z nagrzaniem nie ma nawet przy -20C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.