mdfimage Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Witam, posiadam seicento 900 LPG + PB. Podczas wczorajszej trasy, gdy zatrzymałem się na światłach auto zaczęło strasznie szarpać silinkiem na niskich obrotach, po przełączeniu na PB to samo. Podczas przyspieszania słychać takie "przedmuszki" jakby nie pracowały na wszystkich cylindrach. Wymieniłem wczoraj cewki, przewody WN, świece dalej to samo.-Przeczyściłem krokowca- sprawdziłem czujnik przepustnicy- sprawdziłem map sensor i wszytkie przewody- wymieniłem wszystkie filtryAuto odpala od strzała, wykonałem jeszcze diagnostykę IAWem i pokasowałem stare błędy.Zdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.plZdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.plZdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.plPowoli zaczyna brakowac mi pomysłów, dzieję się to na zimnym oraz ciepłym silniku. Brak ciśnienia na którymś garze mi chodzi po głowie (wypalony zawór, dziura w tłoku)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 To został Ci czujnik położenia wału korbowego. Albo nadłamany przewód, poluzowany lub zabrudzony bardzo czujnik. Albo padnięty Sprawdź masy na silniku i kompie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdfimage Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Problemem był uszkodzony tłok i brak komprechy. Siedzi już nowy silink od 1,5 tygodnia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.