Timonek Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Witam mam problem, po wymianie drążków i końcówek zaczęła cieknąć przekładnia kierownicy, dość porządnie - 100 ml dziennie. Podczas wymiany mechanik dolał mi płynu. Niebyło tego wiele ale zawsze coś. Co może mieć to wpływ ? Rozrzedził się płyn/olej ? Pacjent to Focus MK2 2005 rok, benzyna 1.6 Ti. Co stosujecie to przekładni kierowniczych ? Czy są jakieś preparaty uszczelniające ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 możliwe, że nie mógł sobie poradzić z wykręceniem drążków kierowniczych i mordował jakiś młotkiem czy innym diwajsem i w końcu poddało się uszczelnienie na maglownicy. Nie da się tego zwyczajnie uszczelnić. Trzeba wymienić simeringi a to jak sądzę wymaga demontażu przekładni. 400 regeneracja magla + demontaż / montaż... reszty nie trzeba aha, do przekładni wchodzi oto: http://ford.auto.pl/olej-ukladu-wspomagania-kierownicy-ford-dpps-1l-p-959.html możesz też kupić płyn opla, ma te sama parametry i ztcp jest tańszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timonek Napisano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 możliwe, że nie mógł sobie poradzić z wykręceniem drążków kierowniczych i mordował jakiś młotkiem czy innym diwajsem i w końcu poddało się uszczelnienie na maglownicy. Nie da się tego zwyczajnie uszczelnić. Trzeba wymienić simeringi a to jak sądzę wymaga demontażu przekładni. 400 regeneracja magla + demontaż / montaż... reszty nie trzeba aha, do przekładni wchodzi oto: http://ford.auto.pl/olej-ukladu-wspomagania-kierownicy-ford-dpps-1l-p-959.html możesz też kupić płyn opla, ma te sama parametry i ztcp jest tańszy bardzo ładnie wykręcił je specjalnym kluczem bez znęcania się nad nimi. póki co zagęściłem olej i jest ok ale to mnie nie satysfakcjonuje. czekam na uzywke z krótkim przebiegiem skończy sie zapewne na wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 ile za używkę i jaki przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timonek Napisano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 ile za używkę i jaki przebieg? 400zł przebieg 105 tys. z haczykiem i gwarancja 6 miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Ok, ja za regenerację swojej płaciłem 400 albo 450... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timonek Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Ok, ja za regenerację swojej płaciłem 400 albo 450... a ile czasu już na niej jeździsz ? mi odradzali, kilka osób stad też szukałem używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lodow1980 Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 a ile czasu już na niej jeździsz ? mi odradzali, kilka osób stad też szukałem używki. Ja kilka lat temu dawałem do regeneracji w aucie teścia, Focus sedan MK2 2005 rok, benzyna 1.6 (100KM), zapłaciłem koło 500 PLN, dawali rok gwarancji. Teść jeździł bez problemów trzy lata, sprzedał auto, kolejny właściciel jeździ już prawie rok i z tego co wiem z przekładnią nie ma żadnych problemów. Także ja z doświadczenia polecam regenerację w dobrym punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Jezdze blisko rok, gwarancja na robote 12 miesiecy, dziala bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.