Skocz do zawartości

Fiat Freemont


Danielpoz.

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie uwierzę w takie bzdury... pewnie porównujesz 115 konnego diesla do wolnossącej benzyny o mocy 200 kuni. Tak - wrażenie w dieslu może być lepsze

I jest lepsze - nie tylko może.

Żeby tym wolnossącym wołem przyspieszyć ze 100 trzeba redukować najlepiej o 2 biegi. TD - po prostu wciska się gaz.

 

Chyba, że kolega nie słyszał o czymś takim jak redukcja biegu.

A już miałem nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto chce się dowartościowywać wiedzą "dla wtajemniczonych", jak to redukcja pomaga w przypadku ślamazarnego woła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jest lepsze - nie tylko może.

Żeby tym wolnossącym wołem przyspieszyć ze 100 trzeba redukować najlepiej o 2 biegi. TD - po prostu wciska się gaz.

 

A już miałem nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto chce się dowartościowywać wiedzą "dla wtajemniczonych", jak to redukcja pomaga w przypadku ślamazarnego woła.

 

I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura... 

Nie dowartościowuje się wiedzą "dla wtajemniczonych", ale po tym co piszesz to mam wrażenie, że chyba tej wiedzy nie posiadasz. Bo według Ciebie auto, które uchodziło w swoich czasach (a nawet można tak powiedzieć o nim dziś) za sportową limuzynę z fajnymi osiągami, jest bardziej ślamazarne od ciężkiego Renault z dieslem, o mocy który dziś większość kompaktów ma w podstawowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura... 

 

Nie. To oznacza że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co? I to, że bez redukcji biegu szybciej odjedziesz dieslem to oznacza, że jest bardziej elastyczny? Bzdura...

Więc na czym polega elastyczność? Na tym, że bez redukcji nie jedzie?

Nie dowartościowuje się wiedzą "dla wtajemniczonych", ale po tym co piszesz to mam wrażenie, że chyba tej wiedzy nie posiadasz.

Które konkretnie moje zdanie świadczy o tym, że nie wiem że trzeba zredukować, żeby wolnossący muł raczył przyspieszyć?

Bo według Ciebie auto, które uchodziło w swoich czasach (a nawet można tak powiedzieć o nim dziś) za sportową limuzynę z fajnymi osiągami, jest bardziej ślamazarne od ciężkiego Renault z dieslem

Bo JEST bardziej ślamazarne na konkretnym biegu i przy konkretnej prędkości - akurat takich, przy jakich najczęściej jeździłem. Takie są fakty, a nie coś co jest "wg mnie".

Jeździłem jednym i drugim na zmianę kilka lat, więc mam porównanie. Żeby było śmieszniej, drugi kierowca, z którym się zamieniałem co jakiś czas, też wolał safrańca. Dzwonił z propozycją kolejnej zamiany pierwszy zawsze ten, który jeździł aktualnie bmw.

I nie rozśmieszaj mnie ze "sportową limuzyną" - lepsze osiągi ma mój obecny superb, a sportu w nim nawet grama nie uświadczysz. 525i to muł, który raczył jechać, gdy obroty przekraczały 4 krpm. Dużo lepiej wypadał wolnossący citroenowski 3.0 V6 (mimo mniejszej mocy), ale tam były 2 zawory na cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie rozśmieszaj mnie ze "sportową limuzyną" - lepsze osiągi ma mój obecny superb, a sportu w nim nawet grama nie uświadczysz. 525i to muł, który raczył jechać, gdy obroty przekraczały 4 krpm. Dużo lepiej wypadał wolnossący citroenowski 3.0 V6 (mimo mniejszej mocy), ale tam były 2 zawory na cylinder.

 

Tymi kategoriami to i TypeR nie jedzie ...  ;l  ;l  ;l Co wiecej, pamietam jak w TopGear testowali jakies super auto i postawili je do wyscigu z kompaktem na 6 biegu ... i przegralo superauto ........ czuje ze ten test byl specjalnie dla ciebie  :phi:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymi kategoriami to i TypeR nie jedzie ...

Dokładnie - zależy kto czego oczekuje.

Czy max osiągów przy max piłowaniu, czy rozsądnych osiągów bez piłowania.

525i przy piłowaniu jechał dobrze, ale ja 100 razy częściej potrzebowałem mniejszego przyspieszenia, ale jednak rozsądnego. I tego już bez redukcji nie oferował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.