stepniakp Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Witam Glownie chodzi mi o roznicach w silniku dla A-grupy Dla A-grupy mozna zmienic -wieksze zawory ssace i wydechowe -pojemnosc na 1150 czyli tloki -ostry walek -4p -ale to poza zasiegiem cenowym Prosze o informacje co jeszcze mozna zmienic w takim A-grupowym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Poczytaj http://wrc31.w.interiowo.pl/kategorie.htm. Generalnie N grupa to prawie seria. A grupa to pełny pakiet modyfikacji. Ale aby sprawdzić dokłądnie dla danego modelu trzeba w PZM-cie zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Ale aby sprawdzić dokłądnie dla danego modelu trzeba w PZM-cie zapłacić. ??? Homologacja A grupy dla Seicento jest ogólnodostępna w internetach. Wystarczy poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Jeśli jest dostępna za free to przepraszam za wprowadzenie w błąd. Może jakiś link? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepniakp Napisano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 ??? Homologacja A grupy dla Seicento jest ogólnodostępna w internetach. Wystarczy poszukać. Homo gdzieś krążyła po internetach....wersja włoska czyba Bardziej chodziło mi o to by ktoś powiedział co można zrobić w silniku A-grupowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Jak by co mam na dysku skany homo dla Nki i A grupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Bardziej chodziło mi o to by ktoś powiedział co można zrobić w silniku A-grupowym A czemu pytasz? Jeździsz w imprezach, które wymagają homologowanych przeróbek? Wiele rzeczy można zrobić, część już napisałeś wcześniej. To co mi przychodzi do głowy i wynika z jakiś skanów które mam na kompie to: - rozwiert bloku pod tłoki z 1.2 w celu uzyskania pojemności 1145,07 - obrobiona głowica z 1.2 75KM na dużych zaworach (max 32,4 ssący, 27,8 wydechowy) + listwa wtryskowa + komp z 1.2 - rajdowy wałek rozrządu (prawdopodobnie o dowolnych parametrach, ale tego nie jestem pewny). - dwie przepustnice 2x38mm (przynajmniej homologacja dla 1.1spi A-5593VK mówi o dwóch, prawdopodobnie 4P są opcją w 1.1mpi, albo w jakiejś innej homologacji o której nie wiem, KIT CARy miały 4P, ale jaka homologacja dotyczy KIT CARów to nie wiem) - rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 (zgodny z homologacją musi posiadać łączenie w połowie tak jak np seryjny 4-2-1 z punto 75KM). - odchudzone koło zamachowe na 4kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Wiele osób pyta mnie teraz o homologacje. http://sendfile.es/pokaz/754574---99id.html Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.