Mariusss Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Mam problem z odpaleniem SC.Ale może od początku pacjent SC 1.1 MPIZrobiony przeszczep na 1,2 8v 75KMWymieniony rozrząd i ustawiony na znaki, punkty, (sprawdzone ustawienie krzywek)Po włożeniu silnika do komory i podłączeniu wszystkiego, silnik kręci ale nie chce odpalić. Po wlaniu niewielkiej ilości paliwa w kolektor dolotowy odpala bez problemu, ale tylko na chwilę.Komp na dwie wtyczki IAW 49F.D1Podzielona wtyczka na MAP/IATSC z klimatyzacją.Teraz co zrobiłem:- kupiłem nowy wkład pompy paliwa 3 bar.- nowy CPW,- podmieniałem cewki,- podmieniałem przewody WN,- podmieniałem wtryski (na pomarańczowe z 1,2)Nie jest podłączony czujnik spalania stukowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu.Iskra jest, wtryski pylą, silnik ma masę,Z kompem łącze się bez problemu i widzi tylko błąd czujnika spalania stukowego.Co mogłem zepsuć albo czego nie zrobiłem?Jeszcze może uda mi się podłączyć kompa pod inne SC też na dwie wtyczki. Żeby wykluczyć problem z kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Gorne kolo rozrzadu musi byc do czujnika i sam czujnik walka rozrzadu tez musi byc wpiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Mi się coś wydaje, że 49F chyba nie potrzebuje czujnika wałka. Ale pytanie inne - miałeś tam wcześniej 4AF od 1.1 MPI i tak sobie wpiąłeś 49F? Jesteś pewien, że wszystkie piny są tak samo na grzebieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Gorne kolo rozrzadu musi byc do czujnika i sam czujnik walka rozrzadu tez musi byc wpiety. Mi się coś wydaje, że 49F chyba nie potrzebuje czujnika wałka. Ale pytanie inne - miałeś tam wcześniej 4AF od 1.1 MPI i tak sobie wpiąłeś 49F? Jesteś pewien, że wszystkie piny są tak samo na grzebieniu? Chyba nie musi być górnego czujnika koła rozrządu. Ale zawsze mogę to sprawdzić. Dokładnie tak, miałem 4AF od 1.1 MPI i wpiąłem 49F. Rozmawiałem z osobą która ma taki sam zestaw i nic nie zmieniała w konfiguracji wtyczki. Ale niestety nie mam schematu do 49F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Mi się coś wydaje, że 49F chyba nie potrzebuje czujnika wałka. Ale pytanie inne - miałeś tam wcześniej 4AF od 1.1 MPI i tak sobie wpiąłeś 49F? Jesteś pewien, że wszystkie piny są tak samo na grzebieniu? ja jeżdżę na takim zestawie, czy WSZYSTKIE piny są tak samo nie wiem, ale te, wymagane do prawidłowej obsługi silnika i osprzętu są identyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miodzik cc Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Miałem ten sam problem przy padniętym Map sensorze silnik zapalał i po chwili gasł, odepnij mu wtyczkę na próbę. Najlepsze że u mnie po założeniu nowego czujnika komputer widzi stałą wartość niezależnie od obr. i silnik żre ok 14l/100 bo czujnik podaje że ma duże obciążenie a gdy go wypnę komp widzi zmienne parametry (prawidłowe!) i silnik chodzi prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 u mnie w dwóch sejach były/są dokładnie takie same przeróbki i wszystko chodzi jak ta lala. W jednym seju czujnik spalania stukowego był wpięty (z racji bloku 1.2 60) w drugim nie. Czujnika położ. wałka nie mam wpiętego tu i tu. Wszystko działa, więc piny są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Miałem ten sam problem przy padniętym Map sensorze silnik zapalał i po chwili gasł, odepnij mu wtyczkę na próbę. Najlepsze że u mnie po założeniu nowego czujnika komputer widzi stałą wartość niezależnie od obr. i silnik żre ok 14l/100 bo czujnik podaje że ma duże obciążenie a gdy go wypnę komp widzi zmienne parametry (prawidłowe!) i silnik chodzi prawidłowo Faktycznie pomogło. Tylko odpiąłem Map i odpalił bez problemu. Ale po podłączeniu drugiego Map efekt z problemem odpalenia powrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miodzik cc Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Też sprawdzałem na kilku używanych i miałem to samo a na nowym tak jak już pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.