Skocz do zawartości
akapap

Jakie teraz się kupuje wahacze do jtd stilo.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

jak w temacie: jakie wahacz (prawy). Czy trzeba iść od razu w oryginał/trw? Po necie widzę firmy, fast, nty, maxgear itp. Coś z tym tańszych da się wybrać?

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@@akapap najpierw pilnuj rocznika bo rozny rozmiar dziurki...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja zdzieram drugi komplet fastów :) Wytrzymują przy grzecznej jeździe 2 lata. Płaciłem w ubiegłym tygodniu za jeden wahacz fast 155 złotych. Moim skromnym zdaniem do 13-letniego auta to nie ma co szaleć z oryginałami :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

moje GH . Sworzen juz ma 50tysi i zero luzow ( gumniaki 215/45/17) jedyne co zrobilem to wymienilem tylne tuleje gumowe na "febi" i auto znow dobrze jedzie...nastepny zestaw to kolejny taki myk ...gh+febi...

Co do tulei to bym sie nie martwil, zawsze idzie rozwiertac na 14mm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

jak w temacie: jakie wahacz (prawy). Czy trzeba iść od razu w oryginał/trw? Po necie widzę firmy, fast, nty, maxgear itp. Coś z tym tańszych da się wybrać?

 

Pozdrawiam!

albo sie kupuje   blaszane wahacze z bravo2 , i masz wymienne sworznie , ja sobie tak zrobiłem , tylko przednia tuleje się wymienia z 12 na 14

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z blaszakami od bravo dobra opcja, ale trzeba się troszkę pobawić.

 

Ja wsadziłem komplet TRW, przejeździłem na nim ponad 100 000km, chyba 113 czy coś takiego nie pamiętam dokładnie, po tym przebiegu był delikatny luz na prawym sworzniu, cała reszta bez najmniejszego luzu. Jako że leciałem wtedy do NL wstawiłem nowy komplet TRW i mam nadzieję że znów będzie spokój na co najmniej kolejne 100 000 ;) Płaciłem 255zl za sztukę. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie padł mi ten zestaw co w poście wyżej pisałem - 98 000 km zrobiłem, luzu dostał lewy sworzeń i jest to ewidentnie wina niedokręconego koła, dość długo się telepałem, myślałem że coś z felgą jest nie tak... jak już zaczęło napie*** to sprawdziłem koło no i klops... wszystkie 4 śruby luźno. W związku z powyższym mogę śmiało powiedzieć i to kolejny raz że TRW wytrzymuje ponad 100 000km, a dodam że mam ciężką nogę a i z omijaniem dziur bywa różnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz od okolo 10mcy uzytkowuje blaszaki z bravo . i powiem ze jezeli padnie sworzen to koszty nie beda az tak duze jak wymiana żeliwnych trw. Okazjonalnie kupilem na szrocie w bb za 50zl. Sworznie z likwidacji motosklepu po 20zl za szt. Tylne tuleje febi po 25zl z olx. Calosc na 2/strony 140zl. Spokoj bezCenny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał:

Ja teraz od okolo 10mcy uzytkowuje blaszaki z bravo . i powiem ze jezeli padnie swozen to koszty nie beda az tak duze jak wymiana żeliwnych trw. Okazjonalnie kupilem na szrocie w bb za 50zl. Swoznie z likwidacji motosklepu po 20zl za szt. Tylne tuleje febi po 25zl z olx. Calosc na 2/strony 140zl. Spokoj bezCenny

  Mistrzu popraw swoŻnie na swoRZnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, irekw napisał:

  Mistrzu popraw swoŻnie na swoRZnie.

hihi nie zwracam uwagi na orty kiedy pisze na smartfonie ktory i tak pisze jak sobie chce :P . ok dla mniejszego rażenia oczu poprawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja na dniach wymieniam tuleje tylne wahaczy. Kupiłem Febi po 25 zł. Czego się można spodziewać podczas wymiany? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tzn?sam wymieniasz czy oddajesz do ?mechanika? Ja wymieniałem sam. Nasadki 20 i 19 trochę ambicji i wychodzą. 

 

Osobiście zrobiłem prase podobna do tej z yt

 

 

 

Gładko poszło. Założyłem blaszaki z bravo II. 

Tuleje febi są ok. Auto nie pływa. Ale nast razem spróbuję na sztywno poliuretany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.