angrius Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Zastanawiam się nad zakupem Stilo 5d hatchback. Który silnik bedzie najmniej problematyczny? W grę wchodzą 1.2, 1.4, 1.6. Czy 1.2 nie będzie za slaby? Autem bedzie jezdzic zona tylko po miescie (praca,przedszkole,sklepy). Z kolei o 1.6 czytałem ze paliwozerny i lubi sie popsuć osprzęt... Zaś 1.4 jest bardzo malo na rynku. Acha... Auto ma być z gazem lub do zagazowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Zdecydowanie 1,4 potem ewentualnie 1,2 następnie 1,6 potem 1,8 i 2,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Mam 1.2 i na razie nie narzekam. W mieście i tak nawet nie wykorzystasz tych 80 km a na trasie co prawda bez szaleństw ale daje radę. Pomocna skrzynia 6-cio biegowa. Na pewno na plus spalanie. Chociaż pewnie jak to kobieta ma jeździć to będzie większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Mam 1.2 w Albeii, chyba jeszcze cięższe auto a silniczego do miasta w sam raz, do tego wyjątkowo udany i bez awaryjny, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Zależy w jaki rocznik celujesz. Jeśli w 2003-2004, to rzeczywiście możesz trafić na wszystkie te silniki. Jeśli młodszy to 1.2 już nie będzie, jak starszy nie będzie 1.4 A w przypadku 1.6 to po 2005 roku będzie to już nie fiatowski 103 KM tylko oplowski 105 KM. Ale tak czy siak, myślę, że 1.2 i 1.4 do zwykłego turlania się po mieście starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d007 Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Miałam kiedyś Bravo z silnikiem 1,2. Bardzo udana konstrukcja, mało awaryjna, niewysilony a dosyć żwawy jak na tą pojemność. Nie miałem z tym silnikiem problemów i mało palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 1.2/1.4 lub 2.4 resztę z benzyn odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 A w przypadku 1.6 to po 2005 roku będzie to już nie fiatowski 103 KM tylko oplowski 105 KM.W tym miejscu należy nadmienić, ze 1.6 by GM pali i ma takie same osiągi jak 1.4 by Fiat.Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 lub 2.4 resztę z benzyn odpuść. w 2.4 lubiły się czasem panewki obrócić. Do tego awaryjny selespeed. 1.2 i 1.4 najlepsze motory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 w 2.4 lubiły się czasem panewki obrócić. Do tego awaryjny selespeed. 1.2 i 1.4 najlepsze motory. Jak dbasz tak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.