Jump to content

[Focus II] Programowanie pilota


Recommended Posts

Jest sobie focus II.

Pilot CZ zaczął słabo działać, później przestał.

Do wymiany bateryjka CR2032.

 

Po wymianie procedura programowania:

- 4x 0-II na zapłonie

- jest piiiiik

- wciskam jakikolwiek przycisk na pilocie i.... nic się nie dzieje (a powinno być piiil).

 

Na wszelki wypadek dogiąłem styki i wymieniłem baterię jeszcze raz.

 

Jakieś pomysły co może być nie tak?

Chciałem wyciągnąć bezpiecznik 55 od CZ  ale w tym miejscu nie ma bezpiecznika :|

 

 

Jakieś pomysły?

Zastanawiam się czy to padł pilot czy coś w acue - niestety pilota mam tylko jednego...

Link to post
Share on other sites

Nigdy w FF2 po wymianie baterii nie programowałem kluczyka.. Chyba że masz osobnego pilota od alarmu Cobra to wtedy sam pilot od alarmu trzeba zaprogramować.

Link to post
Share on other sites

Nigdy w FF2 po wymianie baterii nie programowałem kluczyka.. Chyba że masz osobnego pilota od alarmu Cobra to wtedy sam pilot od alarmu trzeba zaprogramować.

 

Ale taki opis jest nawet w instrukcji obsługi.

Nie mam jej teraz przed oczami ale z tego co pamiętam to jest napisane, że programowanie pilotów może być konieczne po wymianie baterii.

Tak czy siak - myślę, że nie obejdzie się bez znalezienia innego pilota do testów :/

 

Pamiętam, że swego czasu w mondeo miałem taki problem, ze raz na jakiś czas trzeba było wyciągnąc bezpiecznik CZ - po kilkunastu minutach takiego "resetu" samochód znowu zaczynał widzieć piloty - i tak cyklicznie co kilka miesięcy....

 

Zastanawiałem się czy w Focusie nie ma tego samego problemu...

Link to post
Share on other sites

Masz z instrukcji :

 

Dla Twojego pojazdu mona
 
zaprogramować maksymalnie osiem
 
kluczyków ze zdalnym sterowaniem
 
(łącznie z tymi, które były dostarczone z
 
pojazdem). Podczas procedury
 
programowania kluczyki muszą
 
pozostawać wewnątrz pojazdu. Zapnij
 
pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń i
 
zamknij wszystkie drzwi, aby sprzeczne
 
brzęczyki sygnalizacyjne nie
 
rozbrzmiewały podczas programowania.
 
1. Aby zaprogramować nowe kluczyki
 
ze zdalnym sterowaniem, obróć kluczyk
 
w stacyjce w połoenie II cztery razy w
 
ciągu sześciu sekund.
 
2. Ustaw kluczyk zapłonowy w
 
połoeniu 0. Sygnał akustyczny
 
potwierdzi moliwość zaprogramowania
 
nowych kluczyków ze zdalnym
 
sterowaniem w ciągu 10 sekund.
 
3. Naciśnij dowolny przycisk na nowym
 
kluczyku. Potwierdzeniem będzie sygnał
 
akustyczny. Powtórz ten ostatni krok ze
 
wszystkimi kluczykami ze zdalnym
 
sterowaniem, włącznie z oryginalnymi.
 
Nie wyjmuj kluczyka ze stacyjki podczas
 
naciskania przycisku na tym kluczyku.
 
4. Ponownie włącz zapłon (kluczyk w
 
połoeniu II) lub odczekaj 10 sekund nie
 
programując kolejnego kluczyka, aby
 
wyjść z trybu programowania kluczyków.
 
Do zdalnego otwierania i zamykania
 
pojazdu moesz teraz uyć tylko
 
kluczyków, które właśnie
 
zaprogramowałeś.
Link to post
Share on other sites

@@Qulek

 

Dokładnie tak robię.

Sęk w tym, że po tym pierwszym etapie jest sygnał (że wchodzi w tryb programowania), a później już nic.

Naciskam przycisk na pilocie i nie ma żadnej reakcji.

Link to post
Share on other sites

To ja nie wiem.. może pilot przy okazji się spsuł.. Szczerze to nigdy nie miałem takiego problemu po wymianie baterii w pilocie w FF2 czy FF1..

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ztcp kluczyk musi być w położeniu II a nie 0 aby sie zaprogramował, czyli ten czwarty raz nie cofasz kluczyka tylko zostawiasz na zapłonie - może tak pójdzie?

 

Zobacz jeszcze czy na samej płytce nie masz wytartej dziury w miejscu gdzie ktoś mógł wepchnąć śrubokręt celem rozłożenia pilota na pół

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ztcp kluczyk musi być w położeniu II a nie 0 aby sie zaprogramował, czyli ten czwarty raz nie cofasz kluczyka tylko zostawiasz na zapłonie - może tak pójdzie?

 

Zobacz jeszcze czy na samej płytce nie masz wytartej dziury w miejscu gdzie ktoś mógł wepchnąć śrubokręt celem rozłożenia pilota na pół

 

Programowanie przetestowałem we wszystkich pozycjach - nic.

Uszkodzenia mechanicznego nie widać, ale zastanawiam się nad sprawdzeniem elektroniki....

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.