deltabox Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Jak ją sprawdzić na krótko, żeby ją nie wyciągać, które z tych kabelków są od zasilania pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Te dwa najgrubsze to pompa. Ale sprawdź wyłącznik uderzeniowy, może zadziałał i pompa nie dostaje masy która przechodzi przez ten wyłącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Te dwa najgrubsze to pompa. Ale sprawdź wyłącznik uderzeniowy, może zadziałał i pompa nie dostaje masy która przechodzi przez ten wyłącznik. Jak podłączyłem pompę na krótko to auto pali, więc zmierzyłem napięcia na tych kabelkach, na włączonym zapłonie przez 2 sekundy 8V, na kręceniu silnikiem 6V, pompa nie rusza przy tych napięciach, gdzie szukać przyczyny? Wyłącznik uderzeniowy wciśnięty. Edit: Opanowane, nie było styku w złączce pod kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.