miszaa Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 witam grupowiczów może ktoś mi będzie w stanie pomóc ? W listopadzie miałem już problemy a autem: :- silnik musiał się bardzo mocno nagrzać, żeby jechał na lpg, - w przeciwnym przypadku po dodaniu gazu silnik dławił się... i gasł... Filtry lpg fazy ciekłej i lotnej były wymienione. Ja skojarzyłem to z zatankowaniem złego lpg na Carrefourze (Factory), ponieważ jeszcze 2 tygodnie wcześniej Nubirka żwawo śmigała na lpg z Orlenu (trasa 2 x 300km).================= Obecnie jest źle - nawet bardzo mocno rozgrzanie silnika nie pomaga..: - na wolnych obrotach pracuje w miarę ok., - jazda z bardzo małym wciśnięciem pedału przyśpieszenia (b. małe obciążenie) - toczy się... - jazda pod większym obciążeniem - w trakcie jazdy po naciśnięciu pedału przyśpieszenia dławi się i szarpie... - po mocnym wciśnięciu pedału przyśpieszenia - pojedzie, ale po puszczeniu dławi się... - po przełączeniu z lpg na benzynę na wolnych obrotach - obroty falują (czy = zalewa lpg?) i po chwili (~5 falowań obrotów) stabilizują się. Ogólnie nie da się jeździć na lpg... ================= Pytania:co może być przyczyną? - reduktor/parownik (z 2003r.)? - silnik krokowy? Jak do tego tematu podejść, tj. od czego zacząć, żeby nie wtopić sporej kasy? (w aucie gnije mi już 1 próg, a chciałbym, żeby jeszcze Nubira wytrzymała z 2-3 lata...)w lipcu 2015 wymieniłem: świece NGK 23 + kable wysokiego napięcia NGK. Przejechałem max 5 000km Czy wymieniać/czyścić jeszcze silniczek krokowy? Czy przyczyną może być reduktor/parownik (sparciała membrana)? Instalacja to fabryczny kit OMVL Dream (bez żadnej literki) z 2003r. Pozdrawiam miszaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Ja bym obstawiał reduktor i a dokładniej sztywne membrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miszaa Napisano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Przed chwilą jechałem na benzynie - po depnięciu w pedał zachowuje się mułowato... już sam nie wiem.... Cewka zapłonowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YogiCK Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Zresetuj nastawy ECU silnika i przejedź się kilkanaście kilometrów na samej benzynie, bez włączania LPG. Plus sprawdź stan sondy lambda i czy nie masz popękanego dolotu powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.