Skocz do zawartości

z cyklu co kupic po raz milionowy


arogal01

Rekomendowane odpowiedzi

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

 

Bralbym Astre 1,6 200KM :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z automatów tylko diesel albo 1.4 150 KM.

Swoją drogą też sobie ostrze zęby na 1.6 200 KM. Szkoda, że 2.0 już nie ma :(

 

Ktoś sprawdzał, czy to bezpośredni wtrysk? Zapewne tak, ale potwierdzić nie zaszkodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@, jak możesz, to napisz proszę ile % rabatu udało Co uzyskać na oba modele?

Astra na pewno lepiej wychodzi pod względem kosztów. Nie jeździłem jeszcze nowa Astra, wiec się nie wypowiadam.

Pokazywałeś żonie Sportsvana?

7% golf przy ich finansowaniu, prawie za darmochę, normalnie chyba 10%, na astre 6-8 w zależności od finansowania. Sportsvana rozważam, choć przed paskiem miała tourana wiec nie wiem czy będzie chciała, musimy to zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

 

 

gdybyś chciał coś z Toyoty lub Lexusa to zapraszam na priv.

Mamy też fajną ofertę na wynajem długoterminowy z serwisem, ubezpieczeniem, itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka GT jest 205 koni w automacie. Ale przekroczy budżet :chipsy:

A jak może być słabszy silnik - to 1.2 130koni tez można z EDC połączyć. 

 

Autko pewnie kobiecie spodoba - chyba najładniejszy kompakt teraz.

 

nie chce juz "sportowego" auta, komfort przedewszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

 

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

 

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w automacie chyba nie ma 200KM

@, jak Ci się spisuje golf?

@, właśnie miałem Ci napisać, żebyś zobaczył SV. Świetny samochód. Dzisiaj oglądałem nowego Tiguana. Pozamiatał całą konkurencję w segmencie. Na żywo wygląda sto razy lepiej niż na zdjęciach. SV przy nowym Tiguanie również słabo wygląda.

Wszedłem do Hyundaia zobaczyć Tucsona. O ile z zewnątrz wygląda bardzo ładnie o tyle wnętrze niezła kaszana. Jakość tego auta nie jest nawet na poziomie poprzedniego Tiguana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@, jak Ci się spisuje golf?

 

jestem bardzo zadowolony z wyboru. Na liczniku 28kkm, teraz jakoś stuknie mu 3 lata. Nic nie stuka, nic nie puka, nie trzeszczy itp.

O ile w poprzednim samochodzie widziałem kilka denerwujących minusów (fiat bravo) to w golfie za bardzo nie mam się do czego przyczepić. średnie spalanie oscyluje w granicach 6,5l. 

DSG jeszcze się nie zepsuło, 140KM daje rade do normalnej jazdy a i na autostradzie nie ma się czego wstydzić. Ergonomia wnętrza się sprawdza. Z wyglądu dalej mi się podoba wiec jest okej ;)

Na tą chwile, gdybym miał  kupić nowy samochód w tym segmencie w granicach stówy to wybrałbym jeszcze raz golfa ale GTI + DSG (manuala już nigdy nie kupie a mocy nigdy za wiele) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty nawet 10 kkm nie robisz na rok? Auto jeszcze się jakoś odpycha od tego stania?;)

Golf to golf i tyle w temacie, chociaż nowa Astra hl jest całkiem spoko.

Teraz wchodzi nowe 1.5 tsi i ma jeszcze mniej palić niż 1.4.

Fiat Bravo nie miał zbyt wielu argumentów w porównaniu do Mk 6, więc nie dziwię się, że jesteś z mk7 zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

Miałem ten sam dylemat, ale co mnie zastanawia to jeśli rozważasz miejsce dla dzieci z tyłu i odległość od kanapy do przednich foteli to astra jest mega ciasna. SV bije ją o dwie klasy.

Shamu by TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

500X ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.