Jump to content
arogal01

z cyklu co kupic po raz milionowy

Recommended Posts

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

 

Bralbym Astre 1,6 200KM :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bralbym Astre 1,6 200KM :ok:

Ja też w tej chwili to bardzo dobra relacja value for money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z automatów tylko diesel albo 1.4 150 KM.

Swoją drogą też sobie ostrze zęby na 1.6 200 KM. Szkoda, że 2.0 już nie ma :(

 

Ktoś sprawdzał, czy to bezpośredni wtrysk? Zapewne tak, ale potwierdzić nie zaszkodzi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@, jak możesz, to napisz proszę ile % rabatu udało Co uzyskać na oba modele?

Astra na pewno lepiej wychodzi pod względem kosztów. Nie jeździłem jeszcze nowa Astra, wiec się nie wypowiadam.

Pokazywałeś żonie Sportsvana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w automacie chyba nie ma 200KM

 

Dokładnie, silnik 200km nie ma automatu. A też trochę na nią spoglądałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@, jak możesz, to napisz proszę ile % rabatu udało Co uzyskać na oba modele?

Astra na pewno lepiej wychodzi pod względem kosztów. Nie jeździłem jeszcze nowa Astra, wiec się nie wypowiadam.

Pokazywałeś żonie Sportsvana?

7% golf przy ich finansowaniu, prawie za darmochę, normalnie chyba 10%, na astre 6-8 w zależności od finansowania. Sportsvana rozważam, choć przed paskiem miała tourana wiec nie wiem czy będzie chciała, musimy to zobaczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Nowy ceed jej nie leży?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meganka GT jest 205 koni w automacie. Ale przekroczy budżet :chipsy:

A jak może być słabszy silnik - to 1.2 130koni tez można z EDC połączyć. 

 

Autko pewnie kobiecie spodoba - chyba najładniejszy kompakt teraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Nowy ceed jej nie leży?

 

 

Nie jestem w stanie znalezc zadnego argumentu, ktory by dzialal na korzysc tego auta w porownaniu z konkurencja...

Chyba najbardziej bezplciowy kompakt na rynku ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro'ceed GT całkiem fajny jest

 

To ma duzo gorsze osiagi niz seryjna Astra 1.6 200KM, a kosztuje sporo wiecej :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako ze za 5msc konczy sie leasing RS'a pora pomyslec o nowym aucie, ma to byc wariant raczej ekonomiczny (co oznacza auto dla zony a ja przejmuje paska, bo nie stac mnie na autko za 150k+ w tym momencie).

 

Z pomyslow najbardziej typowych mysle o kupnie kompakta, wymaganie minimalne automat, wszystko inne to plan drugi, ale dla mnie auto musi w miare przyzwoicie wygladac. Elementem waznym dla mnie jest finansowanie, ktore musi byc korzystne w wariancie 10% wplata, 36msc, 50% wykup. Aktualnie na tapecie dwa auta, wiec pytanie jak sie maja do siebie i moze o czyms nie pomyslalem.

 

Golf VII Highline - cena po rabacie jakies 95k

Asta V Elite - cena po rabacie jakies 85k

 

Cos jeszcze jest na rynku w podobnych pieniadzach i majace "firmowy" dobry leasing. Auto moze byc tez kompaktem na sterydach czyli pseudo suvem, pod warunkiem spelnienia kryteriow powyzej.

 

 

gdybyś chciał coś z Toyoty lub Lexusa to zapraszam na priv.

Mamy też fajną ofertę na wynajem długoterminowy z serwisem, ubezpieczeniem, itp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ma duzo gorsze osiagi niz seryjna Astra 1.6 200KM, a kosztuje sporo wiecej :hehe:

 

Możliwe - ja mówiłem tylko o wyglądzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meganka GT jest 205 koni w automacie. Ale przekroczy budżet :chipsy:

A jak może być słabszy silnik - to 1.2 130koni tez można z EDC połączyć. 

 

Autko pewnie kobiecie spodoba - chyba najładniejszy kompakt teraz.

 

nie chce juz "sportowego" auta, komfort przedewszystkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

 

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

 

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze Seat Ateca

Share this post


Link to post
Share on other sites

w automacie chyba nie ma 200KM

@, jak Ci się spisuje golf?

@, właśnie miałem Ci napisać, żebyś zobaczył SV. Świetny samochód. Dzisiaj oglądałem nowego Tiguana. Pozamiatał całą konkurencję w segmencie. Na żywo wygląda sto razy lepiej niż na zdjęciach. SV przy nowym Tiguanie również słabo wygląda.

Wszedłem do Hyundaia zobaczyć Tucsona. O ile z zewnątrz wygląda bardzo ładnie o tyle wnętrze niezła kaszana. Jakość tego auta nie jest nawet na poziomie poprzedniego Tiguana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@, jak Ci się spisuje golf?

 

jestem bardzo zadowolony z wyboru. Na liczniku 28kkm, teraz jakoś stuknie mu 3 lata. Nic nie stuka, nic nie puka, nie trzeszczy itp.

O ile w poprzednim samochodzie widziałem kilka denerwujących minusów (fiat bravo) to w golfie za bardzo nie mam się do czego przyczepić. średnie spalanie oscyluje w granicach 6,5l. 

DSG jeszcze się nie zepsuło, 140KM daje rade do normalnej jazdy a i na autostradzie nie ma się czego wstydzić. Ergonomia wnętrza się sprawdza. Z wyglądu dalej mi się podoba wiec jest okej ;)

Na tą chwile, gdybym miał  kupić nowy samochód w tym segmencie w granicach stówy to wybrałbym jeszcze raz golfa ale GTI + DSG (manuala już nigdy nie kupie a mocy nigdy za wiele) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ty nawet 10 kkm nie robisz na rok? Auto jeszcze się jakoś odpycha od tego stania?;)

Golf to golf i tyle w temacie, chociaż nowa Astra hl jest całkiem spoko.

Teraz wchodzi nowe 1.5 tsi i ma jeszcze mniej palić niż 1.4.

Fiat Bravo nie miał zbyt wielu argumentów w porównaniu do Mk 6, więc nie dziwię się, że jesteś z mk7 zadowolony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

Miałem ten sam dylemat, ale co mnie zastanawia to jeśli rozważasz miejsce dla dzieci z tyłu i odległość od kanapy do przednich foteli to astra jest mega ciasna. SV bije ją o dwie klasy.

Shamu by TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dzis obejrzalem sobie na spokojnie golfa sportsvana i zdecydowanie zdyskwalifikował zwykłego golfa, miejsca z tylu znacznie wiecej i dzieciaki nie beda kopac w fotele przednie siedząc w fotelikach (choc znajac te potwory dadza rade, bo i w pasku potrafia kopnac). Siedzi sie wyzej, lepiej sie wchodzi, mysle ze zonie sie nada do jezdzenia po miejscie. Obejrzalem tez nowego tourana (rok temu sprzedalismy poprzedniego), ale chyba za duzy na drugie auto, po drugie ze wzgledu na budowe foteli bedzie gloscniejszy, na dzien dzisiejszy nie widze konkurencji, choc szczerze w astrze z tylu jest podobna ilosc miejsca (napewno wiecej niz w zwyklym golfie).

Obejrzalem kilka aut i na dzien dzisiejszy wybor bedzie miedzy SV a Astra, nie najgorszy jest quashqai ale bardzo slabe maja finansowanie w nissanie, w renault odrzuca obsluga, a jedynym autem ktore moglbym rozwazyc do kajdar, ktory wypada gorzej od nissana (cena i wyposazeniem).

Macie jeszcze jakies pomysly co warto obejrzec ?

500X ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.