multiheniek Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Witam! Z tego co ustaliłem są to nieomal "bliźniacze" silniki. Różnice (zauważalne) to rozrząd z wariatorami i bez napinaczy krótkich pasków (łączących wałki rozrządu) w Rover-ze i brak wariatorów ale obecność napinaczy w Kia Te mniej istotne jak kształt kolektorów itp. są w tej chwili nieistotne. Silnik Carnivala ma 150 KM a Rovera ponad 170 KM. Co decyduje o tych różnicach? Czy tylko zastosowanie zmiennych faz rozrządu (wariatory) czy również inne sterowanie (mapa sterownika)? Czy ktoś zna odpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 sama obecnosc mechaniki zmiennych faz ktorymi nic nie steruje mocy nie zwiekszy Musi byc inny sterownik + kawalek wiazki do elementow sterujacych zmiennymi fazami. Moga byc tez inne mechaniczne roznice, chocby ksztalt krzywek, tloki i co za tym idzie stopien sprezania etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.