Zuraw Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Wszystko wskazuje na to, że w pokraku obróciło panewkę.... Po rozgrzaniu silnika, poniżej 1500rpm świeci kontrolka ciśnienia olejui słychać niepokojące stuki z silnika z metalicznymi ocieraniami. Nie sprawdząłem co prawda poziomu oleju, ale ten efekt u mnie kiedyś objawiał się nieco inaczej (kontrolka zaplała się na łukach). Powstał więc dylemat i konieczność zarazem - konieczność zmiany silnika na drugi i dylemat cy może nie założyć 1.2 16v? T-Jet z pwoodów finansowych niestety jest na obecnym etapnie nieosiągalny, więc nie wchodzi w rachubę. Jeśli polecilibyście 16v to od razu przypomnijcie co trzeba w elekryce porzeźbić i co oprócz samego silnika i wiązki do niego muszę mieć, żeby zadziałał? EDIT: Może ktoś ma na zbyciu 8v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 jak okazjonalnie bedzie 16v to zmieniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Wpakował bym słupek t-jeta a następnie z czasem go uturbił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Wpakował bym słupek t-jeta a następnie z czasem go uturbił +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Sejek ma na sprzedaż motor po remoncie O tutaj https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/422524-s-swap-12-8v/#entry6005767 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.