Skocz do zawartości

Dylemat - zmieniać silnik?


Zuraw

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko wskazuje na to, że w pokraku obróciło panewkę.... Po rozgrzaniu silnika, poniżej 1500rpm świeci kontrolka ciśnienia olejui słychać niepokojące stuki z silnika z metalicznymi ocieraniami. Nie sprawdząłem co prawda poziomu oleju, ale ten efekt u mnie kiedyś objawiał się nieco inaczej (kontrolka zaplała się na łukach). Powstał więc dylemat i konieczność zarazem - konieczność zmiany silnika na drugi i dylemat cy może nie założyć 1.2 16v? T-Jet z pwoodów finansowych niestety jest na obecnym etapnie nieosiągalny, więc nie wchodzi w rachubę.

Jeśli polecilibyście 16v to od razu przypomnijcie co trzeba w elekryce porzeźbić i co oprócz samego silnika i wiązki do niego muszę mieć, żeby zadziałał?

 

EDIT: Może ktoś ma na zbyciu 8v?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.