Skocz do zawartości

To jest mój drugi blog-wątek. Tym razem o Simsonie.


Cinek

Rekomendowane odpowiedzi

@Grzaniec co jest do qrfy nędzy z tym biiiip gaźnikiem?? Próbowałem go jeszcze dziś regulować. Jak minimalnie odegnę blaszkę przy pływaku za nisko - paliwo wylatuje bokiem, minimalnie w druga stronę - jest za sucho, zaraz mnie coś trafi! :ogien: 

Jak włączę ssanie to jakby zakasłuje, ale też zatrybić nie chce.

Mi już wszystko opada z szelestem... :pad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pływak nie jest dziurawy?

Zaworek zwrotny (ten, który domyka pływak) nie przycina się w pozycji zamknięty albo otwarty? 

Dysze nie są rozwiercone - widziałem takie przypadki ;]

Ciężko diagnozować nie macając :swinka::phi:

 

EDIT - gumka ssania domyka ssanie jak ma być zamknięte? Sprężyna ssania OK? Poszukaj schematu tego gaźnika i składaj powoli raz jeszcze - może coś zamieniłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pływak nie jest dziurawy?
Zaworek zwrotny (ten, który domyka pływak) nie przycina się w pozycji zamknięty albo otwarty? 
Dysze nie są rozwiercone - widziałem takie przypadki ;]
Ciężko diagnozować nie macając :swinka::phi:
 
EDIT - gumka ssania domyka ssanie jak ma być zamknięte? Sprężyna ssania OK? Poszukaj schematu tego gaźnika i składaj powoli raz jeszcze - może coś zamieniłeś...


Pływak jest nowy, zaworek igliczny również. Dysze drożne, ale mogę wymienić. Jak wrócę do domu będę dalej kombi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechał'nowy gaźnik. Uwielbiam takie zakupy. :)IMG_20170519_135842.jpg.174ed239950f3d78a46b0538db702698.jpg

 

 

 IMG_20170519_135820.jpg.0ff5101ad5b3c460c2e33759ddd45a44.jpgIMG_20170519_143119.jpg.938e075efa5a996b7dd05bc5118d9489.jpg

 

Po zmianie silnik daje się uruchomić z kopniaka, bez mordęgi. :oki: Uffff.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tomrad napisał:

Brawo Ty !!! :oki:

 

Brawo - nie - ja, bo ktoś nie z tego forum naprowadził mnie na trop by wymienić cały gaźnik na markowy. Z chińskim nie doszedłbym do ładu, i jak widać, nie doszedłem.

Jeszcze muszę ogarnąć jak uruchamiać ten sprzęt, w tym sensie, jak operować dźwigienką ssania by go nie zalewać za to odpalić sprawnie.

Potem jeszcze okrągłe 128 rzeczy do porobienia i Simsona nie będę się wstydził.

Ale w porównaniu do stanu w jakim go przywlokłem (cofnij się do początku wątku, są zdjęcia) postep jest naprawdę spory.

Mam świadomość że trwa to wiekami ale uwierz ciężko mi pogodzić gderanie żony, że marnuję czas, ogólnie pojętą rodzinę, rzeczy do porobienia przy domu, prace i....finanse. Bo ja nie zlecam, ja muszę robić samodzielnie i sam kupuję klamoty.

Wiem, że się tłumaczę ale samego mnie coś trafia gdy pomyślę, ile to wszystko trwa. Ale najwazniejsze że zapał nie mija i powolutku coś się dzieje.

 

BTW Mińsk w podkladzie, o ile jutro :zona: czegoś nie wymyśli, a jest niezwykle kreatywna pod tym względem ;] to wreszcie idzie w lakier... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, RussianRider napisał:

 

Przyjechał'nowy gaźnik

 

Swoją droga jak to mozliwe, ze po tylu latach od zaprzestania produkcji te gaźniki są nadal dostępne?

To faktycznie produkt oryginalny czy chińska kopia:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją droga jak to mozliwe, ze po tylu latach od zaprzestania produkcji te gaźniki są nadal dostępne?
To faktycznie produkt oryginalny czy chińska kopia:hmm:


Simsony produkowano dość długo, a do wyboru masz całą gamę części, od chińskich po niemieckie, wszystko współczesne wyroby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzaniec napisał:

 

lakierowałeś zbiornik bez demontażu kranika i filtra??? :hmm:8]

 

 

filtr i wężyk to kilka zł a i tak musze zmienić, no wielkie łał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 19.05.2017 o 23:19, volf6 napisał:

Swoją droga jak to mozliwe, ze po tylu latach od zaprzestania produkcji te gaźniki są nadal dostępne?

To faktycznie produkt oryginalny czy chińska kopia:hmm:

Wiem że odkopuje temat ale gwoli wyjaśnienia. Po upadku Simsona prawa do produkcji ori części wraz z dokumentacją przejęła firma MZA i to ona obecnie jest producentem tzw. niemieckich części do Simsona. Dlaczego"tzw"? Ponieważ myślę że z 3/4 produkcji to Tajwan. Są też dobre wieści: cylindry produkuje dla nich polski ALMOT.

Wspomniany tutaj16N1... to raczej kopia oryginału wg fabrycznej dokumentacji co nie znaczy że jest zły, ale raczej nie oryginalny BVF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2017 o 20:30, RussianRider napisał:

 

Jeszcze muszę ogarnąć jak uruchamiać ten sprzęt, w tym sensie, jak operować dźwigienką ssania by go nie zalewać za to odpalić sprawnie.

 

 

Procedura uruchamiania simsonka jest taka, że najpierw na zaciągniętym ssaniu i wyłączonym zapłonie kopiesz 3 razy, następnie zamykasz ssanie, włączasz zapłon, kopiesz raz i chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.