Skocz do zawartości

silniki vw 1,4 TSI 125 i 150KM


arogal01

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie warto.

Zupełnie inna charakterystyka pracy, 150 KM w praktyce zdecydowanie lepiej "ciągnie" i ogólnie przyjemniejsze wrażenia z jazdy.

Ten 125 KM jakiś taki mułowaty jest, może przez to, że zupełnie liniowo przyspiesza.

 

150 KM aktualnie bezawaryjny i chyba bez wad, 125 KM nie mam wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 KM aktualnie bezawaryjny i chyba bez wad, 125 KM nie mam wiedzy.

 

A moglbys cos napisac o tym silniku wiecej, bo akurat tez jestem ta konstrukcja zainteresowany a na VW nie wyznaje sie kompletnie. To jest turbo + kompresor, wtrysk bezposredni czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy ;) W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy ;) W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach

 

A 1.2 TSI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy ;) W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach

Co za bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy ;) W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach

 

Nie wszystkie ale wcześniejsze to sporo kibli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy ;) W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach

 

Przejeździłem 5 lat najstraszniejszym TSI ever - 160KM. To ten z kompresorem i turbo. Wymieniłem dwie cewki zapłonowe - awaryjny jak cholera. :lol:

 

 

 

mar00ha

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejeździłem 5 lat najstraszniejszym TSI ever - 160KM. To ten z kompresorem i turbo. Wymieniłem dwie cewki zapłonowe - awaryjny jak cholera. :lol:

 

 

 

mar00ha

 

Ale tu mowa o autach z reichu...

Nic Pan nie kumasz  ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu mowa o autach z reichu...

Nic Pan nie kumasz  ;]

 

E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki ;l

Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci

Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem

Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach ;)

itd. itp.

Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa) ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki ;l

Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci

Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem

Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach ;)

itd. itp.

Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa) ;]

 

Spoko, znam temat. "Nie wszystkie ale wcześniejsze to sporo kibli."

 

Aktualny 1.4 TSI 140-150 KM ma szansę pojeździć, 1.8 chyba też poprawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, znam temat. "Nie wszystkie ale wcześniejsze to sporo kibli."

 

Aktualny 1.4 TSI 140-150 KM ma szansę pojeździć, 1.8 chyba też poprawiony.

 

Właśnie ten 1.8 TSI: poprawiony? awaryjny dalej? (tutaj jest wersja bodajże 170 koni, na hamowniach zwykle "pokazuje" więcej - np. nieco ponad 180 czy nawet 191)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki ;l

Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci

Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem

Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach ;)

itd. itp.

Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa) ;]

Chcesz powiedzieć, że ktoś mając gwarancję kupuje u Ciebie tłoki?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.