raf1al Napisano 2 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2016 (edytowane) Witamproblem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy.dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak.i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam .nie mogę nigdzie w googlach znaleźć konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię ) może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C? lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia? na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem help Edytowane 2 Lipca 2016 przez raf1al Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lodow1980 Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Witam problem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy. dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak. i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam . nie mogę nigdzie w googlach znaleźć konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię ) może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C? lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia? na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem help Nie wiem czy już udało Ci się to naprawić, ja miałem podobny problem w corsie żony ( C z 2001 roku), ale u mnie woda lała się nie tędy gdzie wskazujesz (choć przez chwilę tak myślałem razem ze znajomym mechanikiem). U mnie lało się powyżej przez uszczelkę serwa do hamulca, które jest przykręcona do ściany grodziowej, tamtędy kapało w okolice tego przejścia przekładni kierowniczej i robił się basen po stronie kierowcy. Z tego co pamiętam (robiłem to półtora roku temu) serwo jest zamontowane na takiej płytce i ona dokręcona jest śrubami do ściany grodziowej. Puszczała uszczelka między tą płytką a ścianą grodziową. My rozmontowaliśmy podszybie i wycieraczki z silniczkiem i coś w środku ponad pedałami (ale nie pamiętam co, bo mechanik to robił) tak aby to odkręcić, wyczyścić i uszczelniliśmy to silikonem . Wymiana oryginalnej uszczelki wiązałaby się demontażem deski rozdzielczej, a tego nam się bardzo nie chciało robić. Efekt jest dobry, w autku od tego czasu sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 (edytowane) Nie wiem czy już udało Ci się to naprawić, ja miałem podobny problem w corsie żony ( C z 2001 roku), ale u mnie woda lała się nie tędy gdzie wskazujesz (choć przez chwilę tak myślałem razem ze znajomym mechanikiem). U mnie lało się powyżej przez uszczelkę serwa do hamulca, które jest przykręcona do ściany grodziowej, tamtędy kapało w okolice tego przejścia przekładni kierowniczej i robił się basen po stronie kierowcy. Z tego co pamiętam (robiłem to półtora roku temu) serwo jest zamontowane na takiej płytce i ona dokręcona jest śrubami do ściany grodziowej. Puszczała uszczelka między tą płytką a ścianą grodziową. My rozmontowaliśmy podszybie i wycieraczki z silniczkiem i coś w środku ponad pedałami (ale nie pamiętam co, bo mechanik to robił) tak aby to odkręcić, wyczyścić i uszczelniliśmy to silikonem . Wymiana oryginalnej uszczelki wiązałaby się demontażem deski rozdzielczej, a tego nam się bardzo nie chciało robić. Efekt jest dobry, w autku od tego czasu sucho. TAk udało mi sie . uszczelniłem ta puszkę z elektryka , jak piszesz ta śmieszną blachę co serwo jest przykręcane(wyjołem całe serwo i nie ukręciłem rurek ) do niej a całość do karoserii, kretyński patent ale cóż.... oraz tam przez maglownice tez się lało, bo tam tez jest ta śmieszna uszczelka oraz jakiś dodatkowy plastik wkręcany w karoserie. nowy filc i teraz jest sucho z przodu i nie paruje nie śmierdzi zostały tylne lampy bo miedzy nimi a karoseria tez musi byc uszczelka gąbkowa dałem nowe ale dalej cos tamtędy leci ehh Edytowane 19 Lipca 2016 przez raf1al Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 A ja chciałbym się dołączyć do tematu. Dziś sprzątając moją C zauważyłem pod gumowym dywanikiem mokrą wykładzinę. Jak sądzicie skąd tam się wzięła jeśli ostatnie dni nie padał u mnie deszcz. Wszystko stało się po stronie kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 Jak wyżej, tylko " z kiedyś" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Witam wszystkich, mam pytanie do Raf1al, jak wyjąć serwo nie uszkadzając przewodów. Wszystko porozkręcałem i jestem w kropce bo przewody są tak sztywne że nie mogę ani w górę ani w bok przesunąć pojemnika i pompki. Czy w takim razie trzeba odkręcić przewody, spuścić płyn hamulcowy co wiąże się później z odpowietrzaniem układu? bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Witam. Ponieważ raf1al już tu nie zagląda, pozwolę sobie odpowiedzieć. Jest tak jak piszesz. Trzeba rozłączyć rurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.