Skocz do zawartości

corsa C woda po stronie kierowcy


raf1al

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
problem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy.
dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak.
i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam .
nie mogę nigdzie w googlach znaleźć  konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię :) )
 
może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C?
 
lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia?
 
na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem :)
 
help :)

post-135900-0-03693800-1467462364_thumb.jpg

Edytowane przez raf1al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

problem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy.

dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak.

i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam .

nie mogę nigdzie w googlach znaleźć  konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię :) )

 

może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C?

 

lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia?

 

na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem :)

 

help :)

Nie wiem czy już udało Ci się to naprawić, ja miałem podobny problem w corsie żony ( C z 2001 roku), ale u mnie woda lała się nie tędy gdzie wskazujesz (choć przez chwilę tak myślałem razem ze znajomym mechanikiem). U mnie lało się powyżej przez uszczelkę serwa do hamulca, które jest przykręcona do ściany grodziowej,  tamtędy kapało w okolice tego przejścia przekładni kierowniczej i robił się basen po stronie kierowcy. Z tego co pamiętam (robiłem to półtora roku temu) serwo jest zamontowane na takiej płytce i ona dokręcona jest śrubami do ściany grodziowej. Puszczała uszczelka między tą płytką a ścianą grodziową. My rozmontowaliśmy podszybie i wycieraczki z silniczkiem i coś w środku ponad pedałami (ale nie pamiętam co, bo mechanik to robił) tak aby to odkręcić, wyczyścić i uszczelniliśmy to silikonem :). Wymiana oryginalnej  uszczelki wiązałaby się demontażem deski rozdzielczej, a tego nam się bardzo nie chciało robić. Efekt jest dobry, w autku od tego czasu sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy już udało Ci się to naprawić, ja miałem podobny problem w corsie żony ( C z 2001 roku), ale u mnie woda lała się nie tędy gdzie wskazujesz (choć przez chwilę tak myślałem razem ze znajomym mechanikiem). U mnie lało się powyżej przez uszczelkę serwa do hamulca, które jest przykręcona do ściany grodziowej,  tamtędy kapało w okolice tego przejścia przekładni kierowniczej i robił się basen po stronie kierowcy. Z tego co pamiętam (robiłem to półtora roku temu) serwo jest zamontowane na takiej płytce i ona dokręcona jest śrubami do ściany grodziowej. Puszczała uszczelka między tą płytką a ścianą grodziową. My rozmontowaliśmy podszybie i wycieraczki z silniczkiem i coś w środku ponad pedałami (ale nie pamiętam co, bo mechanik to robił) tak aby to odkręcić, wyczyścić i uszczelniliśmy to silikonem :). Wymiana oryginalnej  uszczelki wiązałaby się demontażem deski rozdzielczej, a tego nam się bardzo nie chciało robić. Efekt jest dobry, w autku od tego czasu sucho.

TAk udało mi sie . uszczelniłem ta puszkę z elektryka , jak piszesz ta śmieszną blachę co serwo jest przykręcane(wyjołem całe serwo i nie ukręciłem rurek :)) do niej a całość do karoserii, kretyński patent ale cóż.... :) oraz tam przez maglownice tez się lało,  bo tam tez jest ta śmieszna uszczelka oraz jakiś dodatkowy plastik wkręcany w karoserie.

nowy filc i

 

teraz jest sucho :) z przodu i nie paruje nie śmierdzi

 

zostały tylne lampy bo miedzy nimi a karoseria tez musi byc uszczelka gąbkowa dałem nowe ale dalej cos tamtędy leci ehh

Edytowane przez raf1al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja chciałbym się dołączyć do tematu. Dziś sprzątając moją C zauważyłem pod gumowym dywanikiem mokrą wykładzinę. Jak sądzicie skąd tam się wzięła jeśli ostatnie dni nie padał u mnie deszcz. Wszystko stało się po stronie kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam wszystkich, mam pytanie do Raf1al, jak wyjąć serwo nie uszkadzając przewodów. Wszystko porozkręcałem i jestem w kropce bo przewody są tak sztywne że nie mogę ani w górę ani w bok przesunąć pojemnika i pompki. Czy w takim razie trzeba odkręcić przewody, spuścić płyn hamulcowy co wiąże się później z odpowietrzaniem układu? bardzo proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.