bochumil Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Witam Jakie jest prawidłowe spalanie paliwa pokazywane przez soft w parametrze "Zużycie paliwa" podczas pracy na biegu jałowym? U mnie (zimny silnik) pokazuje od 0,54÷0,9L/h. Kiedy pokazuje 0,9 czuć, że silnik sobie lekko przebiera. EGR zaślepiony. Korekty w normie. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 @@bochumil klima ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 (edytowane) Klima, nadmuchy wyłączone, podobnie światła i radio. Może sprawdzić na rozgrzanym silniku? Zamówiłem dziś na alle podkładki/uszczelki pod zaślepki EGR, bo z tego co zauważyłem jest delikatny przedmuch spod zaślepki EGR. A i jeszcze jedno - nie wyłączyłem jeszcze EGR w sofcie, a ja mam Multijet'a i aktualnie aktywny błąd przepływu spalin odnotowany przez sterownik. Może to jest przyczyna? Edytowane 3 Lipca 2016 przez bochumil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 zmierz po osiagnieciu optymalnej temperatury, wyciagnij zaslepki spod egr i to samo dla zimnego i cieplego. Do MJTD to sie stosuje podkladki z otworami. Bez moda niewskazane jest zaslepienie calkowite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 (edytowane) Ja już zaślepkę z otworami przerabiałem. Zamiast szarpania pojawiła się spora turbodziura podczas przyspieszania w zakresie 1800 obr./min. Czyszczenie EGR'a nic nie dało. Dopiero całkowite zaślepienie sprawiło, że auto jedzie normalnie. Błąd się wyświetla, ale tryb awaryjny zdaje się nie został przez sterownik aktywowany - chociaż szczerze mówiąc nie wiem jak tryb awaryjny w silnikach JTD/MJTD przebiega... Edytowane 4 Lipca 2016 przez bochumil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Ja nie mialem trybu awaryjnego nawet jak calkowicie zaslepilem moje egr (1.9 16V 140km) tylko spalanie wzroslo mi do 0,5 - 0.7l / 100km dodam taki fakt ze gdy egr nie byl zaslepiony to spalanie srednie spadlo nawet do 4.2l /100km a teraz uzyskac wynik 4.9 jest cuezko, pomimo takiego samego trybu jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 tylko spalanie wzroslo mi do 0,5 - 0.7l / 100km W moim odczuciu wzrost spalania występuje tylko we wskazaniach komputera. Rzeczywiste chyba się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.