Morgan Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Od jakiegoś czasu mam problem z stilonem. Co jakiś czas włącza się mu tryb awaryjny po gwałtownym przyśpieszeniu. Kiedyś już pisałem o tym problemie na forum i rozwiązania jakieś tam były. Oddałem auto do autoryzowanego serwisu bosha i bardzo dobrych opiniach. Wymienili mi przepływkę, bo była uszkodzona oraz czujnik ciśnienia paliwa czy jakoś tak. Wszystko było ok, błąd się uspokoił na jakiś czas, ale znów się odzywał. Podjechałem do zaprzyjaźnionego mechanika na kompa i tam wszystkie błędy odnośnie egr-a. Zastanawiam się czy nie wyciągnąć dziada i go nie wyczyścić. Fakt jest taki, że jakieś 3 lata temu go zaślepiłem i nic się nie działo. Programowo nie został wycięty, ale wedle mechanika są tam jakieś wężyki jeszcze które mogły się porządnie zabrudzić, a wręcz zatkać i powodować błędy. Co Wy o tym sądzicie, może mieć rację? Jeśli tak to czego szukać? Może ktoś z Was ma jeszcze inne pomysły w związku z tymi dolegliwościami. Dodatkowo dodam, że po wyskoczeniu błędu i przejściu w tryb awaryjny, jak wyłączę auto to przez kilka minut nie mogę go odpalić. Jak odpali to tryb awaryjny znika i znów wszystko chodzi jak należy. Zastanawiam się czy czasem jakiś czujnik temperatury albo coś w tym stylu nie ma wpływu na problemy stilona. Czekam na Wasze pomysły, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Mam zaślepiony EGR i w ciągu 3 lat wyskoczył mi 2x jakiś błąd, który musiałem kasować. Nie wpływało to na jazdę. Zaślepiony EGR nie może wpływać na jazdę bo niby jak? Proponowałbym ci zlogować autko w trasie i zobaczyć czy coś z pomiarów nie wyjdzie. Co do problemów z odpaleniem to może CPW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 EGR nie wrzuci ci awaryjnego. OVB i jego zatkany filterek juz tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 czyli co OVB znów do wymiany czy czyszczenie wężyków do niego wchodzących? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 @@Morgan wyczysc wpierw. Zaworek sie poddaje a z drugiej strony tani tez nie jest. Tylko nie odpinaj wezykow ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 będę próbował go wyczyścić i zobaczymy co będzie. Ten który obecnie siedzi był wymieniony jakiś rok temu na nowy, no ale wiadomo złośliwość rzeczy martwych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 @@Morgan Faktycznie troche szybko. Ale lepszy zaworek za stowek dwie nizli dmuchawka ktorej broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 to fakt zastanawiam się jeszcze czy jakimiś wężyk się nie przetarł i nie powoduje jakiejś nieszczelności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Ja swojego ovb po czyszczeniu przesmarowałem jeszcze i od tamtej poty nie pojawiły mi się już błędy przeładowania. Dzięki zatkaniu egr-a pozbyłem się natomiast zasyfiania czujnika doładowania znajdującego się w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.