chojnik Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Nie cento, ale Fiat czyli prawie cento 1.4 8v, 2007. LPG sekwencja, wiec odpala na benzynie. Rano przy pierwszym odpaleniu sekundę, może dwie nie chodzi na wszystkie garnki. Potem zaskoczy i jest ok, chyba ze znowu się wystudzi. W czasie jazdy nie przerywa, i generalnie jest ok. Wskazania czujnika temp. wody sprawdzone, map sensor sprawdzony, świece prawie jak nowe, kable WN wymienione. Cewki nie ma na podmiane, ale czy gdyby to była cewka, to problem nie występował by cały czas ? Check engine - niet. Help. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Poruszaj fajkami i kablami przy cewkach u mnie tak było na gazie własnie i to pomogło bo chyba gdzies nie było styku i rano szczeglnie przy takiej deszczowej pogodzie nie równo chodził Pomogło i od miesiaca mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Zostały wymienione wczoraj przewody na nowe, więc zostały na nowo zapięte, brak styku/słaby styk moim zdaniem mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 sprawdz ktore garnki nie pala z rana i wtedy zamien cewki. Jezeli nie palic beda inne to winne cewki. Kiedy byly ustawiane zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Spawdziliśmy kompresje jest ok. Wymieniliśmy jednak świece bo jedna była mokra, dziś odpalił ok. Zobaczymy jak dalej. Jeszczę myśle o regulacji luzu zaworowego jeśli problem nadal będzie występował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 tylko to ma jedną cewkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2016 Problem chyba rozwiązany. Jednak wjechały nowe świece NGK i w ciągu 2 dni problem nie wystąpił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Żona zgłasza, że jednak nadal silnik rano kuleje. Jakoś mam wrażenie ,że to nie jest związane z temperaturą. Im dłużej auto stoi tym większa szansa ,że objaw wystąpi. Czy to możliwe, że paliwo się cofa lub coś w tym stylu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Żona zgłasza, że jednak nadal silnik rano kuleje. Jakoś mam wrażenie ,że to nie jest związane z temperaturą. Im dłużej auto stoi tym większa szansa ,że objaw wystąpi. Czy to możliwe, że paliwo się cofa lub coś w tym stylu ? Jeżeli masz podejrzenia co do cofającego się paliwa, zamontuj najprostrzy zawór zwrotny przed listwą wtryskową i obserwuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriank3 Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Ja mam podobny problem z 16v. Rano, na postoju jak jest zimny - przy odpalaniu wchodzi na 2k rpm i po 2 sekundach zaczyna sie dusić, pali nierówno, trzeba dać mu ewidentnie więcej gazu. Po nagrzaniu schodzi z obrotów i jest ok. W czasie jazdy również. Świece i przewody również wymienione na nowe - bez zmian. Tak czytam Twój problem i mam dzwine wrażenie, że odrobine podobnie to się objawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 Mój nie wchodzi na 2k obr. Po prostu kuleje i po chwili się stabilizuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 Mój nie wchodzi na 2k obr. Po prostu kuleje i po chwili się stabilizuje. stawiam na UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Też bym tak stawiał ( i miałem tak samo), woda dostaje się do cylindra przez noc i zanim ją wypluje to przebiera. Spróbuj na noc popuścić korek od płynu chłodniczego żeby ciśnienie uszło, powinno się poprawić troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 Nie wykluczam takiej możliwości, choć mój mechanik twierdzi że raczej nie UPG. Objaw nie występuje codziennie i regularnie... jeszcze trochę poobserwuję. Płynu nie ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Dobra, zmagam się z problemem dalej więc można dalej wymyślać co sprawdzić Wymienione: Świece, Kable WN Sprawdzone: katalizator, kompresja, map sensor, czujnik temp, przepustnica, wtryski, pompa paliwa - 4bary na wyjściu z pompy - dziś sprawdzimy na listwie, powstała teoria z uszkodzonym zaworem w ukladzie paliwowym... Sprawdzone znaczy wartości w normie/książkowe. Nie sprawdzone/nie wymienione: cewka (brak na podmiankę), ECU Cały czas w zanadrzu teoria o UPG, ale płynu nie ubywa, a cylindry i świece suche. Póki są inne możliwości (powoli się kończą...) nie zdejmujemy czapki. Upierdliwy problem, podmienisz czujnik i czekasz kilka godzin żeby znowu przetestować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Ciśnienie na listwie sprawdzone, jest ok i trzyma cały czas równo. Any idea ? Następnie spradzimy cewkę - ostatnie co zostało, ew. ECU - jak wygląda sprawa podmiany ECU ,a immo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Przed chwilą wymieniłem cewkę, zagadał od strzala, test drive ok, ale byl cieply. Zobaczymy rano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Podmiana cewki bez rezultatu. Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami i uszkodzone było ECU ? Tutaj: http://oferia.pl/usluga/item1415686-komputer-fiat-stilo-doblo-panda-1-6-16v-naprawa Naprawiają kompy i w objawach uszkodzenia zawiera się np: - silnik nie zapala lub ciężko zapala gdy jest zimny - nagrzany silnik odpala i pracuje normalnie - silnik zapala i po chwili gaśnie - auto nie pali na jednym lub więcej cylindrach ??? Co lepiej, naprawiać czy wymienić na inny ? Jak w kwestii programowania immo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Dziś pojawił się check engine - P0172, zbyt bogato. Ciekawe czy ma związek z głównym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Aaa zapomnialem napisac. Problem rozwiązało ASO POL-CAR Poznań. Nie wiem co było, ale wymienili akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.