Skocz do zawartości

Nowy Volkswagen czy stara Toyota - robie blad (chyba) - czyli kreatywna ksiegowosc dealerow ... kupic nie kupic ...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Aaaa, leb mnie boli - :facepalm:

 

A wiec mam to:

4 lata minely, dobilo dzis do 165k km

 

Teraz, problemow jak dotychczas Jeden - wymienione GPS/Radio/CD przy 130kkm na gwarancji.

 

Gwarancji zostalo mi 10k km/1rok -  czyli de facto 10 tygodni jazdy.... (uzywajac co dziennie).

 

Koszty - service 170k km - jakies $520

service 180k km - $320

service 190k km $320

Roczna rejestracja - $460

Obowiazkowe ubezpieczenie od kosztow leczenia: $507

Ubezpieczenie na cale auto - umowna wartosc - $37k - $726 z Allianz

 

Czyli jakies total $3k zeby pudlo na drodze utrzymac przez nastepny rok, pudlo ktore za 2.5 miesiaca bedize po gwarancji i sie starzeje ale ma charakter ... :hmm::oki:

 

Pewnie dojdze nowy komplet opon $1k ten ma 70k km, ale 2/3 zostalo, zawsze wymieniam wczesniej jak ok 1/3 na oponach zostaje.

 

Wiec powiedzmy ze $4k = 12,000 PLN zeby stare pudlo utrzymac przez nastepny rok. :hmm:

 

DSC_0905.jpg

 

 

Teraz starzeje sie, wiec pewnie jedno auto sportowe i taczki ... Taczki moga byc taczki, wiec pochodzilem dzis po paru dealerach i najlepsza cena vs wartosc to ... o dziwo 'Das Problem" :hehe:

 

Padlo na to

- wersja bieda dokladnie jak z pict .. 2.0l 180KM Diesel  :facepalm:

- 4 siedzenia ;] ,

- manualna AC,

- 8s ZF automatic,

- 4x4,

- cruise control,

- BT,

- 16' Alloy,

- auto swiatla,

- czujnik deszczu,

- kolor nie mam wyboru ... (moze - wole bialy)

Z reszta to auto z pict ...

 

cd4910242524965835113.jpg

 

cd5584247247340145320.jpg

 

cd5205772034908443310.jpg

 

cd5625199234640724224.jpg

 

cd5629383419623650815.jpg

 

cd4853885142959965054.jpg

 

I teraz mam pierwsza oferte od dealera

 

Amarok drive away  $35,990 (cena nowego Amarok, zeby na ulice postawic - ubezpieczenia, tablice, paliwo)

Less trade in           $24,990 (wycena mojego starego auto - przyjezdzam do dealera, odkrecaja moje tablice, auto zostaje)

----------------------------

Change over $11,000  (do zaplaty z mojego portfela zanim wyjade Amarok od dealera)

 

Czyli dostaje nowe auto za jakies 33,000 PLN  i mam teoretycznie (to Volkswagen i jego slynna obsluga klienta) :hehe: spokoj na nastepne 3 -4 lata - 100,000 km

 

Teraz 5 lat gwarancji - ale jesli beda jakies problemy przzewiduje walke :chipsy::facepalm: , i nie trzymalbym tego po wiecej niz 3 lata :hmm:
(zalozenie - czas pokaze).

 

Tworczosc dealera wyglada tak :hehe: :

 

Vehicle Price:          $40,990            (cena auta)

Window Tint: Free                            (folia na szyby 35% redukcji)

Carpet Mats: Free                            (dywaniki :hehe: )

Tank of fuel: Free                             (bak paliwa)

Discount:                 -$8,700             (znizka specjalnie dla Ozi :hehe: )

Dealer delivery:        $1,995             (transport do dealer-a i przygotowanie do sprzedazy + service '0')

Subtotal:                 $34,285             Total

Green slip:                $656.50          (Roczne obowiazkowe ubezpieczenie stanowe od kosztow leczenia)

State Stamp Duty:    $1,048             (Pierwsza rejestracja w stanie + rejestracja na rok )

------------------------------------

Total Drive Away:   $35,990            Total zeby na ulice wyjechac i do domciu

 

 

Czyli de facto wg dealera to dostalem 20% znizki :hehe:  - de facto jakies 10% IMVHO ...

 

Dolozylem akcesoria ... o niektorych luzno mowilismy dzis, o inne sie posprzeczamy jesli pojde i sie zdecyduje ....

 

ARB Bullbar + fitting $2,200  (bullbar)

VW towbar + fitting      $840  (hak na przyczepke)

Tinting 35% + install incl.       (przyciemniane szyby)

Tank of fuel incl.                    (bak paliwa)

Premium plates incl.              (premium stanowe tablice rejestracyjne - kolor, twitty czy cos innego)

 

Personalised-Plate-teaser.jpg

 

6d1c8d2475c72157d5ae115ff2199c86.jpg

 

 

Najlepiej mi sie podoba - tablice rejestracyjne za darmo :hehe: - zatrzymuje swoje, czyli sciagam ze starego auta i daje na nowe ... czyli sa moje, czyli dla mnie sa za darmo :hehe:  - ale w wycene wlozone :chipsy:

 

... ale wlasnie, czy nowy Volkswagen z 5 letnia gwarancja bedzie lepszy niz 4 letnia Toyota bez problemow po gwarancji ... . :hmm:  ????

 

 

 

Nie wiem ..... :facepalm:

 

Missus mowi, wypisac cheque na 10k i isc, ale jak zawsze sie prawie nie myli to teraz nie wiem  :(  .... 

 

Wiadomo ze auto trzeba bedzie wymienic, i kalkulacje powtorzyc za 2/3 roku, rok - tylko pytanie czy wartosc Toyota bedzie taka sama - tu odpowiedz nie jest taka pewna, bo wraz zamknieciem produkcji w przyszlym miesiacu FJ trzymaja mocno cene - roznica vs identyczne auta wiekowo/km jest +20% obecnie :hmm:

 

 

Opinie? Co AK radzi .. :hmm: :hmm: :chipsy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Toyota to dopiero ledwo dotarta.

A w następnych latach mniej na niej stracisz, niż na nowym aucie.

Kwestia kosztów serwisu - co trzeba będzie co jakiś czas wymienić, by dalej jeździć ... ale to i tak pewnie wyjdzie taniej, niż nowe auto.

Jakie są opinie o tym VW? Czy nowy częściej będzie w serwisie niż stara Toyota? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Amarok drive away $35,990 Less trade in $24,990 Change over $11,000

 

Sorry, ale nie kumam skąd cena 33tyś PLN i przypuszczam że mój brak wiedzy tkwi tutaj.

 

24990 to cena za Twoją Toyotę, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, leb mnie boli

Toyota to marka, która gwarantuje, że w ciągu gwarancji auto Ci się nie zepsuje. Inne marki gwarantują, że samochód naprawią ;-)

W cenie VW masz już serwisy przez następny rok? Jeśli nie, to bym na 100% jeszcze nie zmieniał...

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Toyota to dopiero ledwo dotarta.

A w następnych latach mniej na niej stracisz, niż na nowym aucie.

Kwestia kosztów serwisu - co trzeba będzie co jakiś czas wymienić, by dalej jeździć ... ale to i tak pewnie wyjdzie taniej, niż nowe auto.

Jakie są opinie o tym VW? Czy nowy częściej będzie w serwisie niż stara Toyota? :]

 

4.0l V6 -mozliwe, ale po 200,000 bedzie mi ja ciezko sprzedac :hmm:

 

aaaa, zapomnialem dodac - 3 lata service za free w VAG - niepewne ale do obgadania jak sie zdecyduje - i jestem 80% pewien wygranej :hmm:

 

Opinie o Amarok - jak o Daewoo -jak trafisz na dobry egzemplarz to jezdzi :hehe: - jak nie to :facepalm:  ....

 

Normalnie siedze nad ksiazeczka z chequami i  mysle .. :facepalm:  - zawsze dochodzilem do tego momentu z Amarok, ale tym razem cena jest naprawde dobra - :hmm:

 

Boje sie ze bede znow znal dealer-a jak znalem z BMW :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie kumam skąd cena 33tyś PLN i przypuszczam że mój brak wiedzy tkwi tutaj.

 

24990 to cena za Twoją Toyotę, tak?

 

Poprawilem post. :hmm: - moja wina...

 

 

Generalnie przy kupnie wszystko rozchodzi sie o roznice czyli ile musiesz zaplacic z kieszeni - reszta to bawienie sie liczbami ...

 

Czyli Nowe auto przy oddaniu starego kosztuje mnie na dzis z formalna of :hmm: rta od dealera $11k - czyli powiedzmy 33k PLN, tyle musze przyniesc w zebach ....

 

Jak do tego doszedl to nie wazne, mnie by bardziej odpowiadala liczba $10k ;], (30k PLN)

 

dochodza akcesoria ... :hmm:  ale to osobno ...

 

Wiec tak $24,990 to jego wycena 

 

Ale rownie dobrze moze sobie ustalic cene Amarok na 50,000 czegos ;]  - minus to co mi za Toyota chce dac - powiedzmy 39k czegos = dalej do zaplaty 11k czegos.

 

Auto maja w ogloszeniu za $35,990 ale jak widzisz moja cena na wycenie jest $40,990 (czyli wzieli zaraportowali go do Volkswagen jako sprzedany w zeszlym miesiacu , albo dwa, albo 3 temu ;]  i zgarneli bonus od producenta a auto jest u nich na placu - zarejstrowane z 30 km na liczniku :hehe:  - i teraz nalezy sie pozbyc juz sprzedanego auta :hehe:

 

Tu przychodze ja jako potencjalny klient ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota to marka, która gwarantuje, że w ciągu gwarancji auto Ci się nie zepsuje. Inne marki gwarantują, że samochód naprawią ;-)

W cenie VW masz już serwisy przez następny rok? Jeśli nie, to bym na 100% jeszcze nie zmieniał...

 

Widzisz, dochodzimy znow do tego starego postu ... Ja po prostu boje sie ze jak cos pier... (niskie szanse statystycznie w FJ, ale jednak) to powiedzmy bedzie mnie po gwarancji kosztowac $2-3k.

 

Za pare tygodni pracy wiecej - moge znow miec nowe auto z 5 lat gwarancji :hmm: - czyli zmniejszam ryzyko ... :hmm:

 

Pytanie tylko czy rzeczywiscie: :hmm: - VAG nie jest znany z niezawodnosci :hehe:

 

Z drugiej strony nowy HiLux - najlepsza cene jaka moge dostac za 2015 produkcje, 4.0l V6 to jest $52k :facepalm: czyli zakladajac ze dostane nawet ciut wiecej za FJ - Toyota Dealer to i tak patrze na zamiane za $52k - $26k = $26k = 78,000 PLN   :no: 

 

Cenie Toyota za obsluge i niezawodnosc, ale nie az tyle, 2.5 x tyle :facepalm:

 

Ad1 - Volkswagen nie gwarantuje ze naprawi :hehe: - wlasnie czytam o nowych 'Der Pasnik' jak maja problemy z sunroofs :facepalm: - VAG nie ma rozwiazania - nie lubia Oz slonca ...

 

Ad2 - do potwierdzenia - i mysle za na 80% wyciagne 3 lata service za free ( koszt po 45k km i 3 latach jest ok $1,400)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinie? Co AK radzi .. :hmm: :hmm: :chipsy:

 

No way, żeby nowy VW był bardziej bezawaryjny od starej Toyoty. Co Ci po gwarancji jak auto w serwisie będzie stało? Na BMW też miałeś gwarancję. Poza tym Toyota jest we wszystkim lepsza. Nie pojedziesz w bush autem, co do którego nie masz pewności że wrócisz. Ja bym się w życiu nie zamienił. Jak Ci się znudziła Toyota to idź do dealera i mu to powiedz. Sprzeda Ci Hiluxa i będziecie obaj zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, dochodzimy znow do tego starego postu ... Ja po prostu boje sie ze jak cos pier... (niskie szanse statystycznie w FJ, ale jednak) to powiedzmy bedzie mnie po gwarancji kosztowac $2-3k.

 

Za pare tygodni pracy wiecej - moge znow miec nowe auto z 5 lat gwarancji :hmm: - czyli zmniejszam ryzyko ... :hmm:

Masz jakieś rozdwojenie jaźni ;) $3k (za potencjalną naprawę, której i tak pewnie nie będzie) to dużo i prawie koniec świata - a $11k za wymianę na nowy to już "tylko kilka tygodni pracy" ;)

Jak tak liczysz te dulary, to policz jeszcze ile ten Amarok będzie za 3-4 lata warty... Bo może się okazać, że TCO Hiluxa będzie jednak niższy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No way, żeby nowy VW był bardziej bezawaryjny od starej Toyoty.

Aż tak źle nie będzie. To auto nie ma DSG, jest klasyczny automat ZF :-)

Co Ci po gwarancji jak auto w serwisie będzie stało? Na BMW też miałeś gwarancję.

BMW stało w serwisie, bo @@OZI marudził że mu deska skrzypi co 2kkm... Ale z tego co pamiętam, to auto jeździło normalnie...

Poza tym Toyota jest we wszystkim lepsza. Nie pojedziesz w bush autem, co do którego nie masz pewności że wrócisz. Ja bym się w życiu nie zamienił. Jak Ci się znudziła Toyota to idź do dealera i mu to powiedz. Sprzeda Ci Hiluxa i będziecie obaj zadowoleni.

IMHO najsensowniejsza opcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Widzisz, dochodzimy znow do tego starego postu ... Ja po prostu boje sie ze jak cos pier... (niskie szanse statystycznie w FJ, ale jednak) to powiedzmy bedzie mnie po gwarancji kosztowac $2-3k.

 

Tu nie jest problemem cena, tylko to że auto Ci się spieprzy w samym środku buszu. Nawet jak jakoś z tego wyjdziesz to już będziesz się nim bał pojechać dalej niż po bułki do marketu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie jest problemem cena, tylko to że auto Ci się spieprzy w samym środku buszu. Nawet jak jakoś z tego wyjdziesz to już będziesz się nim bał pojechać dalej niż po bułki do marketu.

Ale to prywatne auto jest, taczka na zakupy właśnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprzedał, nie tylko stare padło, to jeszcze stary model A/Tków. 

 

Wstyd nawet na podłej dzielnicy  ;(

 

Zgadza sie , ale nie zawodny, nie znane sa zadne pady w 6s automatic od Toyota - a  probka statystyczna jest masywnie u mnie duza :hmm: - mowimy o min 1 mil sztuk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aż tak źle nie będzie. To auto nie ma DSG, jest klasyczny automat ZF :-)

 

To mu koło odpadnie. Albo coś jeszcze innego. VW przecież potrafi zepsuć cokolwiek.

 


BMW stało w serwisie, bo @@OZI marudził że mu deska skrzypi co 2kkm... Ale z tego co pamiętam, to auto jeździło normalnie...

 

To nie ma znaczenia, upierdliwość ciągłych wizyt w serwisie jest kluczem. W efekcie zaczynasz auto nienawidzić.

 


IMHO najsensowniejsza opcja...

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawilem post. :hmm: - moja wina...

 

 

Generalnie przy kupnie wszystko rozchodzi sie o roznice czyli ile musiesz zaplacic z kieszeni - reszta to bawienie sie liczbami ...

 

Czyli Nowe auto przy oddaniu starego kosztuje mnie na dzis z formalna of :hmm: rta od dealera $11k - czyli powiedzmy 33k PLN, tyle musze przyniesc w zebach ...

 

Nie wiem czy to są auta porównywalne.

Piszesz że Toyota ma 4.0 V6, więc spalanie x2 w stosunku do tego VW lekko licząc. Jak w 4 lata przejechałeś 160tyś km, to te 30tyś PLN w samym paliwie Ci się zwróci na tym VW.

Pod warunkiem że to auto tej samej klasy.

 

W Toyocie widze że jakieś bardziej terenowe opony są, a w VW chyba zwykłe asfaltówki. Może się okazać, że te opony i tak będziesz musiał zmienić.

 

Ja bym szedł w VW, ale może to takie porównywanie używanej Toyoty Avensis do nowej Dacii Logan? I to i to sedan na 5 osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. No way, żeby nowy VW był bardziej bezawaryjny od starej Toyoty.

2.Co Ci po gwarancji jak auto w serwisie będzie stało?

3.Na BMW też miałeś gwarancję.

4.Poza tym Toyota jest we wszystkim lepsza.

5.Nie pojedziesz w bush autem, co do którego nie masz pewności że wrócisz.

6.Ja bym się w życiu nie zamienił. Jak Ci się znudziła Toyota to idź do dealera i mu to powiedz. .Sprzeda Ci Hiluxa i będziecie obaj zadowoleni.

 

1. Dlatego pytam ... - naprawde nie nabijam sie, nie wiem co zrobic :facepalm:

2. Jest to mozliwe, ale VAG zaczyna robic postepy w obsludze (a wiesz zebym ja to przyznal VAG to rzeczywiscie tak musi byc :hehe: )- czyli de facto jesli bedzie stalo, to bede jezdzil ich autem

3. Mialem - to fact, nawet bylo i po zanim poszlo do nieba :hehe:  czy piekla ... -Tego sie naprawde boje.

4. Calkowicie szczerze to globalizacja dopadla Toyota :hmm: - tak obsluga klienta jest 10/10 - to jest nie zaprzeczalne.

Ale popatrzylem na HiLux - nie wiem co oni tam pala snort.gif - HiLux nawet z 4.0l V6 benzyna nie jest wart $20k wiecej niz Amarok.

HiLux - klepanie w Thailand

Amarok - klepany w Argentina

 

Oba kraje rozwijajace sie .. Kultura pracy podobna ... :hmm:

5.Coraz mniej jezdze teraz, stary sie robie, samolot - rental :hmm: - ergo zakladajac ze do dealera VAG nie jest 3,000 km jestem wstanie to ryzyko podjac :hmm:  - Roadside Assistance jest standard z kazdym VAG :hehe: - chyba znaja swoj produkt ;]

6. Mysle nad tym ale HiLux nie jest po prostu warty $20k wiecej :facepalm:

 

Mam jeszcze jedno rozwiazanie, pchane przez mojego dealera - przyjechac niebieskim FJ Cruiser MY13, wyjechac nowym FJ Cruiser MY16 :hmm:  - znow musimy znalesc punkt w ktorym oboje jestesmy zadowoleni ... ale to oznacza ze wiecej kasy w zebach musze przyniesc.

 

Calkowicie szczerze, $10k nie odczuje zadnej roznicy w portfelu, ale juz $15-20k tak :(:no:  - mam cholernie duzo zmian w zyciu, nieplanowanych, planowanych i tak wyszlo - nie moge wydac wiecej niz $15k ze wszystkim (czyli hak, bullbar, przyciemnianie szyb - a to mus) i im mniej tym lepiej ...

 

Aaa w kredyty -jesli nie sa odpisem od podatku nie lubie sie bawic - nienawidze bankow ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cholernie duzo zmian w zyciu, nieplanowanych, planowanych i tak wyszlo - nie moge wydac wiecej niz $15k ze wszystkim (czyli hak, bullbar, przyciemnianie szyb - a to mus) i im mniej tym lepiej ...

I Ty się jeszcze zastanawiasz? Zmienić zawsze zdążysz...

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś rozdwojenie jaźni ;) $3k (za potencjalną naprawę, której i tak pewnie nie będzie) to dużo i prawie koniec świata - a $11k za wymianę na nowy to już "tylko kilka tygodni pracy" ;)

 

 

Nie tylko mysle przyszlosciowo, :skromny: - znaczy, w tym roku ok, pojezdze, ale w czerwcu przyszego roku to jest max co go moge trzymac - koniec roku finansowego, najlepsze deal na auta, etc. Nie ma mowy ze bym trzymal tykajaca bombe z 200,000 km i 5 lat. :bylo:

 

Jak tak liczysz te dulary, to policz jeszcze ile ten Amarok będzie za 3-4 lata warty... Bo może się okazać, że TCO Hiluxa będzie jednak niższy ;)

 

 

Aaa, widzisz THX :oki:  - na to nie popatrzylem, zobacze co Amarok jest warty po 3-4 latach :hmm: - Viva Grogi :ok:;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze policzyłem to różnica końcowa wynosi 7-8 tysięcy dolców bo Toyota to też wydatki w kolejnym roku, których nie poniesiesz w VW. Ja osobiście bym wymieniał, co nowe to nowe, do tego trzy lata serwisu w cenie, więc przez trzy lata tylko lejesz i ubezpieczasz. Jeżeli potencjalna naprawa czegokolwiek w Toyocie to więcej niż 15-20% ceny, którą musisz dopłacić to wymiana ma jak najbardziej sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam klima, to mam nadzieję, że nie całkiem manualna. Jakąś podziałkę z temp. widzę.

Z manualną klima bym już nie kupił auta ;]

 

Jakas ma, ale dla mnie to manual - nie wiem jak w EU ;] - nie da sie ustawic temp o tak jak wersja wyzej..

 

61e1e493d918ced90cda47f7f627c398.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakas ma, ale dla mnie to manual - nie wiem jak w EU ;] - nie da sie ustawic temp o tak jak wersja wyzej..

 

61e1e493d918ced90cda47f7f627c398.jpg

To półautomat - regulujesz temperaturę powietrza, ale siłę nawiewu i jego kierunek ustawiasz już samemu. Najbardziej lubię właśnie taką ... :-)

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zyciu VW nie bedzie mniej awaryjny od Toyoty. Bedzie na gwarancji stal w serwisie. Idzo po nowa Toyote moze hilux?

 

I wlasnie to byl chyba jedyny powod dla ktorego nie podpisalem nic dzis ... :hmm: - nurtuje mnie to, siedze teraz na pierdylonie forums i czytam co sie wali w Amarok ...

 

HiLux znam po dwoch to wiem, ale tez czytam i porownuje... :hmm:

 

HiLux odpada ze wzgledu na cene - znaczy nie kupie wersji bieda, ale z ta wersja co chce 4.0l V6 masz roznicy prawie 3x tyle co za Amarok musze teraz dac :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To półautomat - regulujesz temperaturę powietrza, ale siłę nawiewu i jego kierunek ustawiasz już samemu. Najbardziej lubię właśnie taką ... :-)

 

aaaa czyli to liczby jednak cos oznaczaja :oki: - dealer w specs ma to napisane jako "AC manualna'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ozi chcesz przyoszczędzić czy chcesz spróbować VW?

 

Nie ufam VW nic a nic. Nie wiem dlaczego ale poszukałbym jakiejś japońskiej albo koreańskiej konkurencji. Co by wchodziło w grę i za ile? Nie rozejrzałeś się po ofertach?

 

To ma być auto do pracy a nie do doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


BMW stało w serwisie, bo @OZI marudził że mu deska skrzypi co 2kkm... Ale z tego co pamiętam, to auto jeździło normalnie...

 

Nie do konca prawda - znaczy to byla najbardziej upierdliwa rzecz ale

- lakier zlazil po 3 latach i 50 kkm

- od juz nie pamietam powiedzmy 40 k km auto potrafilo sie zatrzymac na swiatlach i zdechnac - komputer mowil BMW 'no' ze nic sie nie stalo, tych przypadkow bylo moze 5-6 zanim poszelo do nieba ... BMW ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ozi chcesz przyoszczędzić czy chcesz spróbować VW?

 

Nie ufam VW nic a nic. Nie wiem dlaczego ale poszukałbym jakiejś japońskiej albo koreańskiej konkurencji. Co by wchodziło w grę i za ile? Nie rozejrzałeś się po ofertach?

 

To ma być auto do pracy a nie do doświadczeń.

 

Jedno i drugie ...

 

Kusi mnie, ta miekka deska nad ktora tu wszyscy sie zachwycaja ;] - nie klamie. :skromny:

 

Dwa,  nie potrafie powiedziec nie jesli wiem ze oferta jest dobra, a wiem ze jest, identyczne auto u dealer-a ulice dalej bedzie mnie kosztowac min $3k wiecej - :hmm: - ba najtansze jakie udalo mi sie znalesc jest $2k drozsze - 6,000 PLN, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze policzyłem to różnica końcowa wynosi 7-8 tysięcy dolców bo Toyota to też wydatki w kolejnym roku, których nie poniesiesz w VW. Ja osobiście bym wymieniał, co nowe to nowe, do tego trzy lata serwisu w cenie, więc przez trzy lata tylko lejesz i ubezpieczasz. Jeżeli potencjalna naprawa czegokolwiek w Toyocie to więcej niż 15-20% ceny, którą musisz dopłacić to wymiana ma jak najbardziej sens.

 

Wlasnie to co poisales, tak dokladnie mysle.

 

Czyli, nie mialbym w ogole bulu glowy jesli wiedzialbym ze obsluga VAG jest taka jak Toyota... ale wiem ze nie jest ... :facepalm:

.. albo nie bylo by zadnego problemu jesli by mnie Toyota kosztowala tyle co Amarok, ale znow nie kosztuje ... :no:

 

aaaa  #W$%^&*()_)(*&^% - ide spac, poczytam jutro ... :ogien: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty się jeszcze zastanawiasz? Zmienić zawsze zdążysz...

 

Oczywisce, ale teraz jest to co ja nazywam 'slodki punkt' zamiana w przyszlym roku bedzie drozsza, ale fakt moze byc lepsza :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


5.Coraz mniej jezdze teraz, stary sie robie, samolot - rental - ergo zakladajac ze do dealera VAG nie jest 3,000 km jestem wstanie to ryzyko podjac   - Roadside Assistance jest standard z kazdym VAG - chyba znaja swoj produkt

 

A Road Assistance działa w buszu?

 


Mam jeszcze jedno rozwiazanie, pchane przez mojego dealera - przyjechac niebieskim FJ Cruiser MY13, wyjechac nowym FJ Cruiser MY16   - znow musimy znalesc punkt w ktorym oboje jestesmy zadowoleni ... ale to oznacza ze wiecej kasy w zebach musze przyniesc.

 

To kompletnie nie ma sensu, jeśli MY16 nie ma jakichś dramatycznych zmian.

 

 

 

Z tego co widzę masz ten sam problem co ja - znudziło Ci się auto i Cię nosi.  :hehe:  :hehe:  :hehe:

Ja jutro jadę nowego Outlandera oglądać, chociaż to też chyba nie ma sensu.  :bzik:  :bzik:  :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek by nie było zamiast tego czegoś od VW, będzie lepsze.

To już furmanką lepiej jeździć niż takim pickupem. Szkoda kręgosłupa.

 

Musi byc 4x4 pick up. Musze miec 4 drzwii - te trzy funcje sa niestety nie do negocjacji

 

Wiec mam:

-HiLux, - $52k

-Navara,- $42k

-Triton, - $36k

-Amarok,$36k

- Ranger,$45k

- RAM,$80k

- BT 50,$45k

- Foton, $30k

-D-Max - $44k

- Colorado $32k - nowy model w przyszlum miesiacu

 

 

Patrzac na opinie vs cena vs gwarancja .... Zostaje Navara NP300, Amarok, Triton... Na te dwa moge poczekac, na Amarok nie znajde juz takiej oferty ... @@Tenenberg mnie rozgryzl, tez chce zobaczyc czy to prawda ze VAG jest jaki lud tu onanizmu dostaje na wlasnej skorze ... :facepalm:

 

Czyli, Amarok po glowie mi chodzi od 3 lat, ale nigdy cena nie byla odpowiednia, teraz jest ...

 

 

2015-eight-way-dual-cab-ute-comparison-5

 

Ewentualnie poczekam na to ... :facepalm: - juz sam nic nie wiem ...

 

2017_holden_colorado_update_australia_04

 

2017_holden_colorado_update_australia_02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Road Assistance działa w buszu?

 

 

hmm, dobre pytanie :ok:  - ide poparrzyc na T&C

 

 

 

 

 

To kompletnie nie ma sensu, jeśli MY16 nie ma jakichś dramatycznych zmian.

 

 

 

 

Ma - od MY14 moj jest 13 - masz

zamiast 72l baku masz 162l :oki:

- crawl control dodany z Land Cruiser do 4x4 -

- inne felgi :hehe:

- ciut inaczej podsufitke rozwiazana - plus do zabudowy na radio

 

I chyba tyle.

 

 

 

Z tego co widzę masz ten sam problem co ja - znudziło Ci się auto i Cię nosi.  :hehe:  :hehe:  :hehe:

Ja jutro jadę nowego Outlandera oglądać, chociaż to też chyba nie ma sensu.  :bzik:  :bzik:  :bzik:

 

 

Raczej prubuje skalkulowac ryzyko, :hmm:  - i nie ma na to znow odpowiedzi. Znaczy i tak bede musial auto wynienic, chcac nie chcac, w przyszlym roku - bo trzymanie czeos po 200,000km jest po prostu IMVHO za duzym ryzykiem.

 

I najgorsze jest to ze nie mam odpowiedzi czy jest sens czy nie :bzik:  :bzik:  :bzik::hehe:  Ech  #$%^&*()_(*&^%$E$%^&*(

 

Niemiecka jakosc :hehe: - znaczy Argentina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, dobre pytanie :ok:  - ide poparrzyc na T&C

 

 

Ma - od MY14 moj jest 13 - masz

zamiast 72l baku masz 162l :oki:

- crawl control dodany z Land Cruiser do 4x4 -

- inne felgi :hehe:

- ciut inaczej podsufitke rozwiazana - plus do zabudowy na radio

 

I chyba tyle.

 

 

 

Raczej prubuje skalkulowac ryzyko, :hmm:  - i nie ma na to znow odpowiedzi. Znaczy i tak bede musial auto wynienic, chcac nie chcac, w przyszlym roku - bo trzymanie czeos po 200,000km jest po prostu IMVHO za duzym ryzykiem.

 

I najgorsze jest to ze nie mam odpowiedzi czy jest sens czy nie :bzik:  :bzik:  :bzik::hehe:  Ech  #$%^&*()_(*&^%$E$%^&*(

 

Niemiecka jakosc :hehe: - znaczy Argentina ...

 

No to masz odpowiedź: ja bym się w VW nie pchał. Może ktoś ma demo car Hiluxa? Albo Mazdę? Albo nowe L200?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Piszesz że Toyota ma 4.0 V6, więc spalanie x2 w stosunku do tego VW lekko licząc.

Diesel jest drozszy niz E10 - czyli np ceny z dzis - E10 u mnie na wsi 96c, Diesel $1.18 - masz 22c roznicy na litr, spalanie - FJ powiedzmy 12l x 95c = $11.40

Amarok  - nie wiem, 7l ???? - 7x $1.18 = $8.26

 

Roznicy mamy co $3/100km :hmm:  - 1,000km $30,

 

Ergo na spalanie w ogole nie patrze, :hmm: - nie interesuje mnie, interesuje mnie kW i czy zipie pod gorke czy jedzie :hmm:  Zadziwiajaco z 2l i 180kW ciagnal z 420Nm 8]:ok:

 


Jak w 4 lata przejechałeś 160tyś km, to te 30tyś PLN w samym paliwie Ci się zwróci na tym VW.

 

 

Oczywsice milo jak cos w kieszeni zostaje, ale wole z drugiej strony nie zawodnosc vs spalanie.

 

Nie sadze zeby Amarok przejechal mi 160k km, cykl zycia bedzie krotszy, duzo krotszy, 99k km max, zeby przed koncem gwarancji uciec.

 

powiedzmy ze 100,000 x te $3 na 100km. i tak masz racje daje $3k = 9k PLN ... :ok:

 


W Toyocie widze że jakieś bardziej terenowe opony są, a w VW chyba zwykłe asfaltówki. Może się okazać, że te opony i tak będziesz musiał zmienić.

 

Mam teraz multi terrane i komplet na przelozenie w garazu Coopers (terenowe) - zawsze na ebay mozna wystawic ... :hmm:

 

Tks, kazda opinia sie liczy :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie , ale nie zawodny, nie znane sa zadne pady w 6s automatic od Toyota - a  probka statystyczna jest masywnie u mnie duza :hmm: - mowimy o min 1 mil sztuk

 

 

Jadąc z taką na wyprawę co chwilę się zatrzymywaliśmy na reset kompa bo skrzynia nie zmieniała biegów, więc z tą niezawodnością to też szału nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz odpowiedź: ja bym się w VW nie pchał. Może ktoś ma demo car Hiluxa? Albo Mazdę? Albo nowe L200?

 

Mazda mialem,  drugiej bym nie kupil - nie po tym jak zostawilem skrzynie po 80 k km na rondzie ;]

 

L200 aka Triton, za mniej niz Amarok moge zawsze kupic. :ok:  Ale wtedy VAG nie doswiadcze, i w ten miekki plastik nie powpierdze :hehe:

 

2017-Mitsubishi-Triton-exterior.jpg

 

Widzisz gdybym nie musial pick up kupic, bylem zdecydowany na Pajero Sport w przyszlym roku, ale odpadlo, i sie ten  $%^&*()(*&^% Amarok w tej $%^&*(*&^% cenie pojawil :facepalm:

 

Mitsubishi-Pajero-Sport-main.jpg

 

Dotychczas z 7 osob ktore znam i  ktore kupilo Pajero Sport zadna ani razu nie narzekala :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


L200 aka Triton, za mniej niz Amarok moge zawsze kupic.   Ale wtedy VAG nie doswiadcze, i w ten miekki plastik nie powpierdze

 

Ja bym się w to nie pchał. Miękki plastik nie jest wart użerania się.

 


Widzisz gdybym nie musial pick up kupic, bylem zdecydowany na Pajero Sport w przyszlym roku, ale odpadlo, i sie ten  $%^&*()(*&^% Amarok w tej $%^&*(*&^% cenie pojawil
 

 
Dotychczas z 7 osob ktore znam i  ktore kupilo Pajero Sport zadna ani razu nie narzekala

 

A u mnie Pajero Sport nie ma i prawdopodobnie nie będzie. Outlander musi wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc z taką na wyprawę co chwilę się zatrzymywaliśmy na reset kompa bo skrzynia nie zmieniała biegów, więc z tą niezawodnością to też szału nie ma. 

 

Model, rok, skrzynia?

 

Mowimy o 6s automatic A750F  ktora jest klepana przez Aisin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda mialem,  drugiej bym nie kupil - nie po tym jak zostawilem skrzynie po 80 k km na rondzie ;]

 

L200 aka Triton, za mniej niz Amarok moge zawsze kupic. :ok:  Ale wtedy VAG nie doswiadcze, i w ten miekki plastik nie powpierdze :hehe:

Czy chcesz VW głownie dlatego, bo dostałeś na niego dobrą ofertę?! To bardzo zła motywacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się w to nie pchał. Miękki plastik nie jest wart użerania się.

 

 

 

Chcialbym zeby ten Amarok byl $2k drozszy :hehe: - nie mialbym problemu wtedy, albo zeby go ktos jutro rano kupil ;]

 

Naprawde leb mnie boli i rzeczywscie AK dalo pare rzeczy do myslenia, ale dalej nic nie wiem... CHyba nastepny kieliszek wina o 10pm mi pomoze :hehe:

 

Wiem, ze dalej nic nie wiem ...

 

Ide rano pograc w golf, potem sie przejade do dealer-a i ocenie jeszcze raz :hmm:  - wezme powiem Missus Ozi zeby po swojej yoga podjechala i niech sie Amarok przejedzie i zobaczymy...

 

Juz mi to wisi chyba :hehe:

 

 

 

A u mnie Pajero Sport nie ma i prawdopodobnie nie będzie. Outlander musi wystarczyć.

 

 

Dlaczego?

 

Jestem pewien, ze czytalem ze na EU ma byc, na 100% Mother Russia ma :hmm:

Wiesz ze nigdy de facto nie bylem fanem Diesel, ale sam musze przyznac ze ten 2.4l z Pajero Sport czy Triton jest nie do pobicia.

 

Generalnie patrzac na mase Triton - sprzedaz miesieczna od 2,000 do 4,000 sztuk na miesiac, to lud narzeka na Q wykelepania, i inne znane dolegliwsoci Miss-a-bitchi, ale jeszcze nie znalazlem NIC zeby komus sie cos do silnika stalo, badz jakies problemu,

 

Silnik na rynku prawie rok i sa juz egzemplarze na aukcjach ktore po 90-100km zrobily :hmm: 

 

IMVHO - czas pokaze ale wyglada ze ta konstukcja im sie udala ...

 

 

Jeszcze gdyby ten tyl naprawili :facepalm:

 

mitsubishi-pajero-sport-rear-sand.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chcesz VW głownie dlatego, bo dostałeś na niego dobrą ofertę?! To bardzo zła motywacja...

 

Chyba tak :hmm:

 

Motywacja jest 5 letnia gwarancja, zalozmy 3 lata service, i tak masz znow racje cena ... :hmm:

 

Czyli patrzac co moge dostac za te same $$$ - nie widze nic jako 'package' tak dobrego jak Amarok - jazda, siedzenia, silnik :hmm:

 

Dlaczego uwazasz ze to zla motywacja? :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.