Jump to content
Sign in to follow this  
Majkiel

Demontaż wahacza

Recommended Posts

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

post-138756-0-20625300-1469226551_thumb.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

attachicon.gifobejma.jpg

ta mała z tego co pamiętam trzyma obejmę do sanek, ja ich w ogóle nie miałem. a sworzeń, jebnij porządnie w zwrotnicę, a jak nie idzie to przełóż długą lagę przez wahacz i oprzyj o budę a druga osoba niech na niej stanie, coś na zasadzie dźwigni. kumasz?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mała skręcała mocowanie staba/jakiś tam element sanek.

99% Uno jakie znałem i znam nie ma tej śrubki wcale.

gratuluje urwania śrubki od obejmy... to trza umic (tak, też to zrobiłem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

attachicon.gifobejma.jpg

jak odkręcisz te duże śruby to odchyl nieco sanki w dół i włóż tam klucz 10 by złapać za łepek tej malej śruby.

 

co do sworznia - solidne uderzenia solidnym młotkiem w zwrotnicę przy popuszczonych śrubach od tulejek lub przy breszce jak proponuje Triski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni hu...hu, nie puszcza skurczybyk.  użyłem solidnego młota, waliłem zarówno w zwrotnicę jak i wahacz.

Zalałem WD-40 - zobaczymy.

Patent z brechą, to raczej na kołach, nie na podnośniku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wyżej napisane - żeby tą małą śrubkę odkręcić trzeba na jej łepek założyć klucz i wtedy odkręcić. Ja musiałem poluzować śruby, którymi sanki są przykręcone do karoserii i wtedy łomem zrobić miejsce na klucz.

Co do samej zwrotnicy i sworznia możesz spróbować wbijać przecinak między sworzeń (na końcu gwintu zostaw nakrętkę, żeby się gwint nie uszkodził) a przegub - tylko nie zbyt agresywnie, żeby przegub przeżył ;) 2-3 razy już tak robiłem i wszystko działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TADAM

 

post-138756-0-47545500-1470089572_thumb.jpg

post-138756-0-15380400-1470089574_thumb.jpg

 

Sworzeń dziś dostał jeszcze kilka razów i puścił :)

 

Teraz został jeszcze temat urwanej śruby wahacza i będzie gitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś ASmet czy inny metalowy sklep w Twojej okolicy i coś się dobierze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.