Skocz do zawartości

Demontaż wahacza


Majkiel

Rekomendowane odpowiedzi

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

post-138756-0-20625300-1469226551_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

attachicon.gifobejma.jpg

ta mała z tego co pamiętam trzyma obejmę do sanek, ja ich w ogóle nie miałem. a sworzeń, jebnij porządnie w zwrotnicę, a jak nie idzie to przełóż długą lagę przez wahacz i oprzyj o budę a druga osoba niech na niej stanie, coś na zasadzie dźwigni. kumasz?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała skręcała mocowanie staba/jakiś tam element sanek.

99% Uno jakie znałem i znam nie ma tej śrubki wcale.

gratuluje urwania śrubki od obejmy... to trza umic (tak, też to zrobiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie mocowanie - bez problemu.

Tylne - już gorzej, bo jedna śrubę urwałem, a ta mała kręci się w kółko. Co z czym ona skręca?

Sworzeń - ani drgnie, a młotek lekko nie miał. Jak się do niego zabrać? W co najlepiej przywalić?

 

attachicon.gifobejma.jpg

jak odkręcisz te duże śruby to odchyl nieco sanki w dół i włóż tam klucz 10 by złapać za łepek tej malej śruby.

 

co do sworznia - solidne uderzenia solidnym młotkiem w zwrotnicę przy popuszczonych śrubach od tulejek lub przy breszce jak proponuje Triski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni hu...hu, nie puszcza skurczybyk.  użyłem solidnego młota, waliłem zarówno w zwrotnicę jak i wahacz.

Zalałem WD-40 - zobaczymy.

Patent z brechą, to raczej na kołach, nie na podnośniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej napisane - żeby tą małą śrubkę odkręcić trzeba na jej łepek założyć klucz i wtedy odkręcić. Ja musiałem poluzować śruby, którymi sanki są przykręcone do karoserii i wtedy łomem zrobić miejsce na klucz.

Co do samej zwrotnicy i sworznia możesz spróbować wbijać przecinak między sworzeń (na końcu gwintu zostaw nakrętkę, żeby się gwint nie uszkodził) a przegub - tylko nie zbyt agresywnie, żeby przegub przeżył ;) 2-3 razy już tak robiłem i wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.