Skocz do zawartości

Seicento problem z połączeniem wiązki kabinowej do wiązki z pod maski.


Astyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent SC 2010r komp 4AF.

Wiązka z pod maski została ori lecz kabinowa została zmieniona na inna z MPI bogatszą w obrotomierz, elek szyby, itp.
Wszystkie wtyczki przy prawym i lewym słupku pasował p&p. Problem pojawił się przy połaczeniu głównego zasilania wiązki wnetrza.

Wiązka z pod maski miała wyjście na 1 kabel:

2m2xlhh.jpg

 

 

A wiązka kabinowa wtyczkę 2 pinową zasilania:

1z1wjrq.jpg

 

 

Dowiedziałem się ze ten 2 cienki kabel jest podlaczony przez bezpiecznik J/B2 który mam w 2 seju SPI i zasila podobno centralny zamek i  elek szyby.

 

W tym nowym MPI 2010r nie ma oryginalnie tego kabla i bezpieczinika.

Znajomy ma SC MPI 2001r ktory jest w najbogatszej wersji i też ma zasilane to 1 kablem i nie ma bezpiecznika J/B2 za aku.

 

 

Wiec pytanie moje gdzie jest problem oraz co z tym fantem zrobić?

- wiązka kabinowa jest zła?
- wiązka z pod maski do zmiany?
 

Czy poprostu zmostkować te 2 kable?

 

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.