CZUCZU Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Panowie rzadko tu zaglądam, ale z racji braku czasu rozważam sprzedaż klasyka i zbudowanie zabawki na trackdaye. Szukam najmłodszej i najmniej kłopotliwej opcji i zastanawiam się nad silnikiem 1.4. Jak dobrze pamiętam ahi i spółka kombinował coś z pancerną skrzynią, czy da się pancerna skrzynie wsadzić do zwykłej 16ki i czy ta szpera ma torsena?? I ile realnie mozna wycisnąc z 1.4 16, na wałkach, przepustnicy, dolot, wydech, zamach dłubie tu ktos wogóle N/A? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 (edytowane) 140-150km na itb ten z 2009 miał 140HP 136Nm bez itb max jaki widziałem to 124km Edytowane 29 Lipca 2016 przez dawiddawidowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Nie nie nie... żadne itb. Wałki, zamach, lekkie koła, program, duża przepustnica... silnik max seryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 W zależności od strojenia wałki itd. od 116 do 125 na ecu det3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 No to fajnawartość. A jak skrzynia, podchodzi ta z tjeta czy coś od kałuży dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Co do skrzyni to nie podpowiem bo mam u siebie 6-stkę z punto2sporting (to samo co stilo). Całkowicie seryjne moje 1.4 16v wystrojone na ecu det3 w 2012 w tym roku wypluło 103km 138nm. Wałki, wydech, ponowne strojenie i można coś jeszcze dołożyć kosztem momentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz18 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Kiedyś się tym interesowałem i na moje skrzynia z t-jeta podejdzie. Ogólnie do 16v prawdopodobnie będziesz miał 2 wersje,jak ją wsadzić, bo napewno będziesz musiał założyć dwumas,dać tulejki do dwumasu i dłuższe śruby,następnie (chyba,ale nie jestem pewien na 100% czy podjdzie, ale raczej tak) założyć miskę olejową z t-jeta,gdyż w nim jest podpora półosi no i custom półosie. Druga opcja to zostawić miskę,zrobić customowy kielich półosi aby się zatrzaskiwal w skrzyni i długa półoś.Jak coś to mam na sprzedaż parę gratów,żeby coś takiego zrobić więc jak coś to pisz pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Panowie rzadko tu zaglądam, ale z racji braku czasu rozważam sprzedaż klasyka i zbudowanie zabawki na trackdaye. Szukam najmłodszej i najmniej kłopotliwej opcji i zastanawiam się nad silnikiem 1.4. Jak dobrze pamiętam ahi i spółka kombinował coś z pancerną skrzynią, czy da się pancerna skrzynie wsadzić do zwykłej 16ki i czy ta szpera ma torsena?? I ile realnie mozna wycisnąc z 1.4 16, na wałkach, przepustnicy, dolot, wydech, zamach dłubie tu ktos wogóle N/A? Czuczu,Ale po co tak kombinowac? Wolnossacego 1.4 nie da rady tak wydlubac, jeszcze z Twoimi zalozeniami, aby cokolwiek seryjnej skrzyni zrobic. Skup sie np. na 6tce ze stilo, bo ma moim zdaniem najciekawsze przelozenia do takiego rozwiazania i heja. Ja mam jeszcze w tym sezonie eske do tjeta, a motor generuje ponad 200km. To z calym szacunkiem, ale wolnossacym 1.4 i to jeszcze seryjnym to ja ledwo poglaszczesz. A jak chcesz robic dla sztuki, to bedziemy robic w Kozieglowach cos takiego na jesieni. pozdrawiam, Kuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 (edytowane) Jak rozmawiałem w Żerkowie z kolegami z Holandii to mówili, że dużo więcej targają na serii (jak pamiętam 160-170) ale oczywiście itb i obroty w okolicy 10k. Oni dużo z wyważaniem bebechów kombinują żeby bezpieczniej tyle kręcić ale twierdzili, że i na serii daje to radę zrobić. Edytowane 30 Lipca 2016 przez rusala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 W Holandii fajnie ogarniają, z 1.2 8v n/a wyciągnęli 140km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Już tłumacze, powstał plan budowy prostego auta o jak największej bezawaryjności. Chodzi o nurburgring, lausitzring i wiele innych. Dlatego sej 1,4 16v dłubniety na 120 koni powinien dać fun. Problemem jest tylko skrzynia z torsenem, bron boże płytkowa czy cierna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Torsena można kupić. Quaife QDH3K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Wiem ze ratte z cento-world.de zamowil szpere quaife specjalnie do 6 tki c514 ale z tego co wiem nie mało płacil za to własnie pod cc 1.4 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 (edytowane) Pod c510 jakoś gdzieś niedawno znalazłem nieco tańszego torsena niż Quaife to może i pod c514 jest tylko muszę wygrzebać link na kompie w robocie. Edytowane 30 Lipca 2016 przez rusala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Pod c510 jakoś gdzieś niedawno znalazłem nieco tańszego torsena niż Quaife to może i pod c514 jest tylko muszę wygrzebać link na kompie w robocie. poka poka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 No właśnie ma być torsen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 poka poka Wygrzebałem: http://www.inter-rally.pl/product-pol-50473-Szpera-helikalna-torsen-Fiat-Abarth-500-Uno-Turbo-PuntoGT-Coupe-Bravo-Brava-.html to jest do C510 (choć przyznam nie studiowałem dokumentacji żeby sprawdzić na 100% do czego pasuje) za ~3600 PLN natomiast Quaife QDH2K kosztuje 645 funtów + VAT co da okolice 4000+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Dobra ale zalozenie c510 do cc/sc wiaze sie z duzo wiekszymi kosztami plus szpera to lepiej kupic quaifa za jakies 5-6 tys i do 6 tki skrzyni zalozyc bez kombinacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 W tomsonie 8-10% da się urwac na quaifie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz18 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Do skrzyni c510 pasuje szpera z Alfy 147 q2 za chyba niecałe 2k zł Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Do skrzyni c510 pasuje szpera z Alfy 147 q2 za chyba niecałe 2k zł Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka W 147 q2 jest do skrzyni c530, nie pasuje,do c510. Poza tym koszt nowej w aso to ponad 3kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/mechanizm-q2-szpera-alfa-romeo-nowy-oryginal-i6380343670.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz18 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 W 147 q2 jest do skrzyni c530, nie pasuje,do c510. Poza tym koszt nowej w aso to ponad 3kplnNo tak mój błąd to do c530, kiedyś jak się orientowalem to była poniżej 2k zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/mechanizm-q2-szpera-alfa-romeo-nowy-oryginal-i6380343670.html Tak, tylko komplet do wymiany to jeszcze dwa lozhska, dwa uszczelniacze, podkladki dystansowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 tu masz 1.4 16V lekkie koło, wałki świątka, wydech supersprint z kol 4-2-1, dolot od tjeta, duże wtryski, program, skrzynia 13/64 bez szpery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 @, na jakim oleju śmigasz i co ile wymiana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 @, chyba Lampar wrzucał już ten onboard w innym wątku i pisał że prawdopodobnie miałeś tu skrzynie 5tkę z doblo (przełożenie 4,5). Ty z kolei piszesz że 13/64 czyli chyba 6tka z p1. Miałeś w ogóle skrzynie z doblo? Daje radę ta skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 na pewno to nie jest skrzynia 13/64 przy takim setupie jak u Ciebie wachlowałbyś biegami non-stop a obrotomierz byłby co chwilę domknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 @, chyba Lampar wrzucał już ten onboard w innym wątku i pisał że prawdopodobnie miałeś tu skrzynie 5tkę z doblo (przełożenie 4,5). Ty z kolei piszesz że 13/64 czyli chyba 6tka z p1. Miałeś w ogóle skrzynie z doblo? Daje radę ta skrzynia? tu jest 13/64 z punto I, wcześniej miałem 6 z palio tą najdłuższą lampar jak wrzucił on board to pewnie swój on miał z doblo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 na pewno to nie jest skrzynia 13/64 przy takim setupie jak u Ciebie wachlowałbyś biegami non-stop a obrotomierz byłby co chwilę domknięty mówisz o mnie? jak tak to jest to 13/64 zauważ że większość trasy jest pod górę a początek 2 odcinka pod dość stromą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 video tez nie jest najlepszej jakości i może stąd taka wątpliwość..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2016 tu jest 13/64 z punto I, wcześniej miałem 6 z palio tą najdłuższą lampar jak wrzucił on board to pewnie swój on miał z doblo Byłem pewien, że masz taka jak kiedyś w moim. Przepraszam w takim razie wszystkich za zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 @, na jakim oleju śmigasz i co ile wymiana?? Castrol Edge sport 5w40 Co rok Czyli poniżej 1 tyś W tym roku zrobiłem jakieś 200 km i chyba to już koniec na ten rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 W 147 q2 jest do skrzyni c530, nie pasuje,do c510. Poza tym koszt nowej w aso to ponad 3kpln Pytanie, a analizował ktoś, która pasuje do C510 z abartha do cento? https://shop.quaife.co.uk/media/blfa_files/QDH2K_1.pdf https://shop.quaife.co.uk/media/blfa_files/QDH3K.PDF ?? Pytam, bo skrzynie składa się raczej, a nie jest to czysta 500-tka....?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Jak kiedyś to analizowałem to wyszło, że do C510 pasuje QDH2K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.