tomata Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Bo u mnie w clio po przystawieniu termometru do kratek rtęć spada do 8 stopni. U brata w golfie do 3. U mnie klima świeżo nabija. Mechanik stwierdził że renault tak po prostu ma. A jak jest u was? Czy może sprężarka u mnie niedomaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 8 dobrze, 3 za nisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Mówisz ze 8 jest ok? To moje pierwsze auto z klimą i jakoś słabo mi się wydaje. Juz w ciezarowce mam dużo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 3,7* po długim chodzeniu na jałowym biegu. Ale sporo zależy od temperatury na zewnątrz i wilgotności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 5-7' u mnie w AR147 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Mówisz ze 8 jest ok? To moje pierwsze auto z klimą i jakoś słabo mi się wydaje. Juz w ciezarowce mam dużo lepiej przy kupnie i30 i sprawdzaniu klimy chłodziła do ok. 4 i fachury w serwisie mówili, że za mocno ... bo miało być 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Poniżej 10 jest dobrze. Zależy jeszcze jaka temp na zewnątrz i jaka wilgotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Ale sporo zależy od temperatury na zewnątrz i wilgotności. Kolejny raz pozwolę sobie wstawić tabelkę dla zobrazowania sytuacji . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 I wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 A czy w 4 st C to nie jest fizyczny kres klimatyzacji samochodowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 A czy w 4 st C to nie jest fizyczny kres klimatyzacji samochodowej? A czemu? Nie robi się bardziej chłodzących bo by zamarzały parowniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Kolejny raz pozwolę sobie wstawić tabelkę dla zobrazowania sytuacji . O, tabelka, którą wstawiłem pewnie z 8 lat temu, o ile nie więcej. To z serwisówki do lanosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 spada do + 6 stopni. Ciekawostka rok temu, w korku przed rondem w Kolbieli, przy sierpniowych upalach +37 z kratek lecialo powietrze o temp. letniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 temp wlotu powietrza - temp wylotu= minimum 10 C- najprostszy test. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 spada do + 6 stopni. Ciekawostka rok temu, w korku przed rondem w Kolbieli, przy sierpniowych upalach +37 z kratek lecialo powietrze o temp. letniej. bo ciśnienie rosło i rozłączało sprężarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 U mnie w clio 1 klima chłodzi do ok. 12 stopni przy wylocie z kratek. Reszta samochodów które miałem ok. 5-7. Nawet te z podobnego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) To może ją napraw? Tu rocznik nie ma znaczenia Edytowane 31 Lipca 2016 przez technix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Fabia w największy upał jakieś 9*C na najmocniejszym nadmuchu na nieco słabszym 8 i analogicznie na jeszcze słabszym poniżej 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Fabia w największy upał jakieś 9*C na najmocniejszym nadmuchu na nieco słabszym 8 i analogicznie na jeszcze słabszym poniżej 7 Nie wiem, być może to specyfika danego producenta, ale u mnie im mocniej dmucha, tych chłodniej jest. Ty masz odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 w O II jak mi ozonowali to przez 30 minut na obiegu wewnętrznym spadło do 2 stopni Kolega stwierdził ze pierwszy raz tak zimno miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 To może ją napraw? Tu rocznik nie ma znaczenia Rocznik i model ma znaczenie. Bo a w clio 1 nie ma czegoś takiego jak obieg zamknięty, b klima była naprawiana i taka po prostu ma wydajność a c parownik umiejscowiony prawie pod maska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Nie wiem, być może to specyfika danego producenta, ale u mnie im mocniej dmucha, tych chłodniej jest. Ty masz odwrotnie? Im szybciej wieje tym mniejsza wydajność będzie miał parownik bo nie nadąży się chłodzić. Tak sobie przynajmniej zawsze to tłumaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 I dobrze tłumaczyłeś, tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) Nie wiem, być może to specyfika danego producenta, ale u mnie im mocniej dmucha, tych chłodniej jest. Ty masz odwrotnie? Mowa o otwartym obiegu. To chyba logiczne że jak przepływa szybciej powietrze do schłodzenia to nie schłodzi się ono tak mocno jak by przepływalo wolniej? Teraz zajrzałem do zdjęć i różnica jest taka że na 4biegu mam jakieś 8.3st a na 2biegu 7.1st, ale jest jak pisałem. Edytowane 31 Lipca 2016 przez RGB66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 W ff mk1 w tamtym roku temperatura mierzona na wylocie 4 stopnie. W tym roku w czasie jazdy przy +dwadzieścia kilka na zewnątrz, przy ustawionym nawiewie na szybę od zewnątrz na szybie robiła mi się rosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Rosa to efekt wilgoci, a ta się tworzy pod parownikiem bo idzie za bardzo w dół, zamarza i nie ma przepływu powietrza. Generalnie to masz za mało czynnika w układzie, dlatego tak nisko schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) Rosa robila sie od zewnatrz, nie od srodka - w sumie to chyba pierwszy raz cos takiego mialem, moze akurat zbieg warunkow atm. Czynnika jest 740 gram (sprawdzone dzien przed wyjazdem i od ub. roku nie ubylo) czyli tyle ile trzeba, a wg speca od klimy typ sprezarki, ktora akurat mam dobrze zbija temp. Edytowane 31 Lipca 2016 przez shapyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Że też chce Wam się mierzyć... Po włączeniu ma być komfortowo i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Po serwisie klimy mierzyli mi w megance, na właczonym obiegu wewnetrznym i wyszło 4 st. Edit: Jak moje doswiadczenie pokazuje sporo zalezy od stanu filtra kabinowego. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez resmiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Po serwisie klimy mierzyli mi w megance, na właczonym obiegu wewnetrznym i wyszło 4 st. Edit: Jak moje doswiadczenie pokazuje sporo zalezy od stanu filtra kabinowego. Obieg wewn.musi byc włączony do klimy?jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 Nie musi ale wtedy jest najwydolniejsza. Dlatego klimatyzacje automatyczne przy bardzo rozgrzanym wnętrzu lub dużej temp. zew. i dużym nasłonecznieniu ustawiają często same przynajmniej na jakiś czas obieg wewnętrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.