Skocz do zawartości

[KzAK] kombi najlepiej z Turbo 20-35tys zlotych


Cezarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Brat szuka kombi najlepiej benzyna z Turbo ,która być może później pójdzie w gaz,wiec lepiej taka ktora znosi gaz

Budzet od 20 do 35

Rok-2003 +

Moc- od160-180 +

Skrzynia manualna

W grę mogą wejść jakieś 6cylindrowe silniki bez Turbo ale raczej pojemność nie większą niż 3.0

Oglądał już jedna A4b6 z 1.8T .

Jakie auta możecie polecić . Koszty utrzymania żeby były na poziomie Audi A4b6

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Brat szuka kombi najlepiej benzyna z Turbo ,która być może później pójdzie w gaz,wiec lepiej taka ktora znosi gaz

Budzet od 20 do 35

Rok-2003 +

Moc- od160-180 +

Skrzynia manualna

W grę mogą wejść jakieś 6cylindrowe silniki bez Turbo ale raczej pojemność nie większą niż 3.0

Oglądał już jedna A4b6 z 1.8T .

Jakie auta możecie polecić . Koszty utrzymania żeby były na poziomie Audi A4b6

Pozdrawiam

mondeo mk4 2.5T :oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Brat szuka kombi najlepiej benzyna z Turbo ,która być może później pójdzie w gaz,wiec lepiej taka ktora znosi gaz

Budzet od 20 do 35

Rok-2003 +

Moc- od160-180 +

Skrzynia manualna

W grę mogą wejść jakieś 6cylindrowe silniki bez Turbo ale raczej pojemność nie większą niż 3.0

Oglądał już jedna A4b6 z 1.8T .

Jakie auta możecie polecić . Koszty utrzymania żeby były na poziomie Audi A4b6

Pozdrawiam

 

 

Jak kombii i turbo to tylko Volvo, a jak Volvo to V70  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie auta możecie polecić . Koszty utrzymania żeby były na poziomie Audi A4b6

 

Absolutnie nie zgodne z wymaganiami - ale jako alternatywa, może - BMW e46 330d 204KM touring?

Z tego co widzę, auto ma być względnie prędkie, tanie w eksploatacji i celujecie w to co 95% Kowalskich.

Jak by nie patrzeć, bawarka spełnia wszystkie powyższe. Jedyny problem to znalezienie dobrego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie zgodne z wymaganiami - ale jako alternatywa, może - BMW e46 330d 204KM touring?

Z tego co widzę, auto ma być względnie prędkie, tanie w eksploatacji i celujecie w to co 95% Kowalskich.

Jak by nie patrzeć, bawarka spełnia wszystkie powyższe. Jedyny problem to znalezienie dobrego egzemplarza.

Jak diesel to chyba by szukał Audi A6C6 3.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak diesel to chyba by szukał Audi A6C6 3.0tdi

 

Inna klasa i generacja samochodów, inne ceny utrzymania. Sugerowałem się A4, dlatego rzuciłem propozycję 3-ki.

e46 jest starsza a co za tym idzie prostsza i tańsza w serwisie. Jeżeli e91 to raczej duża benzyna.

 

Jest jeszcze Forek z turbo, ale raz, że średnio się gazują; dwa, że widzę ukierunkowanie w inny segment.

 

Pisząc wprost - szkoda tracić czasu - i tak kupicie Audi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie zgodne z wymaganiami - ale jako alternatywa, może - BMW e46 330d 204KM touring?

Z tego co widzę, auto ma być względnie prędkie, tanie w eksploatacji i celujecie w to co 95% Kowalskich.

Jak by nie patrzeć, bawarka spełnia wszystkie powyższe. Jedyny problem to znalezienie dobrego egzemplarza.

Jak dla Ciebie znalezienie dobrego egzemplarza E46 330d touring jest problemem, to ja nie mam pytań.

 

Dla mnie to po prostu niewykonalne :hehe:

 

A tak poważnie, obejrzałem dwa ostatnio w cenie powyżej 20 kpln i zwątpiłem. Zresztą to samo mam z 330iA i 530iA, zacząłem już szukać 528iA i szczerze to nie mam siły.. Jak już coś jest w miarę utrzymane to wersja bieda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak diesel to chyba by szukał Audi A6C6 3.0tdi

 

Jak chciałem swoje 530d zamienić na A6C6 3.0tdi to mnie tutaj koledzy z forum mocno wyleczyli za co szczerze im jestem wdzięczny. 530d swoje kosztuje w utrzymaniu, ale po rozrządzie w A6C6 klocki, tarcze i amorki kupowałbym chyba używane :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0t da się zagazowac w rozsądnych pieniądzach tam jest bezpośredni wtrysk chyba i niektóre 2.0t miały chyba apetyt na olej i coś z rozrządem ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0t da się zagazowac w rozsądnych pieniądzach tam jest bezpośredni wtrysk chyba i niektóre 2.0t miały chyba apetyt na olej i coś z rozrządem ..

wtrysk jest pośredni, silnik dobry do gazu, czasem łyka olej i łańcuch rozrządu dość szybko zaczyna hałasować, ale wymiana jest dość tania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 3.2 w utrzymaniu jakieś wady silnika ?

 

Pewnie jak w Omedze B - sondy lamba + katalizatory - lubiła tam elektronika głupieć. Sam silnik raczej spoko. Rozrząd na pasku, więc częstsza wymiana, nie wiem jak w VC, ale w VB ciasno jest. Przed liftingiem (a tylko takie 3.2 były) to zawieszenie tył, panel klimatronika lubił  żyć własnym życiem, problemy z CIMem, cieknące przekładnie, dość nie trwałe tylne wahacze "banany". Chyba tyle. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Brat szuka kombi najlepiej benzyna z Turbo ,która być może później pójdzie w gaz,wiec lepiej taka ktora znosi gaz

Budzet od 20 do 35

Rok-2003 +

Moc- od160-180 +

Skrzynia manualna

W grę mogą wejść jakieś 6cylindrowe silniki bez Turbo ale raczej pojemność nie większą niż 3.0

Oglądał już jedna A4b6 z 1.8T .

Jakie auta możecie polecić . Koszty utrzymania żeby były na poziomie Audi A4b6

Pozdrawiam

Mondeo ST220. Jak coś to zapraszam na priv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


panel klimatronika lubił żyć własnym życiem, problemy z CIMem,

 

Podejrzewam, że w obecnych przedliftach, któryś z właścicieli już się z tym uporał. :ok:

 

Problemy z sondami i katalizatorami to wiem, że były w przypadku LPG, kiedyś ciężko gazowało się Z32SE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie nie znam ale to Audi jest w cenie ceeda z 2006 lub astry. Wiec jak to jest dobre auto to ja zmykam do jamki. Ze 3k to zarobek handrlarza wychodzi jak nic 21k. Fakt stary pazdzierz i moze tyle kosztowac ale cos mi tu smierdzi.

Edytowane przez wujekcybul
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie nie znam ale to Audi jest w cenie ceeda z 2006 lub astry. Wiec jak to jest dobre auto to ja zmykam do jamki. Ze 3k to zarobek handrlarza wychodzi jak nic 21k. Fakt stary pazdzierz i moze tyle kosztowac ale cos mi tu smierdzi.

Dzisiaj mi znajoma wysyła ogłoszenie Astry 4 z 2013 roku, salon pl, 1.7 cdti z nalotem 170 kkm za 17.500 tys zł i się pyta czy widzę cis nie tak na zdjęciach tego auta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mi znajoma wysyła ogłoszenie Astry 4 z 2013 roku, salon pl, 1.7 cdti z nalotem 170 kkm za 17.500 tys zł i się pyta czy widzę cis nie tak na zdjęciach tego auta....

Daj linka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź:

http://allegro.pl/astra-h-2004-2014-12745?a_text_i%5B14%5D%5B0%5D=170&a_enum%5B13%5D%5B3%5D=3

Czy wybierzesz 1.6T czy 2.0T oba silniki są porządne. :ok: Najgorszym punktem tych samochodów jest skrzynia M32 (do poczytania i na forum i w necie), więc trzeba sprawdzić przy kupnie czy będzie do zrobienia za chwilę czy jeszcze się trzyma i pojeździ spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź:

http://allegro.pl/astra-h-2004-2014-12745?a_text_i%5B14%5D%5B0%5D=170&a_enum%5B13%5D%5B3%5D=3

Czy wybierzesz 1.6T czy 2.0T oba silniki są porządne. :ok: Najgorszym punktem tych samochodów jest skrzynia M32 (do poczytania i na forum i w necie), więc trzeba sprawdzić przy kupnie czy będzie do zrobienia za chwilę czy jeszcze się trzyma i pojeździ spokojnie.

Kurcze wszystkie sprowadzone podchodzilbym z duza ostroznoscia albo przyjac, ze przebiegiem sie nie przejmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tak, 1.6T i 2.0T mało się sprzedawało w Polsce, a do tego kombi (najczęściej GTC), w niektórych przebiegi wyglądają na dość realne przy zużyciu wnętrza. Ale na prawdę polecam, jak ktoś chce się szybciej przemieszczać, a oczekuje solidnego samochodu to AIII jest na prawdę godna polecenia. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tak, 1.6T i 2.0T mało się sprzedawało w Polsce, a do tego kombi (najczęściej GTC), w niektórych przebiegi wyglądają na dość realne przy zużyciu wnętrza. Ale na prawdę polecam, jak ktoś chce się szybciej przemieszczać, a oczekuje solidnego samochodu to AIII jest na prawdę godna polecenia. :ok:

Znajomy z pracy miał 2.0t coś 170koni chyba wersja 2005r i narzekał ze musi jeździć z bańka oleju w bagażniku.. każda wersja 2.0t tak ma.. bo znajomy mówił ze czeste są takie przypadki w tych silnikach co miał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.